Новини
05.07.2024

Шукаємо підрядників для проведення інформаційних аудитів у розпорядників інформації

Офіс ефективного регулювання BRDO в рамках Проєкт «Підтримка цифрової трансформації» (DTA) шукає підрядників для надання послуг з проведення інформаційних аудитів у розпорядників публічної інформації.

Мета — дослідження стану й наявності всієї публічної інформації та публічної інформації у формі відкритих даних, удосконалення логічності її створення, збирання, зберігання, опрацювання, публікації для розпорядників інформації. Це сприятиме підвищенню прозорості у воєнний та післявоєнний час, покращенню зручності користування даними для громадянського суспільства.

Ознайомитись із технічним завданням.

Вимоги до підрядників:

  • знання законодавства про доступ до публічної інформації, розуміння контексту відкритих даних;
  • компетенції в аналізі, обробці і управлінні даними;
  • наявність досвіду проведення досліджень у сфері відкритих даних, протидії корупції, ефективності державного управління або наявність досвіду розроблення проєктів у сфері civic tech;
  • бажано: наявність досвіду проведення інформаційних аудитів та наявність експертного та часового ресурсу для проведення робіт у 2024 році.

Вимоги до пропозиції:

  • Форма пропозиції
  • Пропозиція оформлюється у вигляді електронного текстового документу і надсилається електронною поштою. Пропозиція також може бути надіслана з електронним підписом.
  • Пропозиції мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] не пізніше 23:59 за київським часом 21 липня 2024 року із темою листа «Інформаційний аудит».

Пропозиції, надіслані на іншу адресу (включно з електронними), не розглядатимуться.

У разі виникнення запитань щодо проведення робіт по інформаційному аудиту, уточнення деталей щодо обсягів робіт та комунікації з розпорядниками, просимо адресувати їх на електронну пошту [email protected] з темою листа «Інформаційний аудит – запитання».

Вибір підрядників буде здійснений на основі оцінки наданої інформації про релевантний досвід та попередні результати роботи. 

Довідково:

Методика проведення інформаційного аудиту – завантажити

Оплата послуг здійснюється в рамках проєкту та за рахунок коштів Міжнародної технічної допомоги (реєстраційна карта проєкту № 5458 від 13 березня 2024 року з подальшими її модифікаціями) згідно з планом закупівель.

ГО «Офіс ефективного регулювання» звільнено від ПДВ операцій з отримання послуг в межах проєкту Міжнародної технічної допомоги, виконавцем якого є ГО «Офіс ефективного регулювання», і відповідає категорії (типу) товарів, робіт і послуг, зазначених у Плані закупівлі, код ставки 903.

Офіс ефективного регулювання BRDO залишає за собою право контактувати лише з обраними підрядниками, уточнювати інформацію у підрядників в усній та письмовій формі.