Новини
03.01.2024

Дослідник у проєкт SMURF

Центр досліджень фінансових злочинів і безпеки при Королівському інституті оборонних досліджень (Велика Британія) шукає дослідника у проєкт «Нагляд за фондами відбудови України та їх моніторинг» (Supervising and Monitoring Ukraine’s Reconstruction Funds – SMURF).

Детальніше – у розділі «Вакансії»:

Вакансії

Основні обов’язки:

  • Пошук та аналіз грантових можливостей;
  • Підготовка презентаційних матеріалів;
  • Пошук джерел фінансування, моніторинг грантових конкурсів та тендерів;
  • Розробка проєктних концепцій згідно вимог грантодавця та умов конкурсу;
  • Пошук та переговори з потенційними партнерами для створення консорціумів/об’єднань на спільне написання, подання та реалізацію проєктних заявок;
  • Написання проєктних заявок, підготовка бюджету, подача усіх необхідних документів, що вимагаються грантодавцем;
  • Проведення переговорів з грантодавцем, підготовка документів перед підписанням грантової угоди;
  • Моніторинг та звітність щодо використання отриманих коштів, забезпечення відповідності вимогам грантодавців;
  • Комунікація з партнерами та грантодавцями на всіх етапах реалізації проєктів;
  • Підтримка команди у підготовці звітів, апдейтів, бюджетів та інших матеріалів для партнерів, внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів.

Вимоги:

  • Досвід роботи у сфері фандрайзингу не менше 2-х років (наявність портфоліо);
  • Досвід управління командою — від 3 років. Ви знаєте, як навчити, пояснити й мотивувати співробітників для досягнення спільних результатів;
  • Знання англійської мови не нижче рівня B2. Ви готові перевіряти англомовну документацію та спілкуватись англійською із донорами та інвесторами;
  • Ведення комунікації та онлайн-зустрічі з клієнтами;
  • Управління та координація команди аналітиків, грантових менеджерів та фінансистів;
  • Перевірка та контроль за повним циклом підготовки грантової заявки;
  • Виконання планів підготовки та подачі грантових проектів;
  • Підготовка та ведення документації відділу;
  • Участь у регулярних зустрічах керівництва компанії.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу.
  • Робота, що сприяє розвитку України.
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
  • Оплачувана відпустка та лікарняний.
  • Можливості професійного зростання.
  • Можливість роботи в офісі та віддалено.

 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки:

  • Аналіз регуляторних актів ЄС, що забезпечують гармонізовану доступність та ефективне використання спектра; 
  • Підготовка проєктів актів, що стосуються радіочастотного спектру та електронних комунікацій, та електронних комунікацій, а також пропозицій до них; 
  • Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з питаннями використання радіочастотного спектру, та у сфері електронних комунікацій. 

Вимоги до кандидата:

  • Знання законодавства у сферах радіочастотного спектра та електронних комунікацій; 
  • Базові знання регуляторних рамок ЄС для радіоспектральної політики та Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку; 
  • Досвід роботи на посадах пов’язаних з розподілом та/або користуванням радіочастотним спектром більше трьох років; 
  • Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його; 
  • Прекрасні комунікаційні навички; 
  • Прекрасне знання української мови, вміння працювати з англомовними документами; 

Перевагами буде: 

  • Глибокі знання європейського законодавства у сфері радіочастотного спектра; 
  • Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі; 
  • Вільне володіння англійською мовою. 

Ми пропонуємо: 

  • Конкурентну винагороду з прив’язкою до валютного курсу; 
  • Робота, що сприяє розвитку України;
  • Оплачувана відпустка та лікарняні; 
  • Професійний колектив, позитивну робочу атмосферу; 
  • Можливості професійного зростання; 
  • Можливість роботи в офісі та/або віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки 

  • Планування, реалізації проєктів, координація зусиль експертів і сторонніх підрядників; 
  • Забезпечення вчасності і коректності результатів роботи; 
  • Організація і проведення взаємодії (зустрічі та інша комунікація) зі стейкголдерами сфери відкритих даних (представниками органів влади, користувачами тощо); 
  • Участь в аналізі політики відкритих даних, розробці нормативно-правових змін, імплементації актів законодавства ЄС; 
  • Участь у підготовці комунікаційних матеріалів, концепцій, презентацій тощо; 
  • Виконання ad hoc завдань, пов’язаних зі сферою відкритих даних. 

