Експертка BRDO Яніна Добровольська взяла участь у презентації Retail Guidebook – онлайн платформи-путівника для малого та середнього бізнесу по основних каналах збуту: https://retail-guidebook.ubta.com.ua/
Портал, розроблений Українською асоціацією бізнесу і торгівлі і технічно реалізований командою BRDO, створений для агровиробників з усіх областей України, які є офіційно зареєстрованими та націлені розширювати свої канали збуту товарів. Тут підприємці знайдуть перелік органів сертифікації продукції, перелік основних учасників ринку с/г продукції, а також структуровану та систематизовану інформацію щодо вимог основних каналів збуту, зокрема, торгівельних мереж, трейдерів, дистриб’юторів, маркетплейсів.
“Наша місія – створити спроможну європейську державу з ефективним управлінням й ефективною економікою. Цифрові інструменти і доступна інформація – це те, що найбільше потрібно українським підприємцям для розвитку власного бізнесу. Саме для цього ми й брали участь у розробці Retail Guidebook.
Ця платформа зручна, оскільки підприємці можуть зареєструвати особистий кабінет. У ньому додаються товари, які підприємець виробляє, і система автоматично підвантажує всі вимоги до цих товарів у тих каналах збуту і тих регіонах, які обрав сам підприємець. Таким чином, підприємцям доступний внутрішній фільтр саме за їхніми товарами”, – розказала Яніна.
Платформа створена Українською асоціацією бізнесу і торгівлі в партнерстві з Офісом ефективного регулювання (BRDO) та за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку.