Про нас

Офіс ефективного регулювання BRDO – це незалежний експертно-аналітичний центр, ключовий майданчик об’єднаних реформаторських організацій, які мають спільні цінності для реалізації змін. Офіс створений 2015 року як неурядова неприбуткова організація для допомоги уряду в проведенні середньо- та довгострокових економічних реформ для покращення бізнес-середовища в умовах політичної нестабільності.

Наша місія

Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

НАША ЦIЛЬ
Розробити та впровадити інструменти ефективного державного регулювання, спрямовані на суспільний інтерес і розвиток малого й середнього підприємництва.

Наші проекти

Розвиток сфери відкритих даних

Декриміналізація порнографії в Україні

Надання фінансової допомоги постачальникам електронних комунікаційних послуг, що працюють на деокупованих територіях

Модернізація електронного облікового запису користувача, інтегрованого з екосистемою цифрового відновлення для відповідального управління (DREAM)

Наші здобутки

page-about-img-3
  • Здійснено 75 ринкових досліджень у різних сферах державної політики.
  • Ухвалено 211 законодавчих актів, що містять рекомендації з досліджень експертів BRDO.
  • Скасовано 1245 регуляторних актів, що в процесі аналізу визнані застарілими чи непотрібними.
  • Створено 10 унікальних онлайн-інструментів, якими користуються підприємці, державні службовці та органи місцевого самоврядування.
  • Загальний економічний вплив ініціатив BRDO до повномасштабного вторгнення оцінено в 1 мільярд євро.

Звіти про діяльність

2023

Звіт про діяльність BRDO (2023)

Переглянути документ
2022

Звіт про діяльність BRDO (2022) короткий

Переглянути документ
2022

Звіт про діяльність BRDO (2022) повний

Переглянути документ
2021

Звіт про діяльність BRDO (2021)

Переглянути документ
2020

Звіт про діяльність BRDO (2020)

Переглянути документ
2019

Звіт про діяльність BRDO (2019)

Переглянути документ
2018

Звіт про діяльність BRDO (2018)

Переглянути документ
2017

Звіт про діяльність BRDO (2017)

Переглянути документ
2016

Звіт про діяльність BRDO (2016)

Переглянути документ
2015

Звіт про діяльність BRDO (2015)

