Про нас

Офіс ефективного регулювання BRDO – це незалежний експертно-аналітичний центр, ключовий майданчик об’єднаних реформаторських організацій, які мають спільні цінності для реалізації змін. Офіс створений 2015 року як неурядова неприбуткова організація для допомоги уряду в проведенні середньо- та довгострокових економічних реформ для покращення бізнес-середовища в умовах політичної нестабільності.

Наша місія

Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

НАША ЦIЛЬ
Розробити та впровадити інструменти ефективного державного регулювання, спрямовані на суспільний інтерес і розвиток малого й середнього підприємництва.

Наші проекти

Надання фінансової допомоги постачальникам електронних комунікаційних послуг, що працюють на деокупованих територіях

Розробка low-code платформи галузевої відомчої системи управління проектами (система другого рівня) та її пілотне впровадження.

Розробка програмного забезпечення інформаційно-комунікаційної системи «Реєстр ідентифікованих товарів військового призначення та подвійного використання»

Дебюрократизація в управлінні освітою (Етап 3, 2023)

Наші здобутки

page-about-img-3
  • Здійснено 75 ринкових досліджень у різних сферах державної політики.
  • Ухвалено 211 законодавчих актів, що містять рекомендації з досліджень експертів BRDO.
  • Скасовано 1245 регуляторних актів, що в процесі аналізу визнані застарілими чи непотрібними.
  • Створено 10 унікальних онлайн-інструментів, якими користуються підприємці, державні службовці та органи місцевого самоврядування.
  • Загальний економічний вплив ініціатив BRDO до повномасштабного вторгнення оцінено в 1 мільярд євро.

Звіти про діяльність

2023

Звіт про діяльність BRDO (2023)

Переглянути документ
2022

Звіт про діяльність BRDO (2022) короткий

Переглянути документ
2022

Звіт про діяльність BRDO (2022) повний

Переглянути документ
2021

Звіт про діяльність BRDO (2021)

Переглянути документ
2020

Звіт про діяльність BRDO (2020)

Переглянути документ
2019

Звіт про діяльність BRDO (2019)

Переглянути документ
2018

Звіт про діяльність BRDO (2018)

Переглянути документ
2017

Звіт про діяльність BRDO (2017)

Переглянути документ
2016

Звіт про діяльність BRDO (2016)

Переглянути документ
2015

Звіт про діяльність BRDO (2015)