 Вимоги до кандидата 

  • Досвід координації та управління проєктами; 
  • Висока організованість, уважність до деталей і дедлайнів; 
  • Прекрасні комунікаційні навички, здатність знайти спільну мову з людьми; 
  • Проактивність та ініціативність; 
  • Прекрасне знання української та англійської мов; 
  • Місцезнаходження в Києві, готовність до національних та міжнародних відряджень. 

Перевагами буде: 

  • Знання сфери відкритих даних, досвід роботи з відкритими даними; 
  • Досвід побудови спільнот або співпраці зі спільнотами; 
  • Досвід адвокації в сфері державної політики; 
  • Досвід роботи в громадському секторі або взаємодії з органами влади. 

Ми пропонуємо 

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу.
  • Робота, що сприяє розвитку України.
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
  • Можливості професійного зростання.
  • Можливість роботи в офісі та віддалено. 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.  

Основні обов’язки 

  • Аналіз процесів управління даними в організаціях, розробка рекомендацій (в тому числі щодо їх оприлюднення у формі відкритих даних); 
  • Збір інформації через аналіз відкритих джерел і нормативно-правових актів; 
  • Проведення інтерв’ю та анкетування; 
  • Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з тематикою відкритих даних. 

Вимоги до кандидата 

  • Хороші навички аналізу та написання аналітичних текстів;  
  • Досвід роботи на посаді аналітика, дослідника більше трьох років; 
  • Базові знання баз даних, засобів обробки даних (Python/Pandas, Matlab тощо); 
  • Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його; 
  • Прекрасні комунікаційні навички, здатність ефективно провести до 5 зустрічей за день; 
  • Прекрасне знання української мови;  
  • Місцезнаходження в Києві та готовність до відряджень. 

Перевагами буде: 

  • Знання законодавства про доступ до публічної інформації, знайомство зі сферою відкритих даних; 
  • Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі або GovTech; 
  • Навички візуалізації даних (Tableau, Power BI тощо). 

Ми пропонуємо 

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу. 
  • Робота, що сприяє розвитку України.  
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Можливість роботи в офісі та віддалено. 

 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше половини сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.  

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних) 
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг)
  • Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
  • Відмінне володіння українською мовою 
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче upper-Intermediate 
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
  • Глибоке знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
  • Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг
  • Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо
  • Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів, інших нормативно-правових актів

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
  • комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних) 
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
  • Відмінне володіння українською, добре знання англійської мови буде перевагою.
  • 3 роки досвіду роботи в якості юриста в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
  • Знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
  • Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг 
  • Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
  • комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Офіс ефективного регулювання BRDO – один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Ми шукаємо юриста, який буде відповідати за повний супровід правової частини роботи організації: 

  • Договірна робота (підготовка та перевірка договорів з партнерами, постачальниками, залученими експертами; відстеження статусів виконання). 
  • Оцінка юридичної відповідності та контроль. 
  • Робота з кореспонденцією (перевірка вихідних листів). 
  • Внутрішні процедури. 
  • Установчі документи. 
  • Консультування інших відділів. 

Можливий розвиток цього напрямку в окремий відділ. 

 Вимоги: 

  • Юридична освіта. 
  • Досвід роботи від 5 років в обслуговуванні організацій чи юридичних компаніях. 
  • Англійська рівня не нижче upper-Intermediate. 
  • Робота на результат, автономність, увага до деталей, вміння будувати процеси, охайність у роботі з документами. 
  • Нульова толерантність до корупції. 

Перевагами буде наявність досвіду юридичного супроводу неприбуткових організацій та проєктів технічної допомоги. 

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.  
  • Робота, що сприяє розвитку України. 
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено). 