Переглянути документ

Фінансова звітність

Наша команда

Олексій Дорогань
Виконавчий директор
Юрист-міжнародник, що має значний досвід юридичної практики у провідних транснаціональних та українських компаніях. Експерт з питань стратегічного розвитку та застосування інформаційних технологій у правничій сфері.
Яна Горюнова
Заступниця виконавчого директора, Керівниця з інформаційних технологій
Веде проекти зі створення та підтримки державних інформаційних сервісів з відкриття та розвитку бізнесу та Інспекційного порталу — державного ресурсу щодо перевірок бізнесу та інших проектів. Радниця Прем'єр-міністра України з питань цифровізації державного управління та інспекційної реформи (2019-2020).
Юлія Блохіна
Керівниця напрямку стратегічного розвитку та партнерства
Спеціалістка з розбудови партнерських відносин. Співпрацює з інвесторами, донорами, громадськими організаціями, корпоративними клієнтами, агенціями, міськими та державними органами влади, а також ЗМІ. Має багаторічний досвід на посаді директора з продажів та маркетингу у міжнародних корпораціях. Має ступінь МВА бізнес-школи Відкритого Університету (Велика Британія) за спеціалізацією “Маркетинга і фінансова стратегія”.
Сергій Середюк
Експерт сектору "Будівництво"
Має 15-річний досвід управлінської діяльності на промислових підприємствах у металургійній та суміжних галузях промисловості.
Олександр Дмитрук
Експерт сектору "Будівництво"
Маркетолог, системний та бізнес-аналітик. Експерт з містобудування та будівнитцва. Має понад 25 років практичного досвіду системного аналізу, маркетингового та стратегічного планування в містобудівній, банківській, транспортній та сфері інформаційних технологій. Забезпечує аналітичну підтримку удосконалення нормативно-правової бази та реформування містобудування та індустрії будівельних виробів.
Антон Зоркін
Керівник сектору "Енергетика"
Експерт з питань енергетики. Аналітик. Працював у державних та приватних енергетичних компаніях, а також Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Катерина Кикоть
Експертка сектору "Енергетика"
Юристка. Працювала в Міністерстві будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства та АК "КИЇВЕНЕРГО". Має 8-річний досвід роботи в енергетичній сфері.
Юлія Москаленко
Експертка сектору "Енергетика"
Юристка. Працювала в Антимонопольному комітеті України та його органах за напрямками конкуренції та державної допомоги, зокрема, на енергетичних ринках.
Ігор Самоходський
Керівник сектору "ІТ та Телеком"
Керівник команди, що працює над державною політикою у сфері електронних комунікацій, ІТ-індустрії, відкритих даних та віртуальних активів, а також відповідними євроінтеграційними процесами. Учасник оціночної місії ЄС щодо інтеграції України у цифровий ринок.
Надія Костриба
Експертка сектору "ІТ та Телеком"
Експертка з правового регулювання сфер електронних комунікацій, радіочастного спектру, ІТ. Має 20-річний досвід роботи в органах державного управління та регулювання у відповідних сферах. Членкиня оціночної місії ЄС щодо інтеграції України у цифровий ринок.
Дмитро Лебедєв
Експерт сектору "ІТ та Телеком"
Аналітик, фінансист. Працював у сфері комунікацій, має досвід роботи стратегічного і фінансового планування. Забезпечує аналітичну підтримку формування державних політик у сфері електронних комунікацій, ІТ-індустрії, відкритих даних.
Аліна Куц-Карпенко
Експертка сектору "ІТ та Телеком"
Координаторка напрямку відкритих даних. Експертка з досвідом роботи в публічному секторі в питаннях державної політики з прав людини, цифрової трансформації, захисту персональних даних та правових аспектів створення, функціонування і розвитку інформаційно-комунікаційних систем.
Вікторія Бродова
Експертка сектору "ІТ та Телеком"
Експертка з правових питань у сферах медіа, відкритих даних, захисту персональних даних та розвитку інформаційно-комунікаційних систем. Має 6-річний досвід роботи в органах державної влади.
Ганна Башняк
Керівниця сектору "Регуляторна політика"
Юристка. Експертка у сферах ліцензування, дозвільної системи, способах та інструментах державного регулювання, а також екологічних питаннях. Розробляє нормативно-правові акти, спрямовані на усунення надмірного державного регулювання та вдосконалення регуляторного поля для бізнесу. Бере активну участь у створенні державних електронних інформаційних ресурсів та оцифруванні адміністративних послуг.
Наталія Дуплій
Експертка сектору "Регуляторна політика"
Юристка. Експертка з питань ліцензування, дозвільної системи, адміністративних послуг, державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, а також надрокористування. Займається розробкою та правовою експертизою проєктів нормативно-правових актів, зокрема у сфері цифровізації адміністративних послуг.
Леонід Литвиненко
Експерт сектору "Регуляторна політика"
Юрист. Експерт у сферах ліцензування, дозвільної системи та надання адміністративних послуг. Має 19-річний досвід роботи у сфері юриспруденції, працював у приватних та державних компаніях, зокрема в юридичних департаментах Міністерства юстиції України, Міністерства економіки України та Секретаріату Кабінету Міністрів України. Під час роботи в команді BRDO здійснював розробку та супровід нормативно-правових актів у сфері дерегуляції, підвищення України в рейтингу Doing Business. Співавтор Зелених книг та Білої книги, що містять аналіз регуляторної політики на окремих ринках/сегментах.
Анна Палазова
Експертка сектору "Регуляторна політика"
