Офіс ефективного регулювання BRDO — один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.
Наразі наша команда в пошуках Операційного бухгалтера.
Основні обов’язки:
- Оформлення первинних документів (рахунки, акти, звіряння рахунків);
- Робота в клієнт-банк (формування документів — купівля-продаж валюти, платіжні інструкції);
- Проведення первинних документів в системі електронного обліку;
- Володіння EXCEL; OneDrive, Вчасно;
- Контроль наявності документів;
- Щоквартальна інвентаризація коштів на банківських рахунках та щорічна інвентаризація ТМЦ та основних засобів;
- Кадровий облік (особові справи, накази, відпустки, трудові договори);
- Архівування первинних документів в хмарному сховищі;
- Ведення основних засобів, нарахування амортизації, прийняття/списання.
Вимоги:
- Вища профільна освіта;
- Досвід роботи за спеціальністю в неприбутковій організації буде перевагою;
- Знання основ бухгалтерського і податкового обліку;
- Досконале володіння програмою BAF; МЕДос; Клієнт-банк; Вчасно;
- Досконале володіння Excel, OneDrive;
- Досвід роботи з первинною документацією;
- Вміння логічно мислити та пропонувати рішення;
- Відмінне володіння українською мовою;
- Знання англійської мови вітається.
Що ми пропонуємо:
- Конкурентна зарплата.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Офісний формат роботи з можливістю частково працювати віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.