Вакансії
10.09.2025

Комунікаційний менеджер у Сектор комунікацій

Вакансія: Комунікаційний менеджер
Місце роботи:
Київ (можливий гібридний формат роботи – онлайн зі щотижневими виїздами в офіс)

Тип зайнятості: повна
Організація: Офіс ефективного регулювання (BRDO)

Про BRDO:
Офіс ефективного регулювання (BRDO) – це провідний експертно-аналітичний центр в Україні, ключовий майданчик об’єднаних реформаторських організацій, які мають спільні цінності для реалізації змін. Офіс створений 2015 року як неурядова неприбуткова організація для допомоги уряду в проведенні середньо- та довгострокових економічних реформ для покращення бізнес-середовища в умовах політичної нестабільності. Наша мета – спрощення регулювання, підвищення прозорості та сприяння економічному зростанню шляхом гармонізації національного законодавства з європейськими стандартами. BRDO працює в різних секторах, зокрема: регуляторна політика, оборонна політика, будівництво, енергетика, ІТ і телеком, сільське господарство, – сприяючи цифровій трансформації, економічній стійкості, європейській інтеграції та сталому розвитку.

Огляд позиції:

Кого ми шукаємо?

Ми шукаємо уважну до деталей, відповідальну та проактивну людину, яка хоче розвиватися у сфері стратегічних комунікацій у громадському секторі. Посада вимагає творчості, здатності розбиратися в контекстах нормотворчого процесу і відмінних навичок написання зрозумілих текстів, зберігаючи розуміння цілей та ініціатив BRDO.

Ідеальний кандидат:

  • Має вищу освіту у галузі гуманітарних наук.
  • Має досвід роботи у сфері комунікацій, PR, журналістики, медіа не менше 2-х років.
  • Вміє писати тексти: новини, пресрелізи, дописи для соцмереж, інформаційні огляди — грамотно, структуровано, без води.
  • Розуміє, як працюють державні інституції, або має бажання швидко в цьому розібратися.
  • Може швидко розібратися у регуляторних та економічних реформах.
  • Вміє працювати з інформацією: шукати, перевіряти, структурувати, адаптувати для різних форматів.
  • Має високий рівень української мови (усної та письмової – відмінне знання норм правопису і стилістики української мови), англійська — на рівні не нижче B2.
  • Вміє працювати в команді, не боїться запитувати, уточнювати, брати відповідальність.
  • Має високу здатність до самоорганізації.

Основні обов’язки:

  • Підготовка текстів: новини, дописи для соцмереж, пресрелізи, описи проєктів.
  • Розробка комунікаційних планів для супроводу проєктів і реформ BRDO.
  • Допомога в організації подій (форумів, прес-конференцій, круглих столів як онлайн, так і офлайн-формату): комунікаційна підтримка, робота з партнерами, медіа.
  • Робота з візуальним контентом: постановка задач дизайнеру, перевірка макетів, узгодження віжуалів зі стейкхолдерами.
  • Підтримка внутрішніх процесів: оновлення цифрових каналів, баз даних, комунікаційних планів.
  • Моніторинг медіа та аналітика ефективності комунікацій.
  • Участь у стратегічному плануванні комунікаційних кампаній.

Що ми пропонуємо:

  • Роботу в команді, яка формує сучасні та ефективні правила для ведення бізнесу в Україні.
  • Можливість професійного росту та навчання.
  • Гібридний формат роботи (офіс у Києві + частково дистанційно).
  • Відкритість до ідей, підтримку в розвитку.
  • Зарплату за результатами співбесіди від 1300 USD.

Як подати заявку:
Надішліть резюме, короткий мотиваційний лист (до 200 слів) та приклади попередніх комунікаційних робіт на  [email protected]. У листі — розкажіть, чому вам цікаво працювати саме в BRDO.