Юристка з 17-річним досвідом роботи в органах державної влади, приватних компаніях та міжнародних проєктах. Працювала на керівних посадах в Державній регуляторній службі України та Міністерстві економічного розвитку та торгівлі України. Фахівчиня з питань регуляторної політики у сфері господарської діяльності, дозвільної системи, ліцензування та адміністративних послуг.
Ірина Грузінська
Керівниця сектору "Сільське господарство"
Експертка з публічних фінансів та державного корпоративного управління. Юристка з 10-річним досвідом роботи в аудиті аграрного напряму Рахункової палати України. Радниця Голови Державного агентства лісових ресурсів України (2019-2020). Очолює команду з реформування аграрної сфери економіки та формування стратегічних напрямів розвитку агробізнесу.
Наталія Герасименко
Експертка сектору "Сільске господарство"
Експертка з аграрної політики, агрофінансування та агрострахування. Спеціалістка з аналізу аграрних ринків та стратегічного планування в агросекторі. Має значний досвід роботи у проектах Світового Банку, ФАО й інших міжнародних організаціях та досвід співпраці з органами влади. Кандидатка економічних наук.
Олександр Перепелиця
Експерт сектору "Сільске господарство"
Юрист міжнародного права. Експерт з євроінтеграції в аграрній сфері. Має досвід розробки нормативно-правових актів та імплементації законодавства ЄС.
Альона Смагіна
Експертка сектору "Сільське господарство"
Юристка. Експертка з господарського, земельного та аграрного права. Має 10-річний досвід роботи. Працює над законодавчими ініціативами щодо розвитку аграрних ринків і покращенням бізнес-середовища в агросфері.
Артем Попсуй
Експерт сектору "Сільське господарство"
Економіст. Юрист. Експерт з цивільного, адміністративного, кримінального та аграрного права. Має багаторічний досвід роботи у Верховному Суді України. Спеціалізується на питаннях удосконалення земельного, лісового законодавства та регулювання сфери аквакультури.
Тарас Ємчура
Керівник сектору «Оборонна політика»
Має значний досвід у сфері оборонного менеджменту і реформ у сфері оборони, працював у низці урядових та неурядових організацій. З 2020 року очолював команди експертів у міжнародних оборонних проєктах, зокрема за напрямками Євроатлантичної інтеграції, управління ресурсами та розвитку спроможностей. Долучений до волонтерських проєктів, спрямованих на підтримку сил оборони.
Людмила Лісіна
Експертка юридичної команди
Експертка з питань реформування публічної адміністрації. Працювала в Секретаріаті Кабінету Міністрів України за напрямом адміністративної реформи у 2004-2017 роках. Досліджує причини неефективності системи органів виконавчої влади. Розробляє проекти актів законодавства.
Роман Кобець
Експерт з аналізу політики
Експерт з формування та аналізу державної політики. Автор низки навчальних та методичних матеріалів з державної політики та її адвокації. Керівник Європейського інформаційно-дослідницького центру при ВРУ (2015-2018). Радник Міністра освіти та науки України (209-2010) та Прем'єр-Міністра України (2019-2020). Радник Голови НАЗК (2021).
Яніна Добровольська
Експертка команди розробників програмного забезпечення
Менеджерка проектів. Координує проект #StartBusinessChallenge, а також забезпечує співпрацю з органами місцевого самоврядування в частині підключення до сервісу. Керувала розробкою додаткового компоненту інтерактивної платформи "Помічник підприємця: Податкові перевірки".
Андрій Устенко
Експерт команди розробників програмного забезпечення (бізнес-аналітик)
Фахівець із бізнес-аналізу у сфері IT. Займається збором вимог та перетворенням їх на технічну документацію для команди розробників, а також аналізом нормативно-правових актів для автоматизації рішень у сферах державного управління.
Денис Безтужев
Експерт команди з розробки програмного забезпечення
Фахівець в області тестування програмного забезпечення. Експерт з автоматизованого тестування, тестування безпеки та навантаження веб-додатків.
Олег Гайдаєнко
Експерт команди з розробки програмного забезпечення
Програміст. Експерт в області веб-технологій. Розробник інспекційного порталу, помічника підприємця, карти пошуку містобудівної документації та інших веб-додатків.
Олег Пузиренко
Експерт команди з розробки програмного забезпечення
Технічний керівник команди розробки проекту Project.ua. Брав участь у розробці та безпосередньо розробляв більшість IT-інструментів Офісу, зокрема regulation.gov.ua, inspections.gov.ua, інструменти для проведення АРВ, полегшення відкриття бізнесу, внутрішні інструменти Офісу для автоматизації аналізу ринків, перегляду нормативно-правових актів та написання зелених книг..
Андрій Глущенко
Експерт команди з розробки програмного забезпечення
Програміст. Фахівець у сфері комп'ютерних технологій. Займається розробкою та впровадженням веб-додатків.
Анна Небеська
В.о. керівника сектору комунікацій
Експертка у сфері комунікацій і PR. Має більше 15 років досвіду в комунікаціях державних, культурних і бізнесових проєктів. Менеджерка проєкту "Публічний діалог".
Олександра Кльосова
Експертка комунікаційної команди
Експертка у сфері комунікацій і PR. Має понад п'ять років досвіду роботи в медіа з фокусом на соціально-політичну та культурну тематики. Авторка історичних матеріалів у серії книг "Бібліотека газети 'День'". Комунікаційна менеджерка Українського осередку Міжнародного ПЕН-клубу (2020-2021) та коаліції українських та міжнародних організацій RISE Ukraine (2023-2024).
Аліна Ягмурджи
Експертка комунікаційної команди
Організаторка подій із 10-річним досвідом. Спеціалізується на ділових офлайн і онлайн-заходах. Організаторка публічних подій Кабінету Міністрів України у 2019-2020 роках.
Євгеній Павловський
Експерт комунікаційної команди
Графічний брендинговий дизайнер із багаторічним досвідом роботи в комерційному та публічному секторах.

