Офіс ефективного регулювання BRDO – один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.
Наразі BRDO шукає керівника операційної команди в сектор «Оборонна політика» з сильним бекграундом у громадських організаціях.
Обов’язкові вимоги:
досвід налагодження операційних процесів, управління програмами/проєктами, взаємодії з донорами, досвід побудови систем документообігу та звітності, володіння англійськоюдля листування, вміння будувати процеси з нуля.
Основні обов’язки:
- Супровід грантових угод: контроль дедлайнів, відповідності вимогам донорів, комунікація з бенефіціарами.
- Організація процесу звітування: технічні та фінансові звіти, збір підтверджувальних матеріалів, контроль якості та строків.
- Підготовка актів виконаних робіт для бенефіціарів: збір пакету документів, в тому числі фінансова документація.
- Налагодження документообігу: шаблони, неймінг, доступи, порядок зберігання файлів.
- Допомога у структуризації команди сектору: визначення ролей, RACI-матриця, онбординг.
- Оцінка потреб у ресурсах (люди, бюджет, інструменти) та план їх залучення.
Вимоги:
- Вища освіта (магістр, спеціаліст), перевагою буде юридична або економічна освіта;
- Досвід у сфері операційного або програмного менеджменту (мін. 3 роки).
- Практичний досвід у громадських організаціях / НУО та робота з міжнародними донорами.
- Впевнене володіння документообігом та аналітикою даних.
- Вільна українська та англійська (листування, звіти).
- Навички побудови процесів з нуля.
Що ми пропонуємо:
- Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено).