Офіс ефективного регулювання BRDO – один із провідних незалежних аналітично-експертних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики, спрямовані на перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та конкурентоспроможною економікою.
У зв’язку з розвитком організації ми шукаємо керівника відділу закупівель, який забезпечить стратегічне управління закупівельними процесами BRDO, підвищення їх ефективності та прозорості, а також відповідність вимогам донорів.
Основні обов’язки:
- Дотримання політики та процедур закупівель організації, включно з внутрішніми стандартами та вимогами донорів.
- Управління командою закупівельників: планування, координація, наставництво, розвиток компетенцій;
- Планування річних потреб у закупівлях, визначення пріоритетів та бюджетів у співпраці з фінансовим та проєктними відділами;
- Контроль усіх етапів закупівель – від формування запиту до укладання договорів;
Забезпечення дотримання політик BRDO та донорських вимог (EU, GIZ, UK Aid, SIDA тощо); - Оптимізація процесів закупівель і підвищення ефективності взаємодії з підрядниками;
- Ведення переговорів із ключовими постачальниками та управління базою надійних контрагентів;
- Підготовка аналітичної та фінансової звітності для внутрішнього аудиту та донорів;
- Взаємодія з юридичним відділом, фінансами та бухгалтерією для забезпечення повного циклу контрактування;
- Моніторинг ринку, аналіз ризиків і впровадження найкращих міжнародних практик у сфері закупівель.
Вимоги:
- Досвід роботи у сфері закупівель від 5 років, з них не менше 2 років — на керівній позиції;
- Глибоке розуміння закупівельних процесів у неприбуткових або міжнародних організаціях;
- Досвід роботи з донорами (EU, USAID, GIZ, UK Aid, SIDA тощо);
- Практичний досвід у веденні переговорів і укладанні контрактів;
- Відмінні управлінські та комунікаційні навички;
- Аналітичне мислення, стратегічне бачення, здатність працювати в умовах багатозадачності;
- Вища освіта (економічна, юридична, управлінська або суміжна);
- Знання англійської мови на рівні не нижче Upper-Intermediate (для роботи з міжнародними партнерами).
Що ми пропонуємо:
- Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено).
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.