Вакансії

BRDO є провідним експертно-аналітичним центром, який допомагає Україні стати демократичною та економічно розвиненою державою. Ми сприяємо розробці ефективних державних політик, що відповідають європейським стандартам та сприяють розвитку енергетичного сектору.

Основні обов’язки:

  • Керівництво сектором енергетики, координація всіх проєктів, пов’язаних з енергетичною інфраструктурою.
  • Аналіз державної політики, у тому числі розробка стратегій та впровадження регуляторних ініціатив для підвищення ефективності енергетичного сектору.
  • Взаємодія з стейкхолдерами, у тому числі державними органами, міжнародними партнерами, бізнесом, громадськими організаціями та експертами для адвокації необхідних реформ.
  • Забезпечення ефективної роботи команди аналітиків та експертів.
  • Моніторинг та аналіз актуальних змін в енергетичному законодавстві, підготовка пропозицій щодо їх удосконалення.

Вимоги:

  • 8+ років досвіду роботи в енергетичному секторі або суміжних галузях, зокрема на керівних посадах.
  • Глибоке знання українського та європейського енергетичного законодавства.
  • Досвід розробки та впровадження державних політик у сфері енергетики.
  • Відмінні навички управління командою та комунікації.
  • Вільне володіння українською та англійською мовами.
  • Проактивність, стратегічне мислення, відповідальність.

Бажані кваліфікації:

  • Досвід роботи з міжнародними організаціями та донорами.
  • Знання сучасних тенденцій у сфері енергетики, зокрема відновлюваних джерел енергії.
  • Досвід впровадження інноваційних проєктів у сфері енергетики.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату, прив’язану до курсу валюти.
  • Можливість реалізувати масштабні проєкти, що сприяють розвитку енергетичного сектору України.
  • Підтримуючий професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
  • Можливості для професійного росту та розвитку.
  • Гнучкі умови праці з можливістю працювати як віддалено, так і в офісі.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Ми шукаємо досвідченого та ініціативного комунікаційного менеджера для керування проєктами зовнішніх та внутрішніх комунікаціями. Ідеальний кандидат буде розробляти та впроваджувати комунікаційні кампанії для просування проєктів і реформ BRDO, забезпечення медійної видимості та взаємодії зі стейкхолдерами, включно з органами влади, бізнесом, міжнародними партнерами і громадськістю. Посада вимагає творчості, відмінних навичок написання текстів та здатності керувати складними проєктами, зберігаючи розуміння цілей та ініціатив BRDO.

Основні обов’язки:

  • Розробка та реалізація комплексних комунікаційних планів для супроводу проєктів і реформ BRDO.
  • Управління зовнішніми комунікаціями, включно із взаємодією з медіа, написанням пресрелізів та організацією заходів.
  • Створення контенту для різних платформ, включно з вебсайтом, соціальними мережами, інформаційними дайджестами та звітами.
  • Встановлення відносин з ключовими медіа, органами влади та галузевими стейкхолдерами.
  • Моніторинг та оцінка ефективності комунікаційних кампаній і коригування стратегій за необхідністю.
  • Забезпечення ефективного висвітлення проектів і досягнень BRDO на національному та міжнародному рівнях.
  • Управління кризовими комунікаціями та професійна обробка конфіденційної інформації.

Вимоги:

  • Ступінь бакалавра в галузі комунікацій, журналістики, зв’язків з громадськістю або суміжних дисциплін.
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи в сфері комунікацій, бажано в неурядовому або державному секторі.
  • Глибоке розуміння тематики регуляторних та економічних реформ в Україні.
  • Досвід роботи зі ЗМІ та цифровими комунікаціями.
  • Виняткові навички письмової та усної комунікації українською та англійською мовами.
  • Здатність управляти кількома завданнями та проектами в стислі терміни.
  • Знання інструментів для управління соціальними мережами та платформами для створення контенту.
  • Аналітичні здібності для вимірювання впливу комунікаційних стратегій.