Переглянути документ

Фінансова звітність

Наша команда

Олексій Дорогань
Виконавчий директор
Юрист-міжнародник, що має значний досвід юридичної практики у провідних транснаціональних та українських компаніях. Експерт з питань стратегічного розвитку та застосування інформаційних технологій у правничій сфері.
Яна Горюнова
Заступниця виконавчого директора, Керівниця з інформаційних технологій
Веде проекти зі створення та підтримки державних інформаційних сервісів з відкриття та розвитку бізнесу та Інспекційного порталу — державного ресурсу щодо перевірок бізнесу та інших проектів. Радниця Прем'єр-міністра України з питань цифровізації державного управління та інспекційної реформи (2019-2020).
Юлія Блохіна
Керівниця напрямку стратегічного розвитку та партнерства
Спеціалістка з розбудови партнерських відносин. Співпрацює з інвесторами, донорами, громадськими організаціями, корпоративними клієнтами, агенціями, міськими та державними органами влади, а також ЗМІ. Має багаторічний досвід на посаді директора з продажів та маркетингу у міжнародних корпораціях. Має ступінь МВА бізнес-школи Відкритого Університету (Велика Британія) за спеціалізацією “Маркетинга і фінансова стратегія”.
Таїсія Барингольц
Керівниця сектору "Будівництво"
Експертка з питань надання адміністративних послуг у сфері будівництва, розвитку системи електронних реєстрів та послуг. Юристка з 20-річним досвідом роботи. Магістр бізнес-адміністрування. Займається удосконаленням правового регулювання у сфері містобудування, реінжинірингом адміністративних послуг у цій сфері, створенням правових засад для гарантування речових прав на об'єкти нерухомого майна, які будуть споруджені в майбутньому, цифровізацією публічних послуг. Має значний досвід у створенні правового підґрунтя для запровадження та функціонування в Україні національних електронних інформаційних ресурсів.
Дмитро Барзилович
Експерт сектору "Будівництво"
Сертифікований фахівець з будівництва (категорія - Провідний). Експерт з питань технічного регулювання та розвитку професійного саморегулювання у сфері будівництва. Досвід державної служби понад 20 років. Досвід роботи на виробництві понад 25 років. Має глибокі знання, практичний досвід та нестандартні підходи до ключових реформ у сферах технічного регулювання у будівництві та професійної саморегуляції. Займається удосконаленням нормативно-правової бази з питань технічного регулювання в будівництві, розвитком професійного саморегулювання. Є співавтором більше 10 законів та нормативно-правових актів, 8 Зелених книг.
Андрій Біленко
Експерт сектору "Будівництво"
Сергій Середюк
Експерт сектору "Будівництво"
Має 15-річний досвід управлінської діяльності на промислових підприємствах у металургійній та суміжних галузях промисловості.
Олександр Дмитрук
Експерт сектору "Будівництво"
Маркетолог, системний та бізнес-аналітик. Експерт з містобудування та будівнитцва. Має понад 25 років практичного досвіду системного аналізу, маркетингового та стратегічного планування в містобудівній, банківській, транспортній та сфері інформаційних технологій. Забезпечує аналітичну підтримку удосконалення нормативно-правової бази та реформування містобудування та індустрії будівельних виробів.
Антон Зоркін
Керівник сектору "Енергетика"
Експерт з питань енергетики. Аналітик. Працював у державних та приватних енергетичних компаніях, а також Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Катерина Кикоть
Експертка сектору "Енергетика"
Юристка. Працювала в Міністерстві будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства та АК "КИЇВЕНЕРГО". Має 8-річний досвід роботи в енергетичній сфері.
Юлія Москаленко
Експертка сектору "Енергетика"
Юристка. Працювала в Антимонопольному комітеті України та його органах за напрямками конкуренції та державної допомоги, зокрема, на енергетичних ринках.
Ігор Самоходський
Керівник сектору "ІТ та Телеком"
Керівник команди, що працює над державною політикою у сфері електронних комунікацій, ІТ-індустрії, відкритих даних та віртуальних активів, а також відповідними євроінтеграційними процесами. Учасник оціночної місії ЄС щодо інтеграції України у цифровий ринок.
Надія Костриба
Експертка сектору "ІТ та Телеком"
Експертка з правового регулювання сфер електронних комунікацій, радіочастного спектру, ІТ. Має 20-річний досвід роботи в органах державного управління та регулювання у відповідних сферах. Членкиня оціночної місії ЄС щодо інтеграції України у цифровий ринок.
