Новини
03.01.2024

Дослідник у проєкт SMURF

Центр досліджень фінансових злочинів і безпеки при Королівському інституті оборонних досліджень (Велика Британія) шукає дослідника у проєкт «Нагляд за фондами відбудови України та їх моніторинг» (Supervising and Monitoring Ukraine’s Reconstruction Funds – SMURF).

Детальніше – у розділі «Вакансії»:

Вакансії

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних) 
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг)
  • Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
  • Відмінне володіння українською мовою 
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче upper-Intermediate 
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
  • Глибоке знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
  • Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг
  • Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо
  • Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів, інших нормативно-правових актів

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
  • комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних) 
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
  • Відмінне володіння українською, добре знання англійської мови буде перевагою.
  • 3 роки досвіду роботи в якості юриста в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
  • Знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
  • Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг 
  • Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
  • комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Офіс ефективного регулювання BRDO – один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Ми шукаємо досвідченого HR-менеджера, що бачить розвиток у цьому напрямі та розуміє цінність HR-процесів для компанії. Ви працюватимете над підвищенням рівня залученості співробітників, їхнім кар’єрним розвитком у компанії, впливаючи на покращення ефективності команди та досягнення цілей центру, що наразі активно масштабується. З часом передбачається розширення HR-команди.

Обов’язки:

  • Пошук та відбір нових співробітників
  • Підтримка повного життєвого циклу співробітника (залучення, онбординг, адаптація, перформанс менеджмент, навчання, офбординг)
  • Підтримка та впровадження HR-процесів і політик
  • Підтримка корпоративної культури, внутрішніх та зовнішніх комунікацій
  • Підтримка менеджмент команди в питаннях управління талантами
  • Активна участь у різноманітних HR-проєктах
  • Співпраця з менеджерами для виявлення та вирішення проблем, використовуючи кращі практики створення позитивного робочого середовища
  • Підвищення рівня залученості та задоволеності роботою в команді

Вимоги:

  • Досвід роботи на позиції HR від 3 років
  • Впевнене знання процесів життєвого циклу співробітника
  • Досвід впровадження систем цілепокладання 
  • Вміння будувати довгострокові відносини, тактовно вирішувати конфліктні ситуації
  • Розвинені комунікативні навички та здатність спілкуватися з людьми з різним досвідом
  • Високий рівень емоційного інтелекту, відкритість, організованість
  • Ініціативність та відповідальність, здатність працювати без постійного контролю
  • Знання англійської на рівні Upper-Intermediate
  • Нульова толерантність до корупції

Ми пропонуємо: 

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу 
  • Робота, що сприяє розвитку України
  • Професійний колектив і позитивна робоча атмосфера  
  • Можливості професійного зростання
  • Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Прохання кандидатам надати:  

  • Резюме
  • Мотиваційний лист та очікуваний розмір чистої винагороди (до 1 сторінки)  

Надсилайте резюме й супровідні документи на [email protected], із зазначенням теми листа “HR Generalist”

Офіс ефективного регулювання BRDO – один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Ми шукаємо юриста, який буде відповідати за повний супровід правової частини роботи організації: 

  • Договірна робота (підготовка та перевірка договорів з партнерами, постачальниками, залученими експертами; відстеження статусів виконання). 
  • Оцінка юридичної відповідності та контроль. 
  • Робота з кореспонденцією (перевірка вихідних листів). 
  • Внутрішні процедури. 
  • Установчі документи. 
  • Консультування інших відділів. 

Можливий розвиток цього напрямку в окремий відділ. 

 Вимоги: 

  • Юридична освіта. 
  • Досвід роботи від 5 років в обслуговуванні організацій чи юридичних компаніях. 
  • Англійська рівня не нижче upper-Intermediate. 
  • Робота на результат, автономність, увага до деталей, вміння будувати процеси, охайність у роботі з документами. 
  • Нульова толерантність до корупції. 

Перевагами буде наявність досвіду юридичного супроводу неприбуткових організацій та проєктів технічної допомоги. 

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.  
  • Робота, що сприяє розвитку України. 
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено). 