Що ми пропонуємо:

  • Можливість працювати над значущими проектами, спрямованими на покращення бізнес-клімату України.
  • Гнучкі умови праці (можлива дистанційна робота).
  • Конкурентну заробітну плату та соціальний пакет.
  • Динамічне, інноваційне та колаборативне робоче середовище.
  • Можливості професійного розвитку.
  • Зарплата на рівні 1300-1600 USD.

Як подати заявку:
Зацікавлені кандидати мають надіслати резюме, мотиваційний лист та приклади попередніх комунікаційних робіт на [email protected]. У темі листа вкажіть «Заявка на посаду комунікаційного менеджера – [Ваше Ім’я]».

Офіс ефективного регулювання BRDO — один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Наразі наша команда шукає досвідченого старшого юриста для роботи у сфері сільського господарства. Ми шукаємо висококваліфікованого юриста для роботи в аграрній сфері, з фокусом на цифровізацію процесів та підготовку нормативно-правових актів. Якщо у вас є досвід у сфері правового регулювання сільського господарства, ви володієте англійською мовою на високому рівні і готові впроваджувати інноваційні рішення — ця пропозиція для вас!

Основні обов’язки:

  • Підготовка та супровід проектів законів та інших нормативно-правових актів в агросфері, зокрема з метою оцифрування публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг в агросфері (включаючи адміністративні послуги).
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
  • Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг).
  • Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
  • Аналіз та адаптація європейських та міжнародних стандартів до українського законодавства.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права.
  • Юридичний досвід не менше 5 років в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах. Перевага надаватиметься досвіду в аграрному секторі та цифровізації.
  • Високий рівень володіння англійською мовою (не нижче рівня В2), обов’язковий для ведення документації та спілкування з іноземними партнерами.
  • Досвід розробки та супроводу нормативно-правових актів, зокрема тих, що стосуються цифровізації, надання публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та регулювання створення і функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
  • Глибоке знання українського законодавства в агросфері, сфері цифровізації та надання електронних (публічних електронних) послуг.
  • Досвід роботи з імплементацією законодавства ЄС у сфері аграрної політики.

Бажано:

  • Досвід роботи в галузі побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо.
  • Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів і нормативно-правових актів.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу;
  • Робота, що сприяє розвитку України;
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера;
  • Оплачувана відпустка та лікарняний;
  • Можливості професійного зростання;
  • Можливість роботи в офісі в Києві та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

BRDO (Офіс ефективного регулювання) шукає досвідченого фінансового директора, який відповідатиме за управління фінансовими операціями організації, бюджетування, аналіз фінансової ефективності, звітність та стратегічне фінансове планування. Ви станете ключовою особою у забезпеченні фінансової стійкості та прозорості, сприяючи досягненню довгострокових цілей BRDO.

Основні обов’язки:

  • Розробка та впровадження фінансової стратегії для підтримки місії BRDO.
  • Управління бюджетом організації, прогнозування доходів та витрат.
  • Контроль за веденням бухгалтерського обліку та підготовкою фінансової звітності відповідно до українських та міжнародних стандартів.
  • Взаємодія з бухгалтерами та юридичним відділом для забезпечення фінансової відповідності та контролю.
  • Підготовка фінансових звітів для донорських організацій та інших стейкхолдерів.
  • Розробка та впровадження внутрішніх фінансових процедур і політик.
  • Оцінка ефективності проектів та програм з фінансової точки зору.
  • Управління фінансовими ризиками та ліквідністю організації.

Вимоги:

  • Вища освіта у галузі фінансів, бухгалтерського обліку або економіки.
  • Досвід роботи на посаді фінансового директора або головного бухгалтера від 5 років.
  • Глибоке розуміння фінансового аналізу, бюджетування та звітності.
  • Досвід взаємодії з міжнародними донорами буде перевагою.
  • Знання українських та міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS).
  • Високий рівень відповідальності, увага до деталей та стратегічне мислення.
  • Вміння працювати з різними командами, зокрема бухгалтерами та юристами.


Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.  
  • Робота, що сприяє розвитку України. 
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено).

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Офіс ефективного регулювання BRDO – один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Основні обов’язки:

  • Організація документації, ведення бази даних адміністративних документів;
  • Збір та організація кадрової документації; 
  • Участь у проведенні закупівель, комунікації з підрядниками, організації укладання або продовження дії договорів;
  • Організація відряджень;
  • Супровід організації під час проходження аудитів;
  • Виконання інших доручень керівника.

