Центр досліджень фінансових злочинів і безпеки при Королівському інституті оборонних досліджень (Велика Британія) шукає дослідника у проєкт «Нагляд за фондами відбудови України та їх моніторинг» (Supervising and Monitoring Ukraine’s Reconstruction Funds – SMURF).
Детальніше – у розділі «Вакансії»:
Вакансії
Основні обов’язки:
- Пошук та аналіз грантових можливостей;
- Підготовка презентаційних матеріалів;
- Пошук джерел фінансування, моніторинг грантових конкурсів та тендерів;
- Розробка проєктних концепцій згідно вимог грантодавця та умов конкурсу;
- Пошук та переговори з потенційними партнерами для створення консорціумів/об’єднань на спільне написання, подання та реалізацію проєктних заявок;
- Написання проєктних заявок, підготовка бюджету, подача усіх необхідних документів, що вимагаються грантодавцем;
- Проведення переговорів з грантодавцем, підготовка документів перед підписанням грантової угоди;
- Моніторинг та звітність щодо використання отриманих коштів, забезпечення відповідності вимогам грантодавців;
- Комунікація з партнерами та грантодавцями на всіх етапах реалізації проєктів;
- Підтримка команди у підготовці звітів, апдейтів, бюджетів та інших матеріалів для партнерів, внутрішніх і зовнішніх стейкхолдерів.
Вимоги:
- Досвід роботи у сфері фандрайзингу не менше 2-х років (наявність портфоліо);
- Досвід управління командою — від 3 років. Ви знаєте, як навчити, пояснити й мотивувати співробітників для досягнення спільних результатів;
- Знання англійської мови не нижче рівня B2. Ви готові перевіряти англомовну документацію та спілкуватись англійською із донорами та інвесторами;
- Ведення комунікації та онлайн-зустрічі з клієнтами;
- Управління та координація команди аналітиків, грантових менеджерів та фінансистів;
- Перевірка та контроль за повним циклом підготовки грантової заявки;
- Виконання планів підготовки та подачі грантових проектів;
- Підготовка та ведення документації відділу;
- Участь у регулярних зустрічах керівництва компанії.
Ми пропонуємо:
- Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Оплачувана відпустка та лікарняний.
- Можливості професійного зростання.
- Можливість роботи в офісі та віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Основні обов’язки:
- Аналіз регуляторних актів ЄС, що забезпечують гармонізовану доступність та ефективне використання спектра;
- Підготовка проєктів актів, що стосуються радіочастотного спектру та електронних комунікацій, та електронних комунікацій, а також пропозицій до них;
- Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з питаннями використання радіочастотного спектру, та у сфері електронних комунікацій.
Вимоги до кандидата:
- Знання законодавства у сферах радіочастотного спектра та електронних комунікацій;
- Базові знання регуляторних рамок ЄС для радіоспектральної політики та Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку;
- Досвід роботи на посадах пов’язаних з розподілом та/або користуванням радіочастотним спектром більше трьох років;
- Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його;
- Прекрасні комунікаційні навички;
- Прекрасне знання української мови, вміння працювати з англомовними документами;
Перевагами буде:
- Глибокі знання європейського законодавства у сфері радіочастотного спектра;
- Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі;
- Вільне володіння англійською мовою.
Ми пропонуємо:
- Конкурентну винагороду з прив’язкою до валютного курсу;
- Робота, що сприяє розвитку України;
- Оплачувана відпустка та лікарняні;
- Професійний колектив, позитивну робочу атмосферу;
- Можливості професійного зростання;
- Можливість роботи в офісі та/або віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Основні обов’язки
- Планування, реалізації проєктів, координація зусиль експертів і сторонніх підрядників;
- Забезпечення вчасності і коректності результатів роботи;
- Організація і проведення взаємодії (зустрічі та інша комунікація) зі стейкголдерами сфери відкритих даних (представниками органів влади, користувачами тощо);
- Участь в аналізі політики відкритих даних, розробці нормативно-правових змін, імплементації актів законодавства ЄС;
- Участь у підготовці комунікаційних матеріалів, концепцій, презентацій тощо;
- Виконання ad hoc завдань, пов’язаних зі сферою відкритих даних.
