Вакансії
22.08.2025

Офіс-менеджер, фахівець з адміністративних питань

Офіс ефективного регулювання BRDO — один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Зараз ми шукаємо офіс-менеджера, який стане ключовою людиною у щоденному житті нашої організації: допоможе підтримувати порядок у документах, забезпечить стабільну роботу офісу та створить комфортні умови для команди.

Основні обов’язки:

  • Організація та ведення документообігу, ведення бази даних адміністративних документів;
  • Підтримка життєдіяльності офісу: забезпечення матеріалами, робота з постачальниками, контроль за технічним станом приміщення, організація побутових процесів.
  • Підтримка баз даних і архіву, робота з договорами та підрядниками.
  • Організація внутрішніх заходів та зустрічей команди (тімбілдинги, мітапи, тренінги).
  • Оперативне виконання адміністративних доручень керівника.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст), перевагою буде юридична або економічна освіта;
  • Досвід адміністративної роботи більше 2 років;
  • Відмінні навички усного та письмового спілкування англійською (обов’язково) та українською мовами;
  • Хороші навички міжособистісного спілкування;
  • Знання Microsoft Office і Google Apps;
  • Хороші організаторські здібності та обачність у поводженні з конфіденційною інформацією;
  • Здатність справлятися зі складним навантаженням;
  • Здатність працювати самостійно та ініціативно.

Досвід роботи в міжнародній або місцевій неурядовій організації буде перевагою.

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.
  • Робота, що сприяє розвитку України.
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
  • Можливості професійного зростання.
  • Офісний формат роботи.