BRDO представив модель перегляду регулювання забудови приаеродромної території

Зараз команда BRDO працює над переглядом регулювання забудови приаеродромної території. Проблема є резонансною, адже за даними Мінінфраструктури станом на березень 2018 року Державіаслужбою винесено 115 рішень про припинення будівельних робіт на об’єктах, більшість з яких збудована, а в провадженні судів вже знаходяться десятки судових спорів за позовами Державіаслужби до замовників будівництва на приаеродромних територіях.

На круглому столі в Конфедерації будівельників України експерт сектору “Будівництво” BRDO Ірина Бардасова представила шляхи її вирішення: “Недоліки регулювання спричиняють конфлікт будівельної та авіаційної галузей: з одного боку при будівництві без погоджень уповноважених з авіаційних питань органів та підприємств виникають порушення вимог з безпеки авіації та ризики втрати сертифікації аеродромами, з іншого – отримання додаткових погоджень є штучним бар’єром для здійснення будівельної діяльності та спричиняє значну втрату часу та відповідно коштів суб’єктами містобудівної діяльності”, – зазначила Ірина Бардасова.

У Києві, для того щоб дотриматись всіх вимог з безпеки авіації при новому будівництві необхідно отримати 7 погоджень, витративши на це біля 18 місяців. Чи готові представники бізнесу чекати стільки часу? “Для того, щоб авіаційна та будівельна галузі працювали в тандемі необхідно прибрати штучні бар’єри для здійснення будівельної діяльності, а саме скасувати обов’язок замовників будівництва отримувати окремі погодження , а вимоги з безпеки авіації включити до містобудівної документації та зазначати відповідні обмеження забудови у містобудівних умовах та обмеженнях”, – зазначила Ірина Бардасова. Представники бізнесу, будівельної галузі та експерти зазначили, що правильно відкориговане законодавство значно покращить ситуацію в галузі, а суспільство та бізнес відчують позитивний результат.

[gview file=”https://brdo.com.ua/wp-content/uploads/2018/04/Avya_-preza_KBU_03042018.pdf”]