Прохання кандидатам надати:  

  1. Резюме (до 3-х сторінок).  
  2. Мотиваційний лист та очікуваний розмір чистої винагороди (до 1 сторінки).  
  3. 2 кейси/приклади своєї роботи, якими ви пишаєтесь. Це може бути опис кейсів або документи-приклади з коротким коментарем, чим саме ви пишаєтесь. Обсяг опису – до 0,5 сторінки. 

Надсилайте резюме й супровідні документи на [email protected], із зазначенням теми листа “Юрист з питань забезпечення діяльності організації”.

Строк – до 01.05.24.

Job Description: Researcher

Location: Kyiv

Contract: Full Time, Fixed Term consultant contract for 12 months Start date: 29 February 2024 (TBC)

Report to: The Researcher will report to the Centre for Financial Crime and Security Studies (CFCS) at RUSI and will be hosted by BRDO in Kyiv.

About CFCS at RUSI

 The Centre for Financial Crime and Security Studies (CFCS) at RUSI specialises in the intersection between finance and global security. Our work covers a range of state- and non-state-based security threats, which we examine through a financial lens. Since CFCS’s inception in 2014, we have been driving change through our partnership-based approach and the development of viable solutions.

Our work has helped to unveil the scale and complexities of international illicit finance, as well as to identify realistic policy responses across both the public and private sectors. We focus on putting our evidence-based research into practice through capacity-building and collaborative workshops.

Supervising and Monitoring Ukraine’s Reconstruction Funds (SMURF) is a CFCS-led initiative in partnership with the Better Regulation Delivery Office (BRDO) in Ukraine that aims to strengthen the integrity and resilience of the financial system in Ukraine.

About BRDO

 BRDO – one of the largest and most impactful policy think tanks in Ukraine. The organization focuses on better regulation, economic growth, SME development and now on addressing problems caused by the large-scale invasion, including issues of the reconstruction of Ukraine. The organization has been instrumental in developing and advocating more than 200 of initiatives adopted by the Government and Parliament of Ukraine. These initiatives brought about annual savings for businesses and taxpayers of more than USD 1 bln through better, streamlined, and digitized policies, regulations, and procedures.

BRDO is a member of the RISE Ukraine coalition, which is a broad-based effort of more than 50 Ukrainian and international civil society organizations that partnered up to work together to ensure transparent, accountable, efficient, and sustainable reconstruction of Ukraine.

About the role

Through evidence gathering, research and policy engagement, the Researcher will aim to achieve positive change to policies and legislation affecting government, private sector and civil society actors in Ukraine, on the integrity and resilience of Ukraine’s financial system to combat potential reconstruction-related money laundering connected with the flow of reconstruction funding.

The Researcher will share knowledge and insights to shape policies that help to address integrity challenges in Ukraine’s reconstruction funding, and devise strategies to ensure they are taken on board and put into practice by policymakers in governments, the private sector and civil society organisations.

Key tasks

  • Identify areas of weakness in the integrity and resilience of Ukraine’s financial system, and gather, analyze and monitor data, policies and best practices of relevance for supporting and strengthening responses and remediation;
  • Produce regular written outputs in the form of reports, research briefings and op-eds. The papers will be based on desk-based research and in-person
  • Contribute to public-private sector workshops in Ukraine/online, both as a guest and organizer to ensure that key topics related to financial integrity and resilience are reviewed and knowledge is shared;
  • Design and conduct an effective consultation process and produce a document summarizing the conclusions reached as well as the recommendations and steps forward for the work with the Ukrainian Financial Intelligence Unit (FIU, known as the State Financial Monitoring Service) and supervisors of regulated sectors charged with policing the financial system against money laundering;
  • Constant management of ongoing advocacy activities and processes, including monitoring of the institutions involved as well as the coordination of a weekly meeting of the SMURF working group to update CFCS and BRDO team members on progress made as well as to discuss relevant strategies and and opportunities.

The above list is not exhaustive, the Researcher will be required to undertake such duties that may be reasonably expected within the scope of this role.

Person Specification

Essential skills and experience:

  • Experience in working on policy/research in the international and/or national policy context;
  • Excellent knowledge of national and international standards in the areas of AML/CFT and anti-corruption;
  • Significant experience in drafting reports, policy briefs, and recommendations;
  • Experience in data collection based on qualitative methods of research;
  • Self-starter with a proactive and positive approach to work, with the ability to work independently and as part of a team;
  • Exceptional organisational and multi-tasking skills, attention to detail and an ability to prioritise, with a proven track record of working towards and meeting multiple competing deadlines;
  • Possesses strong interpersonal and communication skills with the ability to engage with a variety of internal and external stakeholders from differing professional and cultural backgrounds;
  • Full proficiency in English and Ukrainian.