Дмитро Лебедєв
Експерт сектору "ІТ та Телеком"
Аналітик, фінансист. Працював у сфері комунікацій, має досвід роботи стратегічного і фінансового планування. Забезпечує аналітичну підтримку формування державних політик у сфері електронних комунікацій, ІТ-індустрії, відкритих даних.
Гліб Щеголь
Експерт сектору "ІТ та Телеком"
Експерт в галузі електронних комунікацій та у сфері користування радіочастотним ресурсом. Має 25-річний досвід роботи у державних органах та підприємствах і у провідних українських телекомунікаційних компаніях. Член оціночної місії ЄС щодо інтеграції України у цифровий ринок.
Ганна Башняк
Керівниця сектору "Регуляторна політика"
Юристка. Експертка у сферах ліцензування, дозвільної системи, способах та інструментах державного регулювання, а також екологічних питаннях. Розробляє нормативно-правові акти, спрямовані на усунення надмірного державного регулювання та вдосконалення регуляторного поля для бізнесу. Бере активну участь у створенні державних електронних інформаційних ресурсів та оцифруванні адміністративних послуг.
Наталія Дуплій
Експертка сектору "Регуляторна політика"
Юристка. Експертка з питань ліцензування, дозвільної системи, адміністративних послуг, державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, а також надрокористування. Займається розробкою та правовою експертизою проєктів нормативно-правових актів, зокрема у сфері цифровізації адміністративних послуг.
Леонід Литвиненко
Експерт сектору "Регуляторна політика"
Юрист. Експерт у сферах ліцензування, дозвільної системи та надання адміністративних послуг. Має 19-річний досвід роботи у сфері юриспруденції, працював у приватних та державних компаніях, зокрема в юридичних департаментах Міністерства юстиції України, Міністерства економіки України та Секретаріату Кабінету Міністрів України. Під час роботи в команді BRDO здійснював розробку та супровід нормативно-правових актів у сфері дерегуляції, підвищення України в рейтингу Doing Business. Співавтор Зелених книг та Білої книги, що містять аналіз регуляторної політики на окремих ринках/сегментах.
Анна Палазова
Експертка сектору "Регуляторна політика"
Юристка з 17-річним досвідом роботи в органах державної влади, приватних компаніях та міжнародних проєктах. Працювала на керівних посадах в Державній регуляторній службі України та Міністерстві економічного розвитку та торгівлі України. Фахівчиня з питань регуляторної політики у сфері господарської діяльності, дозвільної системи, ліцензування та адміністративних послуг.
Ірина Грузінська
Керівниця сектору "Сільське господарство"
Експертка з публічних фінансів та державного корпоративного управління. Юристка з 10-річним досвідом роботи в аудиті аграрного напряму Рахункової палати України. Радниця Голови Державного агентства лісових ресурсів України (2019-2020). Очолює команду з реформування аграрної сфери економіки та формування стратегічних напрямів розвитку агробізнесу.
Наталія Герасименко
Експертка сектору "Сільске господарство"
Експертка з аграрної політики, агрофінансування та агрострахування. Спеціалістка з аналізу аграрних ринків та стратегічного планування в агросекторі. Має значний досвід роботи у проектах Світового Банку, ФАО й інших міжнародних організаціях та досвід співпраці з органами влади. Кандидатка економічних наук.
Олександр Перепелиця
Експерт сектору "Сільске господарство"
Юрист міжнародного права. Експерт з євроінтеграції в аграрній сфері. Має досвід розробки нормативно-правових актів та імплементації законодавства ЄС.
Альона Смагіна
Експертка сектору "Сільське господарство"
Юристка. Експертка з господарського, земельного та аграрного права. Має 10-річний досвід роботи. Працює над законодавчими ініціативами щодо розвитку аграрних ринків і покращенням бізнес-середовища в агросфері.
Артем Попсуй
Експерт сектору "Сільське господарство"
Економіст. Юрист. Експерт з цивільного, адміністративного, кримінального та аграрного права. Має багаторічний досвід роботи у Верховному Суді України. Спеціалізується на питаннях удосконалення земельного, лісового законодавства та регулювання сфери аквакультури.
Зоя Мельник
В.о. керівника сектору "Інфраструктура"
Юристка з 20-річним досвідом роботи у державних структурах та міжнародних проєктах. Експертка з євроінтеграції у сфері транспорту. Досліджує ринки та розробляє нормативно-правові акти щодо перевезень на таксі, будівництва та ремонту автомобільних доріг, автомобільних, водних та залізничних вантажних перевезень. Бере участь у підготовці законопроектів в автомобільній галузі та дорожньому будівництві, а також надає юридичну експертизу щодо їх відповідності законодавству ЄС. Кандидатка юридичних наук, доцент.
