Вакансія: Комунікаційний менеджер
Місце роботи: Київ (можливий гібридний формат роботи – онлайн зі щотижневими виїздами в офіс)
Тип зайнятості: повна
Організація: Офіс ефективного регулювання (BRDO)
Про BRDO:
Офіс ефективного регулювання (BRDO) – це провідний експертно-аналітичний центр в Україні, ключовий майданчик об’єднаних реформаторських організацій, які мають спільні цінності для реалізації змін. Офіс створений 2015 року як неурядова неприбуткова організація для допомоги уряду в проведенні середньо- та довгострокових економічних реформ для покращення бізнес-середовища в умовах політичної нестабільності. Наша мета – спрощення регулювання, підвищення прозорості та сприяння економічному зростанню шляхом гармонізації національного законодавства з європейськими стандартами. BRDO працює в різних секторах, зокрема: регуляторна політика, оборонна політика, будівництво, енергетика, ІТ і телеком, сільське господарство, – сприяючи цифровій трансформації, економічній стійкості, європейській інтеграції та сталому розвитку.
Огляд позиції:
Кого ми шукаємо?
Ми шукаємо уважну до деталей, відповідальну та проактивну людину, яка хоче розвиватися у сфері стратегічних комунікацій у громадському секторі. Посада вимагає творчості, здатності розбиратися в контекстах нормотворчого процесу і відмінних навичок написання зрозумілих текстів, зберігаючи розуміння цілей та ініціатив BRDO.
Ідеальний кандидат:
- Має вищу освіту у галузі гуманітарних наук.
- Має досвід роботи у сфері комунікацій, PR, журналістики, медіа не менше 2-х років.
- Вміє писати тексти: новини, пресрелізи, дописи для соцмереж, інформаційні огляди — грамотно, структуровано, без води.
- Розуміє, як працюють державні інституції, або має бажання швидко в цьому розібратися.
- Може швидко розібратися у регуляторних та економічних реформах.
- Вміє працювати з інформацією: шукати, перевіряти, структурувати, адаптувати для різних форматів.
- Має високий рівень української мови (усної та письмової – відмінне знання норм правопису і стилістики української мови), англійська — на рівні не нижче B2.
- Вміє працювати в команді, не боїться запитувати, уточнювати, брати відповідальність.
- Має високу здатність до самоорганізації.
Основні обов’язки:
- Підготовка текстів: новини, дописи для соцмереж, пресрелізи, описи проєктів.
- Розробка комунікаційних планів для супроводу проєктів і реформ BRDO.
- Допомога в організації подій (форумів, прес-конференцій, круглих столів як онлайн, так і офлайн-формату): комунікаційна підтримка, робота з партнерами, медіа.
- Робота з візуальним контентом: постановка задач дизайнеру, перевірка макетів, узгодження віжуалів зі стейкхолдерами.
- Підтримка внутрішніх процесів: оновлення цифрових каналів, баз даних, комунікаційних планів.
- Моніторинг медіа та аналітика ефективності комунікацій.
- Участь у стратегічному плануванні комунікаційних кампаній.
Що ми пропонуємо:
- Роботу в команді, яка формує сучасні та ефективні правила для ведення бізнесу в Україні.
- Можливість професійного росту та навчання.
- Гібридний формат роботи (офіс у Києві + частково дистанційно).
- Відкритість до ідей, підтримку в розвитку.
- Зарплату за результатами співбесіди від 1300 USD.
Як подати заявку:
Надішліть резюме, короткий мотиваційний лист (до 200 слів) та приклади попередніх комунікаційних робіт на [email protected]. У листі — розкажіть, чому вам цікаво працювати саме в BRDO.