Вимоги: 

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст), перевагою буде юридична або економічна освіта;
  • Досвід адміністративної роботи більше 2 років;
  • Відмінні навички усного та письмового спілкування англійською (обов’язково) та українською мовами;
  • Хороші навички міжособистісного спілкування;
  • Знання Microsoft Office і Google Apps;
  • Хороші організаторські здібності та обачність у поводженні з конфіденційною інформацією;
  • Здатність справлятися зі складним навантаженням;
  • Здатність працювати самостійно та ініціативно.

Досвід роботи в міжнародній або місцевій неурядовій організації буде перевагою.

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.  
  • Робота, що сприяє розвитку України. 
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено). 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки:

  • Правовий супровід проєктів цифровізації та дерегуляції в оборонній сфері;
  • Збір та аналіз даних щодо нормативно-правової бази в оборонній сфері;
  • Перегляд та вдосконалення правових норм;
  • Реінжиніринг процесів надання публічних послуг в оборонній сфері;
  • Розробка юридичних рекомендацій;
  • Підготовка проєктів законів та інших нормативно-правових актів;
  • Взаємодія з органами державної влади;
  • Юридичний супровід розробки публічних електронних послуг та створення державних електронних інформаційних ресурсів.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр або спеціаліст) у сфері права;
  • Вільне володіння українською мовою та знання англійської на рівні не нижче upper-intermediate;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах;
  • Знання українського законодавства у сфері оборони, дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг, регулювання створення та функціонування державних електронних ресурсів.

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів;
  • Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг;
  • Досвід роботи зі створення інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів;
  • Досвід взаємодії з органами державної влади;
  • Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу;
  • Робота, що сприяє розвитку України;
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера;
  • Оплачувана відпустка та лікарняний;
  • Можливості професійного зростання;
  • Можливість роботи в офісі в Києві та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.  

Вакансія бізнес-аналітика передбачає роботу в команді розробки, а також команді юристів для покращення державних сервісів та впровадження нових проєктів цифровізації в оборонній сфері. Основні обов’язки включають виявлення та обговорення потреб замовників, донорів та інших зацікавлених сторін, створення технічної документації (ТВ, ТЗ інше), моделювання бізнес-процесів (bpmn), розробку готових use case (сценаріїв використання) для опрацювання замовниками, розробникам та тестувальниками, прототипування різної деталізації, а також управління змінами та ризиками.

Обов’язки:

  • Взаємодія з усіма типами стейкхолдерів для збору їх потреби та вимоги до систем/рішень, а також формалізації зібраних вимог відповідно до міжнародних (BABOK) та інших стандартів бізнес аналізу.
  • Дослідження, аналіз та опис концептів, презентацій, бізнес-процесів (as is – to be).
  • Реінжиніринг існуючих процесів, аналіз альтернативних варіантів, постановка задачі на підрядника або на консультантів
  • Підготовка та зміна вимог у вигляді пакетів документів (технічні вимоги; технічні завдання; вимоги у вигляді задач/таски (user story), кейсів; інструкції, гайди або інше).
  • Робота над різними проєктами одночасно (в пріоритеті один проєкт), що перебувають на різних стадіях, починаючи з дискавері фази й закінчуючи проєктами на кінцевому етапі розробки та їх здачі замовнику. 

Необхідні навички та компетенції:

  • Досвід роботи в ролі бізнес-аналітика протягом не менше 3 років.
  • Досвід роботи з законодавством (обовʼязково). Уміння та розуміння роботи з нормативно-правовими актами та законодавства загалом, як одним із типів вхідних даних для аналізу вимог.
  • Розуміння архітектури сектору оборони та безпеки України буде перевагою.
  • Досвід роботи з SAP або іншими ERP-системами буде перевагою
  • Вміння розробляти та аналізувати бізнес-моделі з глибоким знанням процесів розробки програмного забезпечення та життєвого циклу розробки (SDLC) з подальшим описом у вигляді бізнес-процесів за допомогою BPMN нотації або інших.
  • Досвід роботи зі збором вимог від замовників та інших стейкхолдерів та їх формалізація у вигляді ТВ, ТЗ (SRS), use case, user story та інше. Використання ДСТУ 34 серії або ДСТУ 19 серії буде перевагою.
  • Досвід розробки прототипів та прототипування за допомогою відповідних програмних засобів, таких як Axure, Sketch або інше.
  • Досвід роботи з REST та SOAP API та створення специфікацій для розробників.
  • Вміння презентувати результати своєї роботи та навички комунікації з різними зацікавленими сторонами в проєкті, включаючи високий рівень письмових та усних навичок.
  • Навички планування, управління часом та вміння працювати в умовах обмеженого часу.
  • Відмінне знання української мови та розмовний рівень англійської мови.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу;
  • Робота, що сприяє розвитку України;
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера;
  • Оплачувана відпустка та лікарняний;
  • Можливості професійного зростання;
  • Можливість роботи в офісі в Києві та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.  

Основні обов’язки:

  • Планування, організація та контроль виконання проектів;
  • Розробка проектних планів, визначення ключових етапів та завдань;
  • Ведення проектної документації та звітності;
  • Координація роботи команди, забезпечення ефективної комунікації між учасниками проекту;
  • Оцінка ризиків та управління змінами в проекті;
  • Контроль за дотриманням термінів та бюджету;
  • Взаємодія з замовниками та стейкхолдерами для визначення вимог та очікувань.

Вимоги:

  • Не менше 3 років досвіду на позиції IT Project manager;
  • Знання основних методологій управління проектами (Agile, Scrum, Waterfall);
  • Вміння працювати з Jira, Confluence;
  • Глибокі знання сучасних ІТ-технологій та інструментів;
  • Досвід управління командами розробників та технічних спеціалістів;
  • Відмінні комунікаційні та організаторські навички;
  • Вміння працювати з великими обсягами даних та проводити комплексний аналіз;
  • Вільне володіння українською мовою та знання англійської на рівні не нижче upper-intermediate.

Буде плюсом:

  • Досвід роботи в оборонній сфері або з проєктами цифровізації та дерегуляції;
  • Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг;
  • Досвід роботи зі створення інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів;
  • Знання нормативно-правової бази у сфері ІТ та кібербезпеки;
  • Досвід взаємодії з органами державної влади;
  • Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу;
  • Робота, що сприяє розвитку України;
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера;
  • Оплачувана відпустка та лікарняний;
  • Можливості професійного зростання;
  • Можливість роботи в офісі в Києві та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.  

Основні обов’язки:

  • Керівництво аналітичною командою.
  • Аналіз наявних проблем та політик в оборонній сфері.
  • Розробка концептуальних шляхів вирішення виявлених проблем.
  • Координація з іншими командами проєкту для забезпечення інтеграції рішень.
  • Взаємодія з партнерами в секторі оборони, включно Міністерством оборони, Генеральним штабом та профільними комітетами Парламенту.
  • Розробка рекомендацій для вдосконалення нормативно-правової бази, підготовка аналітичних звітів та досліджень.
  • Збір та аналіз даних щодо ефективності впроваджених рішень.

Вимоги:

  • Вища освіта у галузі економіки, управління, ІТ або суміжних дисциплін.
  • Відмінне володіння українською мовою
  • знання англійської на рівні не нижче upper-intermediate.
  • Мінімум 5 років досвіду роботи на посадах аналітика або керівника аналітичної команди.
  • Досвід роботи в оборонній сфері або суміжних галузях.
  • Вміння працювати з великими обсягами даних та проводити комплексний аналіз.
  • Прекрасні комунікаційні навички та здатність до самостійної роботи.
  • Досвід управління командами.

Бажано:

  • Глибоке знання нормативно-правової бази у сфері оборони. Досвід розробки нормативно-правових актів.
  • Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг.
  • Досвід роботи зі створення інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів.
  • Досвід взаємодії з органами державної влади.
  • Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну винагороду.
  • Роботу, що сприяє обороноздатності України.
  • Професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
  • Оплачувану відпустку та лікарняні.
  • Можливості професійного зростання.
  • Можливість роботи в офісі та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист із зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки:

  • Керівництво ІТ-командою.
  • Забезпечення технічної підтримки та супроводу ІТ-проєктів.
  • Координація з іншими командами проєкту та підрядниками для забезпечення інтеграції рішень.
  • Взаємодія з партнерами в оборонній сфері, включно з Міністерством оборони, Генеральним штабом і профільними комітетами Парламенту.
  • Управління процесами впровадження ІТ-рішень та інтеграції систем.
  • Збір та аналіз даних щодо ефективності впроваджених рішень.

Вимоги:

  • Вища освіта у галузі інформаційних технологій, комп’ютерних наук або суміжних дисциплін.
  • Мінімум 5 років досвіду роботи у сфері ІТ.
  • Глибокі знання сучасних ІТ-технологій та інструментів.
  • Досвід управління командами розробників та технічних спеціалістів.
  • Відмінні комунікаційні та організаторські навички.
  • Вміння працювати з великими обсягами даних та проводити комплексний аналіз.
  • Вільне володіння українською мовою та знання англійської на рівні не нижче upper-intermediate.