Людмила Лісіна
Експертка юридичної команди
Експертка з питань реформування публічної адміністрації. Працювала в Секретаріаті Кабінету Міністрів України за напрямом адміністративної реформи у 2004-2017 роках. Досліджує причини неефективності системи органів виконавчої влади. Розробляє проекти актів законодавства.
Роман Кобець
Експерт з аналізу політики
Експерт з формування та аналізу державної політики. Автор низки навчальних та методичних матеріалів з державної політики та її адвокації. Керівник Європейського інформаційно-дослідницького центру при ВРУ (2015-2018). Радник Міністра освіти та науки України (209-2010) та Прем'єр-Міністра України (2019-2020). Радник Голови НАЗК (2021).
Файчак Христина
Експертка питань реформи державного управління в Україні
Експертка з розробки та аналізу державної політики. Керівниця школи для державних службовців BRDO School. Керівниця проекту “Новий Регламент Кабінету Міністрів України”. Керівниця проекту “Реформування інституту саморегулювання в Україні”.
Яніна Добровольська
Експертка команди розробників програмного забезпечення
Менеджерка проектів. Координує проект #StartBusinessChallenge, а також забезпечує співпрацю з органами місцевого самоврядування в частині підключення до сервісу. Керувала розробкою додаткового компоненту інтерактивної платформи "Помічник підприємця: Податкові перевірки".
Андрій Устенко
Експерт команди розробників програмного забезпечення (бізнес-аналітик)
Фахівець із бізнес-аналізу у сфері IT. Займається збором вимог та перетворенням їх на технічну документацію для команди розробників, а також аналізом нормативно-правових актів для автоматизації рішень у сферах державного управління.
Денис Безтужев
Експерт команди з розробки програмного забезпечення
Фахівець в області тестування програмного забезпечення. Експерт з автоматизованого тестування, тестування безпеки та навантаження веб-додатків.
Олег Гайдаєнко
Експерт команди з розробки програмного забезпечення
Програміст. Експерт в області веб-технологій. Розробник інспекційного порталу, помічника підприємця, карти пошуку містобудівної документації та інших веб-додатків.
Олег Пузиренко
Експерт команди з розробки програмного забезпечення
Технічний керівник команди розробки проекту Project.ua. Брав участь у розробці та безпосередньо розробляв більшість IT-інструментів Офісу, зокрема regulation.gov.ua, inspections.gov.ua, інструменти для проведення АРВ, полегшення відкриття бізнесу, внутрішні інструменти Офісу для автоматизації аналізу ринків, перегляду нормативно-правових актів та написання зелених книг..
Андрій Глущенко
Експерт команди з розробки програмного забезпечення
Програміст. Фахівець у сфері комп'ютерних технологій. Займається розробкою та впровадженням веб-додатків.
Олексій Томашевський
Експерт команди з розробки програмного забезпечення
Програміст. Експерт з проектування та побудови високонавантажених обчислювальних систем. Працював у комерційних та міжнародних IT-компаніях.
Максим Бурдюг
Керівник сектору комунікацій
Експерт у сфері комунікацій та PR. Має досвід управління комунікаційними процесами в державному і приватному секторах. Організатор інформаційних кампаній Уряду України у 2019-2020 рр.
Анна Небеська
Експертка комунікаційної команди
Експертка у сфері комунікацій і PR. Має дев'ятирічний досвід у комунікаціях культурних і бізнесових проектів. Менеджерка проекту "Публічний діалог".
Олександра Даруга
Експертка комунікаційної команди
Експертка у сфері комунікацій і PR. Бренд-менеджерка. Журналіст із десятирічним досвідом роботи в медіа соціально-політичної, культурної та бізнес-тематики. Має досвід розробки та реалізації комунікаційних стратегій для всеукраїнських мереж сервісних установ: державних (реформа сервісних центрів МВС) та благодійних (проєкти Глобального фонду з охорони здоров’я).
Аліна Ягмурджи
Експертка комунікаційної команди
Організаторка подій із 10-річним досвідом. Спеціалізується на ділових офлайн і онлайн-заходах. Організаторка публічних подій Кабінету Міністрів України у 2019-2020 роках.
Євгеній Павловський
Експерт комунікаційної команди
Графічний брендинговий дизайнер із багаторічним досвідом роботи в комерційному та публічному секторах.

