Офіс ефективного регулювання BRDO — один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.
Наразі наша команда в пошуках досвідченого Бухгалтера.
Основні обов’язки:
- Оформлення первинних документів (рахунки, акти, звіряння рахунків);
- Робота в клієнт-банк (формування документів — купівля-продаж валюти, платіжні інструкції);
- Облік та звітність ПДВ;
- Проведення первинних документів в системі електронного обліку;
- Володіння EXCEL; OneDrive, Вчасно;
- Контроль наявності документів;
- Формування та подача звітності в державні органи;
- Закриття оборотно-сальдової відомості та формування фінансових результатів в бухгалтерській програмі;
- Облік цільового фінансування (рахунок 48);
- Нарахування заробітної плати, винагород, відпусток, резерву відпускних;
- Щоквартальна інвентаризація коштів на банківських рахунках та щорічна інвентаризація ТМЦ та основних засобів;
- Ведення основних засобів, нарахування амортизації, прийняття/списання.
Вимоги:
- Вища профільна освіта;
- Досвід роботи за спеціальністю в неприбутковій організації;
- Знання основ бухгалтерського і податкового обліку;
- Досконале володіння програмою BAF; МЕДос; Клієнт-банк Вчасно;
- Досконале володіння Excel, OneDrive;
- Досвід роботи з первинною документацією;
- Вміння логічно мислити та пропонувати рішення;
- Відмінне володіння українською мовою;
- Знання англійської мови вітається.
Що ми пропонуємо:
- Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Гібридний формат роботи.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.