Вимоги до кандидата
- Досвід координації та управління проєктами;
- Висока організованість, уважність до деталей і дедлайнів;
- Прекрасні комунікаційні навички, здатність знайти спільну мову з людьми;
- Проактивність та ініціативність;
- Прекрасне знання української та англійської мов;
- Місцезнаходження в Києві, готовність до національних та міжнародних відряджень.
Перевагами буде:
- Знання сфери відкритих даних, досвід роботи з відкритими даними;
- Досвід побудови спільнот або співпраці зі спільнотами;
- Досвід адвокації в сфері державної політики;
- Досвід роботи в громадському секторі або взаємодії з органами влади.
Ми пропонуємо
- Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Можливість роботи в офісі та віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Основні обов’язки
- Аналіз процесів управління даними в організаціях, розробка рекомендацій (в тому числі щодо їх оприлюднення у формі відкритих даних);
- Збір інформації через аналіз відкритих джерел і нормативно-правових актів;
- Проведення інтерв’ю та анкетування;
- Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з тематикою відкритих даних.
Вимоги до кандидата
- Хороші навички аналізу та написання аналітичних текстів;
- Досвід роботи на посаді аналітика, дослідника більше трьох років;
- Базові знання баз даних, засобів обробки даних (Python/Pandas, Matlab тощо);
- Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його;
- Прекрасні комунікаційні навички, здатність ефективно провести до 5 зустрічей за день;
- Прекрасне знання української мови;
- Місцезнаходження в Києві та готовність до відряджень.
Перевагами буде:
- Знання законодавства про доступ до публічної інформації, знайомство зі сферою відкритих даних;
- Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі або GovTech;
- Навички візуалізації даних (Tableau, Power BI тощо).
Ми пропонуємо
- Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Можливість роботи в офісі та віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше половини сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Основні обов’язки:
- Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
- Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
- Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
- Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних)
- Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
- Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
- Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг)
- Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
Вимоги:
- Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
- Відмінне володіння українською мовою
- Володіння англійською мовою на рівні не нижче upper-Intermediate
- 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
- Глибоке знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
Бажано:
- Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
- Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг
- Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо
- Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів, інших нормативно-правових актів
Ми пропонуємо:
- стабільну та конкурентну оплату праці
- комфортні умови роботи
- дружній і професійний колектив
- цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
- комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)
Досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.
Резюме надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме надсилати українською та англійською мовами одночасно.
Основні обов’язки:
- Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
- Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
- Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
- Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних)
- Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
- Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
Вимоги:
- Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
- Відмінне володіння українською, добре знання англійської мови буде перевагою.
- 3 роки досвіду роботи в якості юриста в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
- Знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
Бажано:
- Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
- Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг
- Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо
Ми пропонуємо:
- стабільну та конкурентну оплату праці
- комфортні умови роботи
- дружній і професійний колектив
- цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
- комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)
Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій буде перевагою.
Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.
Офіс ефективного регулювання BRDO – один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.
Ми шукаємо юриста, який буде відповідати за повний супровід правової частини роботи організації:
- Договірна робота (підготовка та перевірка договорів з партнерами, постачальниками, залученими експертами; відстеження статусів виконання).
- Оцінка юридичної відповідності та контроль.
- Робота з кореспонденцією (перевірка вихідних листів).
- Внутрішні процедури.
- Установчі документи.
- Консультування інших відділів.
Можливий розвиток цього напрямку в окремий відділ.
Вимоги:
- Юридична освіта.
- Досвід роботи від 5 років в обслуговуванні організацій чи юридичних компаніях.
- Англійська рівня не нижче upper-Intermediate.
- Робота на результат, автономність, увага до деталей, вміння будувати процеси, охайність у роботі з документами.
- Нульова толерантність до корупції.
Перевагами буде наявність досвіду юридичного супроводу неприбуткових організацій та проєктів технічної допомоги.
Що ми пропонуємо:
- Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено).
Прохання кандидатам надати:
- Резюме (до 3-х сторінок).
- Мотиваційний лист та очікуваний розмір чистої винагороди (до 1 сторінки).
- 2 кейси/приклади своєї роботи, якими ви пишаєтесь. Це може бути опис кейсів або документи-приклади з коротким коментарем, чим саме ви пишаєтесь. Обсяг опису – до 0,5 сторінки.