Бажано:

  • Досвід роботи в оборонній сфері або з проєктами цифровізації та дерегуляції.
  • Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг.
  • Досвід роботи зі створення інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів.
  • Знання нормативно-правової бази у сфері ІТ та кібербезпеки.
  • Досвід взаємодії з органами державної влади.
  • Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну винагороду.
  • Роботу, що сприяє обороноздатності України.
  • Професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
  • Оплачувану відпустку та лікарняні.
  • Можливості професійного зростання.
  • Можливість роботи в офісі та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки:

  • Аналіз регуляторних актів ЄС, що забезпечують гармонізовану доступність та ефективне використання спектра; 
  • Підготовка проєктів актів, що стосуються радіочастотного спектру та електронних комунікацій, та електронних комунікацій, а також пропозицій до них; 
  • Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з питаннями використання радіочастотного спектру, та у сфері електронних комунікацій. 

Вимоги до кандидата:

  • Знання законодавства у сферах радіочастотного спектра та електронних комунікацій; 
  • Базові знання регуляторних рамок ЄС для радіоспектральної політики та Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку; 
  • Досвід роботи на посадах пов’язаних з розподілом та/або користуванням радіочастотним спектром більше трьох років; 
  • Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його; 
  • Прекрасні комунікаційні навички; 
  • Прекрасне знання української мови, вміння працювати з англомовними документами; 

Перевагами буде: 

  • Глибокі знання європейського законодавства у сфері радіочастотного спектра; 
  • Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі; 
  • Вільне володіння англійською мовою. 

Ми пропонуємо: 

  • Конкурентну винагороду з прив’язкою до валютного курсу; 
  • Робота, що сприяє розвитку України;
  • Оплачувана відпустка та лікарняні; 
  • Професійний колектив, позитивну робочу атмосферу; 
  • Можливості професійного зростання; 
  • Можливість роботи в офісі та/або віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки:

  • Аналіз процесів управління даними в організаціях, розробка рекомендацій (в тому числі щодо їх оприлюднення у формі відкритих даних); 
  • Збір інформації через аналіз відкритих джерел і нормативно-правових актів; 
  • Проведення інтерв’ю та анкетування; 
  • Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з тематикою відкритих даних. 

Вимоги до кандидата:

  • Хороші навички аналізу та написання аналітичних текстів;  
  • Досвід роботи на посаді аналітика, дослідника більше трьох років; 
  • Базові знання баз даних, засобів обробки даних (Python/Pandas, Matlab тощо); 
  • Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його; 
  • Прекрасні комунікаційні навички, здатність ефективно провести до 5 зустрічей за день; 
  • Прекрасне знання української мови;  
  • Місцезнаходження в Києві та готовність до відряджень. 

Перевагами буде: 

  • Знання законодавства про доступ до публічної інформації, знайомство зі сферою відкритих даних; 
  • Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі або GovTech; 
  • Навички візуалізації даних (Tableau, Power BI тощо). 

Ми пропонуємо:

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу. 
  • Робота, що сприяє розвитку України.  
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Можливість роботи в офісі та віддалено. 

 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше половини сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.  

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних) 
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг)
  • Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
  • Відмінне володіння українською мовою 
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче upper-Intermediate 
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
  • Глибоке знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
  • Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг
  • Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо
  • Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів, інших нормативно-правових актів

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
  • комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних) 
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
  • Відмінне володіння українською, добре знання англійської мови буде перевагою.
  • 3 роки досвіду роботи в якості юриста в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
  • Знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
  • Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг 
  • Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
  • комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права;
  • Відмінне володіння українською та добре володіння англійською мовою;
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах;
  • Глибоке знання українського законодавства в енергетичному секторі, зокрема Законів України «Про ринок електричної енергії», «Про ринок природнього газу», «Про теплопостачання»

Основні обов’язки:

  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів;
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв;
  • Розробка рекомендацій і проектів правових документів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними та необхідними і надмірно обтяжують роботу бізнесу в пріоритетній сфері.

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні;
  • Обізнаність з міжнародними тенденціями в регулюванні сектора.
  • Аналіз енергетичних і споріднених ринків в частині тенденцій якості регулювання, наявних проблем та шляхів їх вирішення

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Знання енергетичного сектору ЄС та досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.