Прохання кандидатам надати:  

  1. Резюме (до 3-х сторінок).  
  2. Мотиваційний лист та очікуваний розмір чистої винагороди (до 1 сторінки).  
  3. 2 кейси/приклади своєї роботи, якими ви пишаєтесь. Це може бути опис кейсів або документи-приклади з коротким коментарем, чим саме ви пишаєтесь. Обсяг опису – до 0,5 сторінки. 

Надсилайте резюме й супровідні документи на [email protected], із зазначенням теми листа “Юрист з питань забезпечення діяльності організації”.

Строк – до 01.05.24.

Вимоги:

  • Вища освіта (економічна, математична);
  • Досвід проведення економічних досліджень (прикладних чи фундаментальних), у тому числі з використанням модельного інструментарію;
  • Знання пакетів MatLab, Eviews, Statistica, SAS та інших статистичних та аналітичних пакетів є додатковою перевагою;
  • Знання відкритих мов програмування R або Python (з бібліотеками scipy, numpy та pandas) є додатковою перевагою;
  • Міжнародна освіта та/або міжнародний досвід роботи можуть бути перевагою;
  • Досвід роботи з економетрикою, економічним моделюванням та аналізом даних 3+ років;
  • Відмінне володіння українською мовою та добре володіння англійською мовою.

Бажано:

  • Гнучкість та освіченість, здатність швидко розвиватися і адаптуватися в невідомому середовищі
  • Вміння працювати з великою кількістю проектів
  • Проактивність, прагнення діяти і досягти цілей
  • Самостійність у виконанні поставлених завдань

Обов’язки:

  • Робота з дослідженнями щодо оцінки державної політики та аналітичними матеріалами;
  • Співпраця з керівниками секторів та керівниками проектів;
  • Проведення оцінки впливу проектів нормативних актів;
  • Збір та аналіз інформації на запит керівників проектів;
  • Ведення статистичних баз;
  • Розробка та використання в прогнозному процесі структурних макроекономічних моделей;
  • Побудова та підтримка економетричних моделей для прогнозування макроекономічних показників.

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Резюме і короткий мотиваційний лист надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Бажано надсилати резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами одночасно.

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо сектору інфраструктури та окремих ринків транспорту.
  • Аналіз впливу регуляторних актів на окремі ринки: збір даних, підготовка попередніх висновків, участь у розробці рекомендацій щодо необхідних змін у нормативно-правових актах.
  • Розробка конкретних рекомендацій і проектів нормативно-правових актів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними, необхідними або є занадто обтяжливими для діяльності бізнесу у пріоритетній сфері.
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у пріоритетному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл.
  • Підготовка презентацій за результатами досліджень та аналізу.

Необхідні навички та компетенції:

  • Вища освіта (магістр / спеціаліст) у сфері права або еквівалент.
  • Відмінне володіння українською, добре знання англійської мови буде перевагою.
  • 3 роки досвіду роботи в якості юриста в юридичній фірмі / міжнародних НУО / уряді / бізнесі або еквівалентний досвід.

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні.
  • Досвід роботи в галузі транспорту та інфраструктури.
  • Знання українського та міжнародного законодавства у сфері транспорту та інфраструктури є перевагою.
  • Знання положень Угоди про Асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони буде перевагою.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну та конкурентну оплату праці
  • Комфортні умови роботи
  • Дружній і професійний колектив
  • Цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права;
  • Відмінне володіння українською та добре володіння англійською мовою;
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах;
  • Глибоке знання українського законодавства в енергетичному секторі, зокрема Законів України «Про ринок електричної енергії», «Про ринок природнього газу», «Про теплопостачання»

Основні обов’язки:

  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів;
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв;
  • Розробка рекомендацій і проектів правових документів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними та необхідними і надмірно обтяжують роботу бізнесу в пріоритетній сфері.

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні;
  • Обізнаність з міжнародними тенденціями в регулюванні сектора.
  • Аналіз енергетичних і споріднених ринків в частині тенденцій якості регулювання, наявних проблем та шляхів їх вирішення

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Знання енергетичного сектору ЄС та досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.