Вакансії
31.10.2025

Керівник відділу закупівель

Офіс ефективного регулювання BRDO – один із провідних незалежних аналітично-експертних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики, спрямовані на перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та конкурентоспроможною економікою.

У зв’язку з розвитком організації ми шукаємо керівника відділу закупівель, який забезпечить стратегічне управління закупівельними процесами BRDO, підвищення їх ефективності та прозорості, а також відповідність вимогам донорів.

Основні обов’язки:

  • Дотримання політики та процедур закупівель організації, включно з внутрішніми стандартами та вимогами донорів.
  • Управління командою закупівельників: планування, координація, наставництво, розвиток компетенцій;
  • Планування річних потреб у закупівлях, визначення пріоритетів та бюджетів у співпраці з фінансовим та проєктними відділами;
  • Контроль усіх етапів закупівель – від формування запиту до укладання договорів;
    Забезпечення дотримання політик BRDO та донорських вимог (EU, GIZ, UK Aid, SIDA тощо);
  • Оптимізація процесів закупівель і підвищення ефективності взаємодії з підрядниками;
  • Ведення переговорів із ключовими постачальниками та управління базою надійних контрагентів;
  • Підготовка аналітичної та фінансової звітності для внутрішнього аудиту та донорів;
  • Взаємодія з юридичним відділом, фінансами та бухгалтерією для забезпечення повного циклу контрактування;
  • Моніторинг ринку, аналіз ризиків і впровадження найкращих міжнародних практик у сфері закупівель.

 Вимоги: 

  • Досвід роботи у сфері закупівель від 5 років, з них не менше 2 років — на керівній позиції;
  • Глибоке розуміння закупівельних процесів у неприбуткових або міжнародних організаціях;
  • Досвід роботи з донорами (EU, USAID, GIZ, UK Aid, SIDA тощо);
  • Практичний досвід у веденні переговорів і укладанні контрактів;
  • Відмінні управлінські та комунікаційні навички;
  • Аналітичне мислення, стратегічне бачення, здатність працювати в умовах багатозадачності;
  • Вища освіта (економічна, юридична, управлінська або суміжна);
  • Знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate (для роботи з міжнародними партнерами).

 

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.  
  • Робота, що сприяє розвитку України. 
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено). 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.