Як же справи у інвестора з Чернівців, що намагається отримати дозвіл на будівництво сучасного громадського центру комерційно-ділової діяльності класу СС3 в Чернівцях?
Коротко нагадаємо зміст попередніх серій: підприємець віддав до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ) всі необхідні папери, вагою в кілька кілограмів. Відповідь йому мали надати 4 лютого через систему “Прозора ДАБІ”. Але щось пішло не так:
- ДАБІ порушила процедуру: чернівецький інвестор отримав відмову із запізненням у 5 днів 06.02.2019, адже датована вона 01.02.2019
- Можливо, в ДАБІ так поспішали виписати відмову, що її підписав головний інспектор відділу, відповідальний за введення в експлуатацію, а не за видачу дозволів
- Було б бажання виписати відмову – а причина завжди знайдеться. Наприклад, в заяві підприємця в назві будівництва немає його місцезнаходження, і кого хвилює, що воно є в наступному рядочку. Причому містобудівні умови та обмеження видані компетентним органом з такою ж назвою будівництва і вказаним місцезнаходженням аналогічним чином? Хто за цю помилку буде відповідати? Як хто – український бізнес
- Вам будь-що будуть доводити, що ваш вид будівництва не вказаний в заяві, навіть якщо це лише фантазії ДАБІ, а ви все вказали
- Затверджена Кабміном форма заяви, де від вас вимагається додати лише пояснювальну записку та основні креслення? Для ДАБІ це не має значення, у них свої правила і своя атмосфера
І наостанок, за досвідом, 80% підстав для відмови видавати дозвіл на будівництво обґрунтовуються не нормативно-правовими актами, а нормативними документами технічного характеру – ДБН та ДСТУ. Тобто за кошти платників податків ДАБІ повторно проводить експертизу проектної документації. Навіщо? І найголовніше – чому від наслідків потерпає замовник будівництва? Не так ми собі уявляли проект “прозора ДАБІ”.
[gview file=”https://brdo.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/Vidmova-IU-133190320452.pdf”]
[gview file=”https://brdo.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/Post_kokosh.docx”]