Вакансії

ОБОВ’ЯЗКИ

  • виготовлення текстового контенту для соцмереж – тексти для публікацій різного формату (від коротких твітів до експлейнерів на картках), сценарії для відео
  • взаємодія з відеографом, дизайнерами, комунікаційними менеджерами та експертами організації для створення матеріалів та постановка ТЗ
  • SMM-супровід подій, презентацій, круглих столів, які організовує BRDO 
  • постинг в соцмережі Facebook, Instagram, LinkedIn, модерація сторінок
  • дотримання планів та графіків виробництва контенту
  • ведення аналітики соцмереж та підготовка звітів, виконання індикаторів за показниками охоплення публікацій та зростання аудиторії в соцмережах
  • участь у креативі і підготовка контент-планів
  • комунікація зі стейкхолдерами

ВИМОГИ

  • досвід профільної роботи від 3 років у сфері комунікацій 
  • досвід роботи в комунікаціях громадського або державного сектору буде перевагою
  • відмінне володіння українською мовою
  • вільне володіння англійською мовою (не нижче рівня С1)
  • вміння писати грамотні та цікаві широкій аудиторії тексти різних форматів, беручи за основу тексти НПА
  • принаймні базове розуміння законотворчих процесів та процесів творення державних політик

УМОВИ

  • віддалений формат роботи з можливістю регулярно зустрічатися із командою в офісі в центрі Києва (за потреби)
  • конкурентна оплата послуг
  • команда вмотивованих і професійних людей
  • досвід роботи з державними інституціями, українськими внутрішніми та зовнішніми стратегічними комунікаціями, іноземними стейкхолдерами та можливість долучитися до необхідних країні реформ

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше половини сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки:

  • Аналіз регуляторних актів ЄС, що забезпечують гармонізовану доступність та ефективне використання спектра; 
  • Підготовка проєктів актів, що стосуються радіочастотного спектру та електронних комунікацій, та електронних комунікацій, а також пропозицій до них; 
  • Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з питаннями використання радіочастотного спектру, та у сфері електронних комунікацій. 

Вимоги до кандидата:

  • Знання законодавства у сферах радіочастотного спектра та електронних комунікацій; 
  • Базові знання регуляторних рамок ЄС для радіоспектральної політики та Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку; 
  • Досвід роботи на посадах пов’язаних з розподілом та/або користуванням радіочастотним спектром більше трьох років; 
  • Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його; 
  • Прекрасні комунікаційні навички; 
  • Прекрасне знання української мови, вміння працювати з англомовними документами; 

Перевагами буде: 

  • Глибокі знання європейського законодавства у сфері радіочастотного спектра; 
  • Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі; 
  • Вільне володіння англійською мовою. 

Ми пропонуємо: 

  • Конкурентну винагороду з прив’язкою до валютного курсу; 
  • Робота, що сприяє розвитку України;
  • Оплачувана відпустка та лікарняні; 
  • Професійний колектив, позитивну робочу атмосферу; 
  • Можливості професійного зростання; 
  • Можливість роботи в офісі та/або віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки 

  • Планування, реалізації проєктів, координація зусиль експертів і сторонніх підрядників; 
  • Забезпечення вчасності і коректності результатів роботи; 
  • Організація і проведення взаємодії (зустрічі та інша комунікація) зі стейкголдерами сфери відкритих даних (представниками органів влади, користувачами тощо); 
  • Участь в аналізі політики відкритих даних, розробці нормативно-правових змін, імплементації актів законодавства ЄС; 
  • Участь у підготовці комунікаційних матеріалів, концепцій, презентацій тощо; 
  • Виконання ad hoc завдань, пов’язаних зі сферою відкритих даних. 

 Вимоги до кандидата 

  • Досвід координації та управління проєктами; 
  • Висока організованість, уважність до деталей і дедлайнів; 
  • Прекрасні комунікаційні навички, здатність знайти спільну мову з людьми; 
  • Проактивність та ініціативність; 
  • Прекрасне знання української та англійської мов; 
  • Місцезнаходження в Києві, готовність до національних та міжнародних відряджень. 

Перевагами буде: 

  • Знання сфери відкритих даних, досвід роботи з відкритими даними; 
  • Досвід побудови спільнот або співпраці зі спільнотами; 
  • Досвід адвокації в сфері державної політики; 
  • Досвід роботи в громадському секторі або взаємодії з органами влади. 

Ми пропонуємо 

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу.
  • Робота, що сприяє розвитку України.
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
  • Можливості професійного зростання.
  • Можливість роботи в офісі та віддалено. 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.  

Основні обов’язки 

  • Аналіз процесів управління даними в організаціях, розробка рекомендацій (в тому числі щодо їх оприлюднення у формі відкритих даних); 
  • Збір інформації через аналіз відкритих джерел і нормативно-правових актів; 
  • Проведення інтерв’ю та анкетування; 
  • Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з тематикою відкритих даних. 

Вимоги до кандидата 

  • Хороші навички аналізу та написання аналітичних текстів;  
  • Досвід роботи на посаді аналітика, дослідника більше трьох років; 
  • Базові знання баз даних, засобів обробки даних (Python/Pandas, Matlab тощо); 
  • Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його; 
  • Прекрасні комунікаційні навички, здатність ефективно провести до 5 зустрічей за день; 
  • Прекрасне знання української мови;  
  • Місцезнаходження в Києві та готовність до відряджень. 

Перевагами буде: 

  • Знання законодавства про доступ до публічної інформації, знайомство зі сферою відкритих даних; 
  • Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі або GovTech; 
  • Навички візуалізації даних (Tableau, Power BI тощо). 

Ми пропонуємо 

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу. 
  • Робота, що сприяє розвитку України.  
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Можливість роботи в офісі та віддалено. 

 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше половини сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.  

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних) 
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг)
  • Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
  • Відмінне володіння українською мовою 
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче upper-Intermediate 
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
  • Глибоке знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
  • Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг
  • Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо
  • Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів, інших нормативно-правових актів

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
  • комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних) 
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
  • Відмінне володіння українською, добре знання англійської мови буде перевагою.
  • 3 роки досвіду роботи в якості юриста в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
  • Знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
  • Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг 
  • Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
  • комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Офіс ефективного регулювання BRDO – один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Ми шукаємо юриста, який буде відповідати за повний супровід правової частини роботи організації: 

  • Договірна робота (підготовка та перевірка договорів з партнерами, постачальниками, залученими експертами; відстеження статусів виконання). 
  • Оцінка юридичної відповідності та контроль. 
  • Робота з кореспонденцією (перевірка вихідних листів). 
  • Внутрішні процедури. 
  • Установчі документи. 
  • Консультування інших відділів. 

Можливий розвиток цього напрямку в окремий відділ. 

 Вимоги: 

  • Юридична освіта. 
  • Досвід роботи від 5 років в обслуговуванні організацій чи юридичних компаніях. 
  • Англійська рівня не нижче upper-Intermediate. 
  • Робота на результат, автономність, увага до деталей, вміння будувати процеси, охайність у роботі з документами. 
  • Нульова толерантність до корупції. 

Перевагами буде наявність досвіду юридичного супроводу неприбуткових організацій та проєктів технічної допомоги. 

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.  
  • Робота, що сприяє розвитку України. 
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено). 

Прохання кандидатам надати:  

  1. Резюме (до 3-х сторінок).  
  2. Мотиваційний лист та очікуваний розмір чистої винагороди (до 1 сторінки).  
  3. 2 кейси/приклади своєї роботи, якими ви пишаєтесь. Це може бути опис кейсів або документи-приклади з коротким коментарем, чим саме ви пишаєтесь. Обсяг опису – до 0,5 сторінки. 

Надсилайте резюме й супровідні документи на [email protected], із зазначенням теми листа “Юрист з питань забезпечення діяльності організації”.

Строк – до 01.05.24.

