У рамках ініціативи учасників ринку зовнішньої реклами щодо зміни форматних зон розміщення рекламних носіїв у м. Києві Офісом ефективного регулювання (BRDO) було проведено тест малого підприємництва (М-тест) запропонованих змін. За результатами тесту було пораховано вплив нового регулювання на малий та середній бізнес в кількісних показниках.
Так, у разі внесення запропонованих змін до діючої Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві лише одному оператору необхідно буде витратити 10,3 млн грн. в перший рік та 11,2 млн грн. загалом за роки реалізації змін.
За словами керівника сектору «Контроль та нагляд» Володимира Головатенка, такі обсяги разових «примусових» інвестицій є неприйнятними, особливо для малих і мікропідприємств. На його думку, необґрунтована зміна правил гри ставить під загрозу їх діяльність та може призвести до банкрутства низки таких суб’єктів господарювання.
«Ми передали регулятору та Асоціації операторів зовнішньої реклами результати М-тесту для того, щоб вони мали змогу передбачити практичні наслідки змін, які наразі ініціюються», – зауважив експерт Офісу.
Детально ознайомитись з результатами М-тесту можна нижче.