Новини
29.07.2024

Мінекономіки анонсувало запуск бета-версії платформи “Пульс” для збору зворотного зв’язку від бізнесу

Міністерство економіки України оголосило про запуск бета-версії платформи “Пульс” — онлайн-інструменту для збору відгуків бізнесу про взаємодію з державними органами. Платформа має на меті створити єдиний цифровий інструмент для забезпечення прозорих та ефективних відносин між державою та бізнесом, що підвищить якість державних послуг.

Як працює “Пульс”?

Підприємці зможуть оцінювати послуги, що надаються державними установами. Під час бета-тестування можна оцінювати 22 державні органи, а згодом їх кількість буде збільшуватися.

“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців). У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів”, – зазначила Перша віцепрем’єр-міністерка України – Міністерка економіки України Юлія Свириденко.

Які функціональні компоненти має платформа?

  1. Дашборд: Це інформаційна панель для управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволяє швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному форматі. Дашборд з оцінками від бізнесу та динамікою звернень буде доступний публічно.
  2. Інформаційне вікно: Тут підприємці можуть залишити відгук про взаємодію з державними органами. Авторизація можлива за допомогою електронного підпису, банк ID або Дія.Підпису. Після авторизації підприємець зможе обрати коротку або довгу форму для оцінки державних послуг. Коротка форма включає базові критерії оцінювання, а довга дозволяє більш детально описати досвід взаємодії.
  3. Особистий кабінет: Підприємець може відстежувати статус розгляду своєї заявки онлайн — від моменту подання до отримання відповіді. Після завершення процесу розгляду заявки підприємець може оцінити якість всього процесу за шкалою від 1 до 10.

Ініціатива та реалізація

“Пульс” є частиною політики “Зроблено в Україні”, ініційованої Президентом Володимиром Зеленським. Платформа розроблена Мінекономіки, реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev. До реалізації долучена Команда підтримки реформ Мінекономіки, Рада бізнес-омбудсмена та Урядовий контактний центр. Розвиток платформи координує Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.