Job Description: Researcher

Location: Kyiv

Contract: Full Time, Fixed Term consultant contract for 12 months Start date: 29 February 2024 (TBC)

Report to: The Researcher will report to the Centre for Financial Crime and Security Studies (CFCS) at RUSI and will be hosted by BRDO in Kyiv.

About CFCS at RUSI

 The Centre for Financial Crime and Security Studies (CFCS) at RUSI specialises in the intersection between finance and global security. Our work covers a range of state- and non-state-based security threats, which we examine through a financial lens. Since CFCS’s inception in 2014, we have been driving change through our partnership-based approach and the development of viable solutions.

Our work has helped to unveil the scale and complexities of international illicit finance, as well as to identify realistic policy responses across both the public and private sectors. We focus on putting our evidence-based research into practice through capacity-building and collaborative workshops.

Supervising and Monitoring Ukraine’s Reconstruction Funds (SMURF) is a CFCS-led initiative in partnership with the Better Regulation Delivery Office (BRDO) in Ukraine that aims to strengthen the integrity and resilience of the financial system in Ukraine.

About BRDO

 BRDO – one of the largest and most impactful policy think tanks in Ukraine. The organization focuses on better regulation, economic growth, SME development and now on addressing problems caused by the large-scale invasion, including issues of the reconstruction of Ukraine. The organization has been instrumental in developing and advocating more than 200 of initiatives adopted by the Government and Parliament of Ukraine. These initiatives brought about annual savings for businesses and taxpayers of more than USD 1 bln through better, streamlined, and digitized policies, regulations, and procedures.

BRDO is a member of the RISE Ukraine coalition, which is a broad-based effort of more than 50 Ukrainian and international civil society organizations that partnered up to work together to ensure transparent, accountable, efficient, and sustainable reconstruction of Ukraine.

About the role

Through evidence gathering, research and policy engagement, the Researcher will aim to achieve positive change to policies and legislation affecting government, private sector and civil society actors in Ukraine, on the integrity and resilience of Ukraine’s financial system to combat potential reconstruction-related money laundering connected with the flow of reconstruction funding.

The Researcher will share knowledge and insights to shape policies that help to address integrity challenges in Ukraine’s reconstruction funding, and devise strategies to ensure they are taken on board and put into practice by policymakers in governments, the private sector and civil society organisations.

Key tasks

  • Identify areas of weakness in the integrity and resilience of Ukraine’s financial system, and gather, analyze and monitor data, policies and best practices of relevance for supporting and strengthening responses and remediation;
  • Produce regular written outputs in the form of reports, research briefings and op-eds. The papers will be based on desk-based research and in-person
  • Contribute to public-private sector workshops in Ukraine/online, both as a guest and organizer to ensure that key topics related to financial integrity and resilience are reviewed and knowledge is shared;
  • Design and conduct an effective consultation process and produce a document summarizing the conclusions reached as well as the recommendations and steps forward for the work with the Ukrainian Financial Intelligence Unit (FIU, known as the State Financial Monitoring Service) and supervisors of regulated sectors charged with policing the financial system against money laundering;
  • Constant management of ongoing advocacy activities and processes, including monitoring of the institutions involved as well as the coordination of a weekly meeting of the SMURF working group to update CFCS and BRDO team members on progress made as well as to discuss relevant strategies and and opportunities.

The above list is not exhaustive, the Researcher will be required to undertake such duties that may be reasonably expected within the scope of this role.

Person Specification

Essential skills and experience:

  • Experience in working on policy/research in the international and/or national policy context;
  • Excellent knowledge of national and international standards in the areas of AML/CFT and anti-corruption;
  • Significant experience in drafting reports, policy briefs, and recommendations;
  • Experience in data collection based on qualitative methods of research;
  • Self-starter with a proactive and positive approach to work, with the ability to work independently and as part of a team;
  • Exceptional organisational and multi-tasking skills, attention to detail and an ability to prioritise, with a proven track record of working towards and meeting multiple competing deadlines;
  • Possesses strong interpersonal and communication skills with the ability to engage with a variety of internal and external stakeholders from differing professional and cultural backgrounds;
  • Full proficiency in English and Ukrainian.