Application Process

To apply, please send the below document to [email protected].

  • Your CV.
  • Cover Letter of no more than 2 pages explaining your interest in the role and any significant relevant skills and/or

The closing date for applications is 6 p.m. Kyiv time on 29th February 2024 (TBC). 

Applications will be reviewed on a rolling basis, and the closing date brought forward if needed. Early application is encouraged. Only shortlisted candidates will be contacted.

Вимоги:

  • Вища освіта (економічна, математична);
  • Досвід проведення економічних досліджень (прикладних чи фундаментальних), у тому числі з використанням модельного інструментарію;
  • Знання пакетів MatLab, Eviews, Statistica, SAS та інших статистичних та аналітичних пакетів є додатковою перевагою;
  • Знання відкритих мов програмування R або Python (з бібліотеками scipy, numpy та pandas) є додатковою перевагою;
  • Міжнародна освіта та/або міжнародний досвід роботи можуть бути перевагою;
  • Досвід роботи з економетрикою, економічним моделюванням та аналізом даних 3+ років;
  • Відмінне володіння українською мовою та добре володіння англійською мовою.

Бажано:

  • Гнучкість та освіченість, здатність швидко розвиватися і адаптуватися в невідомому середовищі
  • Вміння працювати з великою кількістю проектів
  • Проактивність, прагнення діяти і досягти цілей
  • Самостійність у виконанні поставлених завдань

Обов’язки:

  • Робота з дослідженнями щодо оцінки державної політики та аналітичними матеріалами;
  • Співпраця з керівниками секторів та керівниками проектів;
  • Проведення оцінки впливу проектів нормативних актів;
  • Збір та аналіз інформації на запит керівників проектів;
  • Ведення статистичних баз;
  • Розробка та використання в прогнозному процесі структурних макроекономічних моделей;
  • Побудова та підтримка економетричних моделей для прогнозування макроекономічних показників.

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Резюме і короткий мотиваційний лист надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Бажано надсилати резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами одночасно.

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо сектору інфраструктури та окремих ринків транспорту.
  • Аналіз впливу регуляторних актів на окремі ринки: збір даних, підготовка попередніх висновків, участь у розробці рекомендацій щодо необхідних змін у нормативно-правових актах.
  • Розробка конкретних рекомендацій і проектів нормативно-правових актів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними, необхідними або є занадто обтяжливими для діяльності бізнесу у пріоритетній сфері.
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у пріоритетному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл.
  • Підготовка презентацій за результатами досліджень та аналізу.

Необхідні навички та компетенції:

  • Вища освіта (магістр / спеціаліст) у сфері права або еквівалент.
  • Відмінне володіння українською, добре знання англійської мови буде перевагою.
  • 3 роки досвіду роботи в якості юриста в юридичній фірмі / міжнародних НУО / уряді / бізнесі або еквівалентний досвід.

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні.
  • Досвід роботи в галузі транспорту та інфраструктури.
  • Знання українського та міжнародного законодавства у сфері транспорту та інфраструктури є перевагою.
  • Знання положень Угоди про Асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони буде перевагою.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну та конкурентну оплату праці
  • Комфортні умови роботи
  • Дружній і професійний колектив
  • Цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права;
  • Відмінне володіння українською та добре володіння англійською мовою;
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах;
  • Глибоке знання українського законодавства в енергетичному секторі, зокрема Законів України «Про ринок електричної енергії», «Про ринок природнього газу», «Про теплопостачання»

Основні обов’язки:

  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів;
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв;
  • Розробка рекомендацій і проектів правових документів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними та необхідними і надмірно обтяжують роботу бізнесу в пріоритетній сфері.

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні;
  • Обізнаність з міжнародними тенденціями в регулюванні сектора.
  • Аналіз енергетичних і споріднених ринків в частині тенденцій якості регулювання, наявних проблем та шляхів їх вирішення

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Знання енергетичного сектору ЄС та досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.