Надсилайте резюме й супровідні документи на [email protected], із зазначенням теми листа “Юрист з питань забезпечення діяльності організації”.
Строк – до 01.05.24.
Вимоги:
- Вища освіта (економічна, математична);
- Досвід проведення економічних досліджень (прикладних чи фундаментальних), у тому числі з використанням модельного інструментарію;
- Знання пакетів MatLab, Eviews, Statistica, SAS та інших статистичних та аналітичних пакетів є додатковою перевагою;
- Знання відкритих мов програмування R або Python (з бібліотеками scipy, numpy та pandas) є додатковою перевагою;
- Міжнародна освіта та/або міжнародний досвід роботи можуть бути перевагою;
- Досвід роботи з економетрикою, економічним моделюванням та аналізом даних 3+ років;
- Відмінне володіння українською мовою та добре володіння англійською мовою.
Бажано:
- Гнучкість та освіченість, здатність швидко розвиватися і адаптуватися в невідомому середовищі
- Вміння працювати з великою кількістю проектів
- Проактивність, прагнення діяти і досягти цілей
- Самостійність у виконанні поставлених завдань
Обов’язки:
- Робота з дослідженнями щодо оцінки державної політики та аналітичними матеріалами;
- Співпраця з керівниками секторів та керівниками проектів;
- Проведення оцінки впливу проектів нормативних актів;
- Збір та аналіз інформації на запит керівників проектів;
- Ведення статистичних баз;
- Розробка та використання в прогнозному процесі структурних макроекономічних моделей;
- Побудова та підтримка економетричних моделей для прогнозування макроекономічних показників.
Ми пропонуємо:
- стабільну та конкурентну оплату праці
- комфортні умови роботи
- дружній і професійний колектив
- цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
Резюме і короткий мотиваційний лист надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Бажано надсилати резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами одночасно.
Основні обов’язки:
- Збір, обробка та аналіз даних щодо сектору інфраструктури та окремих ринків транспорту.
- Аналіз впливу регуляторних актів на окремі ринки: збір даних, підготовка попередніх висновків, участь у розробці рекомендацій щодо необхідних змін у нормативно-правових актах.
- Розробка конкретних рекомендацій і проектів нормативно-правових актів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними, необхідними або є занадто обтяжливими для діяльності бізнесу у пріоритетній сфері.
- Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у пріоритетному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл.
- Підготовка презентацій за результатами досліджень та аналізу.
Необхідні навички та компетенції:
- Вища освіта (магістр / спеціаліст) у сфері права або еквівалент.
- Відмінне володіння українською, добре знання англійської мови буде перевагою.
- 3 роки досвіду роботи в якості юриста в юридичній фірмі / міжнародних НУО / уряді / бізнесі або еквівалентний досвід.
Бажано:
- Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні.
- Досвід роботи в галузі транспорту та інфраструктури.
- Знання українського та міжнародного законодавства у сфері транспорту та інфраструктури є перевагою.
- Знання положень Угоди про Асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони буде перевагою.
Ми пропонуємо:
- Стабільну та конкурентну оплату праці
- Комфортні умови роботи
- Дружній і професійний колектив
- Цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.
Вимоги:
- Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права;
- Відмінне володіння українською та добре володіння англійською мовою;
- 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах;
- Глибоке знання українського законодавства в енергетичному секторі, зокрема Законів України «Про ринок електричної енергії», «Про ринок природнього газу», «Про теплопостачання»
Основні обов’язки:
- Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів;
- Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв;
- Розробка рекомендацій і проектів правових документів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними та необхідними і надмірно обтяжують роботу бізнесу в пріоритетній сфері.
Бажано:
- Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні;
- Обізнаність з міжнародними тенденціями в регулюванні сектора.
- Аналіз енергетичних і споріднених ринків в частині тенденцій якості регулювання, наявних проблем та шляхів їх вирішення
Ми пропонуємо:
- стабільну та конкурентну оплату праці
- комфортні умови роботи
- дружній і професійний колектив
- цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
Знання енергетичного сектору ЄС та досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.
Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.