Application Process

To apply, please send the below document to [email protected].

  • Your CV.
  • Cover Letter of no more than 2 pages explaining your interest in the role and any significant relevant skills and/or

The closing date for applications is 6 p.m. Kyiv time on 29th February 2024 (TBC). 

Applications will be reviewed on a rolling basis, and the closing date brought forward if needed. Early application is encouraged. Only shortlisted candidates will be contacted.

Вимоги:

  • Вища освіта (економічна, математична);
  • Досвід проведення економічних досліджень (прикладних чи фундаментальних), у тому числі з використанням модельного інструментарію;
  • Знання пакетів MatLab, Eviews, Statistica, SAS та інших статистичних та аналітичних пакетів є додатковою перевагою;
  • Знання відкритих мов програмування R або Python (з бібліотеками scipy, numpy та pandas) є додатковою перевагою;
  • Міжнародна освіта та/або міжнародний досвід роботи можуть бути перевагою;
  • Досвід роботи з економетрикою, економічним моделюванням та аналізом даних 3+ років;
  • Відмінне володіння українською мовою та добре володіння англійською мовою.

Бажано:

  • Гнучкість та освіченість, здатність швидко розвиватися і адаптуватися в невідомому середовищі
  • Вміння працювати з великою кількістю проектів
  • Проактивність, прагнення діяти і досягти цілей
  • Самостійність у виконанні поставлених завдань

Обов’язки:

  • Робота з дослідженнями щодо оцінки державної політики та аналітичними матеріалами;
  • Співпраця з керівниками секторів та керівниками проектів;
  • Проведення оцінки впливу проектів нормативних актів;
  • Збір та аналіз інформації на запит керівників проектів;
  • Ведення статистичних баз;
  • Розробка та використання в прогнозному процесі структурних макроекономічних моделей;
  • Побудова та підтримка економетричних моделей для прогнозування макроекономічних показників.

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Резюме і короткий мотиваційний лист надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Бажано надсилати резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами одночасно.

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо сектору інфраструктури та окремих ринків транспорту.
  • Аналіз впливу регуляторних актів на окремі ринки: збір даних, підготовка попередніх висновків, участь у розробці рекомендацій щодо необхідних змін у нормативно-правових актах.
  • Розробка конкретних рекомендацій і проектів нормативно-правових актів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними, необхідними або є занадто обтяжливими для діяльності бізнесу у пріоритетній сфері.
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у пріоритетному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл.
  • Підготовка презентацій за результатами досліджень та аналізу.

Необхідні навички та компетенції:

  • Вища освіта (магістр / спеціаліст) у сфері права або еквівалент.
  • Відмінне володіння українською, добре знання англійської мови буде перевагою.
  • 3 роки досвіду роботи в якості юриста в юридичній фірмі / міжнародних НУО / уряді / бізнесі або еквівалентний досвід.

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні.
  • Досвід роботи в галузі транспорту та інфраструктури.
  • Знання українського та міжнародного законодавства у сфері транспорту та інфраструктури є перевагою.
  • Знання положень Угоди про Асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони буде перевагою.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну та конкурентну оплату праці
  • Комфортні умови роботи
  • Дружній і професійний колектив
  • Цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права;
  • Відмінне володіння українською та добре володіння англійською мовою;
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах;
  • Глибоке знання українського законодавства в енергетичному секторі, зокрема Законів України «Про ринок електричної енергії», «Про ринок природнього газу», «Про теплопостачання»

Основні обов’язки:

  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів;
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв;
  • Розробка рекомендацій і проектів правових документів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними та необхідними і надмірно обтяжують роботу бізнесу в пріоритетній сфері.

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні;
  • Обізнаність з міжнародними тенденціями в регулюванні сектора.
  • Аналіз енергетичних і споріднених ринків в частині тенденцій якості регулювання, наявних проблем та шляхів їх вирішення

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Знання енергетичного сектору ЄС та досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.