Вакансії
25.09.2024

Фахівець з адміністративних питань

Офіс ефективного регулювання BRDO — один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Основні обов’язки:

  • Організація документації, ведення бази даних адміністративних документів;
  • Збір та організація кадрової документації; 
  • Участь у проведенні закупівель, комунікації з підрядниками, організації укладання або продовження дії договорів;
  • Організація відряджень;
  • Супровід організації під час проходження аудитів;
  • Виконання інших доручень керівника.

Вимоги: 

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст), перевагою буде юридична або економічна освіта;
  • Досвід адміністративної роботи більше 2 років;
  • Відмінні навички усного та письмового спілкування англійською (обов’язково) та українською мовами;
  • Хороші навички міжособистісного спілкування;
  • Знання Microsoft Office і Google Apps;
  • Хороші організаторські здібності та обачність у поводженні з конфіденційною інформацією;
  • Здатність справлятися зі складним навантаженням;
  • Здатність працювати самостійно та ініціативно.

Досвід роботи в міжнародній або місцевій неурядовій організації буде перевагою.

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.  
  • Робота, що сприяє розвитку України. 
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено). 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.