BRDO проводить опитування щодо ефективності державних електронних сервісів.

12-06-2019

Мета опитування – виначити зручність користування наявними сервісами, дізнатись скільки часу забирає процес і чи є у послугах коропційні складові. Опитування анонімне.

Деталі за посиланням https://bit.ly/2wNXXpG)

Будь-ласка, оцініть якість державних сервісів, якими Ви користувалися — як в класичному (паперовому), так і в новому (електронному вигляді).

Відповіді на запитання необхідні, щоб з’ясувати, наскільки ефективно впровадження публічних електронних послуг в Україні економить час та кошти користувачів, а також зменшує корупційні ризики. Результати дослідження будуть використовуватися в узагальненому деперсоналізованому вигляді.

Будемо щиро вдячні за як можна ширші відповіді на запитання анкети. Якщо Ви знайомі з іншими особами, які користувались вказаними в анкеті сервісами, допоможіть нам, будь ласка, дізнатися також їхню думку.

Дослідження проводиться Офісом ефективного регулювання (BRDO) на замовлення Державного агентства з питань електронного урядування та Фонду Східна Європа в рамках проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) та програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP).

Партнери