Новини
26.07.2016

Експерт: Сфера зовнішньої реклами Києва потребує нових правил

Керівник сектору «Контроль та нагляд» Офісу ефективного регулювання (BRDO) Володимир Головатенко взяв участь у роботі круглого столу «Дорожня карта модернізації віртуального простору Києва: результати й перспективи».

Круглий стіл став продовженням ініціатив галузі щодо реформування столичного ринку зовнішньої реклами. На весні 2016 Асоціацією операторів зовнішньої реклами було запропоновано дорожню карту поліпшення візуального простору Києва, що зокрема включає план практичного реформування зовнішньої реклами в м. Києві.

Голова асоціації операторів зовнішньої реклами, Оксана Поліщук, розпочинаючи дискусію, відмітила, що мета у міста і бізнесу одна – впорядкування реклами та візуального образу нашої столиці, і бізнес уже здійснив низку результативних кроків для її досягнення. Зокрема, у липні членами Асоціації реалізовано пілотний проект оновлення зовнішньої реклами на вулицях Кловський узвіз та Мечникова. Результати  реальних якісних змін загальний обсяг рекламної площі на вказаних вулицях зменшився на 65%. Обсяг прямих інвестицій операторів реклами в покращення вигляду вулиць склав понад 4,5 млн. грн.

Коментуючи захід, Володимир Головатенко зауважив, що реформування галузі зовнішньої реклами є давно назрілою проблематикою. І в цьому контексті ініціювання конкретних кроків зі сторони учасників ринку є прогресивним рушієм. Проте, на думку експерта, регулювання даної сфери потрібно починати не з перегляду, а з  розробки та впровадження абсолютно нових правил.

Володимир Головатенко в ході виступу розповів, що Офіс працює над  розрахунком вартості зміни форматних зон розміщення рекламних носіїв, результати якого найближчим часом будуть презентовані учасникам ринку.  Також він наголосив, що у поставлених авторами  проекту наголосах абсолютно відсутні  розрахунки  вартості кожної одиниці регулювання, які є в край важливі для ринку.

«Таких підхід не є вірним, адже учасники ринку фактично не розумітимуть, скільки буде коштувати впровадження нових правил. Обрахування регуляторного впливу це одна із ключових складових процесу, яка за фактом відсутня. Експерти Офісу готові підключитись до цього процесу та надати допомогу у розробці ефективного регулюючого поля у сфері зовнішньої реклами», наголосив керівник сектору.