Про це сьогодні йшлось на брифінгу Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна. За його словами підготовлено низку «дерегуляційних» рішень, які мають на меті лібералізувати ринок приміських, міжміських та міжобласних автобусних перевезень.
Голова Офісу ефективного регулювання Олексій Гончарук взяв участь у заході. У ході виступу він зауважив, що нинідіюче регулювання у сфері автобусних перевезень складне і непрозоре, як наслідок, майже 60% ринку знаходиться в тіні. А це недотримання норм безпеки, низька якість послуг, несплата податків.
На його думку запровадження європейських принципів ефективного регулювання, відмова від лімітування кількості рейсів та запровадження жорсткого контролю за дотриманням стандартів безпеки дозволять легалізувати тіньові перевезення, а головне, підвищити їх безпеку та мінімізувати корупційні ризики.
«Вирішувати, скільки рейсів повинно бути на маршруті з Києва в Одесу чи Полтаву, має не чиновник, а ринок», наголосив О.Гончарук та додав, що Офіс надавав експертну підтримку в підготовці проектів рішень та всіляко сприятиме подальшому їх просуванню.
Наразі проекти проходять процедуру публічних обговорень. Після цього вони будуть надіслані на погодження та винесені на розгляд Уряду.
[gview file=”https://brdo.com.ua/wp-content/uploads/2016/12/AVTOBUSNI-PEREVEZENNYA_.pdf”]