Центр досліджень фінансових злочинів і безпеки при Королівському інституті оборонних досліджень (Велика Британія) шукає дослідника у проєкт «Нагляд за фондами відбудови України та їх моніторинг» (Supervising and Monitoring Ukraine’s Reconstruction Funds – SMURF).
Детальніше – у розділі «Вакансії»:
Вакансії
Офіс ефективного регулювання BRDO — один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.
Наразі наша команда в пошуках досвідченого Бухгалтера.
Основні обов’язки:
- Оформлення первинних документів (рахунки, акти, звіряння рахунків);
- Робота в клієнт-банк (формування документів — купівля-продаж валюти, платіжні інструкції);
- Облік та звітність ПДВ;
- Проведення первинних документів в системі електронного обліку;
- Володіння EXCEL; OneDrive, Вчасно;
- Контроль наявності документів;
- Формування та подача звітності в державні органи;
- Закриття оборотно-сальдової відомості та формування фінансових результатів в бухгалтерській програмі;
- Облік цільового фінансування (рахунок 48);
- Нарахування заробітної плати, винагород, відпусток, резерву відпускних;
- Щоквартальна інвентаризація коштів на банківських рахунках та щорічна інвентаризація ТМЦ та основних засобів;
- Ведення основних засобів, нарахування амортизації, прийняття/списання.
Вимоги:
- Вища профільна освіта;
- Досвід роботи за спеціальністю в неприбутковій організації;
- Знання основ бухгалтерського і податкового обліку;
- Досконале володіння програмою BAF; МЕДос; Клієнт-банк Вчасно;
- Досконале володіння Excel, OneDrive;
- Досвід роботи з первинною документацією;
- Вміння логічно мислити та пропонувати рішення;
- Відмінне володіння українською мовою;
- Знання англійської мови вітається.
Що ми пропонуємо:
- Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Гібридний формат роботи.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Ми шукаємо кваліфікованого юриста або нормопроектувальника для розробки та вдосконалення нормативних актів в оборонній сфері. Ваша роль включатиме дослідження чинного законодавства, розробку нових правових норм, а також взаємодію з державними органами для удосконалення регуляцій, що мають ключове значення для розвитку сектору.
Основні обов’язки:
- Аналіз чинного законодавства України, зокрема в оборонній сфері.
- Розробка проектів нормативних актів, включаючи інструкції, методичні рекомендації, накази, постанови уряду та законопроекти.
- Перегляд та вдосконалення наявних правових норм.
- Юридичний супровід проектів у сферах цифровізації та дерегуляції в оборонній політиці.
- Оптимізація процесів надання публічних послуг у сфері оборони.
- Розробка юридичних рекомендацій та аналіз змін у законодавстві.
- Взаємодія з органами державної влади, юридичний супровід розробки публічних електронних послуг і створення державних електронних ресурсів.
Вимоги:
- Вища освіта (магістр або спеціаліст) у сфері права або суміжних галузях (економіка, публічне управління, бізнес адміністрування).
- Вільне володіння українською мовою, знання англійської на рівні не нижче Upper-Intermediate.
- Мінімум 3 роки досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних організаціях, підприємствах чи юридичних фірмах.
- Ініціативність та бажання впливати на зміни в одній з ключових для нашої країни сфер.
Бажано:
- Знання українського законодавства в сфері оборони, дозвільної системи, ліцензування, надання публічних електронних послуг, а також регулювання створення та функціонування державних електронних ресурсів.
- Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг.
- Досвід роботи зі створенням інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів.
- Досвід співпраці з проектами неурядових організацій.
Ми пропонуємо:
- Конкурентну заробітну плату з прив’язкою до валютного курсу.
- Роботу, яка безпосередньо впливає на перемогу України.
- Професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
- Оплачувану відпустку та лікарняний.
- Можливості для професійного зростання.
- Можливість роботи в офісі в Києві або віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Офіс ефективного регулювання BRDO — Офіс ефективного регулювання (BRDO) — незалежний експертно-аналітичний центр, що розробляє державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.
Ми активно впроваджуємо цифрові реформи, спрямовані на покращення бізнес-середовища.
Ключові завдання:
- Впровадження AI в діяльність та проєкти BRDO та Мінекономіки у сфері державного управління, публічних послуг для підвищення ефективності та прозорості процесів.
- Координація співпраці з українськими та міжнародними AI-компаніями для стимулювання інновацій та розвитку технологічної екосистеми.
Вимоги до кандидата:
- Досвід управління проєктами з впровадження AI або цифрових трансформацій.
- Глибокі технічні знання у сфері будування та впровадження систем на основі штучного інтелекту.
- Вміння проектувати, розробляти та інтегрувати AI-рішення у складні системи.
- Глибокі знання сучасних AI-технологій та їх практичного застосування (нейронні мережі, обробка даних, комп’ютерне бачення тощо).
- Досвід формування та управління командами, постановки цілей і досягнення результатів.
- Розуміння принципів машинного навчання, Big Data, автоматизації та оптимізації бізнес-процесів.
- Досвід роботи з хмарними платформами для впровадження AI-рішень (AWS, Azure, Google Cloud).
- Досвід співпраці з державними органами або великими технологічними компаніями буде перевагою.
- Розвинуті лідерські навички, стратегічне мислення та здатність працювати в умовах швидкозмінного середовища.
- Володіння українською та англійською мовами на високому рівні.
Буде плюсом роботи в громадському секторі, зокрема робота з донорами.
Ми пропонуємо:
- Унікальна можливість формувати майбутнє штучного інтелекту в Україні та впливати на розвиток державних політик.
- Робота в команді професіоналів, які прагнуть реальних змін та впровадження інновацій.
- Можливість реалізувати амбітні проєкти, що сприяють розвитку економіки та покращенню життя громадян.
- Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу;
- Оплачувана відпустка та лікарняний;
- Можливості професійного зростання;
- Можливість роботи в офісі в Києві та віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
BRDO є провідним експертно-аналітичним центром, який допомагає Україні стати демократичною та економічно розвиненою державою. Ми сприяємо розробці ефективних державних політик, що відповідають європейським стандартам та сприяють розвитку енергетичного сектору.
Основні обов’язки:
- Керівництво сектором енергетики, координація всіх проєктів, пов’язаних з енергетичною інфраструктурою.
- Аналіз державної політики, у тому числі розробка стратегій та впровадження регуляторних ініціатив для підвищення ефективності енергетичного сектору.
- Взаємодія з стейкхолдерами, у тому числі державними органами, міжнародними партнерами, бізнесом, громадськими організаціями та експертами для адвокації необхідних реформ.
- Забезпечення ефективної роботи команди аналітиків та експертів.
- Моніторинг та аналіз актуальних змін в енергетичному законодавстві, підготовка пропозицій щодо їх удосконалення.
Вимоги:
- 8+ років досвіду роботи в енергетичному секторі або суміжних галузях, зокрема на керівних посадах.
- Глибоке знання українського та європейського енергетичного законодавства.
- Досвід розробки та впровадження державних політик у сфері енергетики.
- Відмінні навички управління командою та комунікації.
- Вільне володіння українською та англійською мовами.
- Проактивність, стратегічне мислення, відповідальність.
Бажані кваліфікації:
- Досвід роботи з міжнародними організаціями та донорами.
- Знання сучасних тенденцій у сфері енергетики, зокрема відновлюваних джерел енергії.
- Досвід впровадження інноваційних проєктів у сфері енергетики.
Ми пропонуємо:
- Конкурентну заробітну плату, прив’язану до курсу валюти.
- Можливість реалізувати масштабні проєкти, що сприяють розвитку енергетичного сектору України.
- Підтримуючий професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
- Можливості для професійного росту та розвитку.
- Гнучкі умови праці з можливістю працювати як віддалено, так і в офісі.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Офіс ефективного регулювання BRDO — один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.
Наразі наша команда шукає досвідченого старшого юриста для роботи у сфері сільського господарства. Ми шукаємо висококваліфікованого юриста для роботи в аграрній сфері, з фокусом на цифровізацію процесів та підготовку нормативно-правових актів. Якщо у вас є досвід у сфері правового регулювання сільського господарства, ви володієте англійською мовою на високому рівні і готові впроваджувати інноваційні рішення — ця пропозиція для вас!
Основні обов’язки:
- Підготовка та супровід проектів законів та інших нормативно-правових актів в агросфері, зокрема з метою оцифрування публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
- Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг в агросфері (включаючи адміністративні послуги).
- Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
- Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг).
- Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
- Аналіз та адаптація європейських та міжнародних стандартів до українського законодавства.
Вимоги:
- Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права.
- Юридичний досвід не менше 5 років в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах. Перевага надаватиметься досвіду в аграрному секторі та цифровізації.
- Високий рівень володіння англійською мовою (не нижче рівня В2), обов’язковий для ведення документації та спілкування з іноземними партнерами.
- Досвід розробки та супроводу нормативно-правових актів, зокрема тих, що стосуються цифровізації, надання публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та регулювання створення і функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
- Глибоке знання українського законодавства в агросфері, сфері цифровізації та надання електронних (публічних електронних) послуг.
- Досвід роботи з імплементацією законодавства ЄС у сфері аграрної політики.
Бажано:
- Досвід роботи в галузі побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо.
- Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів і нормативно-правових актів.
Ми пропонуємо:
- Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу;
- Робота, що сприяє розвитку України;
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера;
- Оплачувана відпустка та лікарняний;
- Можливості професійного зростання;
- Можливість роботи в офісі в Києві та віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Офіс ефективного регулювання BRDO – один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.
Основні обов’язки:
- Організація документації, ведення бази даних адміністративних документів;
- Збір та організація кадрової документації;
- Участь у проведенні закупівель, комунікації з підрядниками, організації укладання або продовження дії договорів;
- Організація відряджень;
- Супровід організації під час проходження аудитів;
- Виконання інших доручень керівника.
Вимоги:
- Вища освіта (магістр, спеціаліст), перевагою буде юридична або економічна освіта;
- Досвід адміністративної роботи більше 2 років;
- Відмінні навички усного та письмового спілкування англійською (обов’язково) та українською мовами;
- Хороші навички міжособистісного спілкування;
- Знання Microsoft Office і Google Apps;
- Хороші організаторські здібності та обачність у поводженні з конфіденційною інформацією;
- Здатність справлятися зі складним навантаженням;
- Здатність працювати самостійно та ініціативно.
Досвід роботи в міжнародній або місцевій неурядовій організації буде перевагою.
Що ми пропонуємо:
- Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено).
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Основні обов’язки:
- Керівництво аналітичною командою.
- Аналіз наявних проблем та політик в оборонній сфері.
- Розробка концептуальних шляхів вирішення виявлених проблем.
- Координація з іншими командами проєкту для забезпечення інтеграції рішень.
- Взаємодія з партнерами в секторі оборони, включно Міністерством оборони, Генеральним штабом та профільними комітетами Парламенту.
- Розробка рекомендацій для вдосконалення нормативно-правової бази, підготовка аналітичних звітів та досліджень.
- Збір та аналіз даних щодо ефективності впроваджених рішень.
Вимоги:
- Вища освіта у галузі економіки, управління, ІТ або суміжних дисциплін.
- Відмінне володіння українською мовою
- знання англійської на рівні не нижче upper-intermediate.
- Мінімум 5 років досвіду роботи на посадах аналітика або керівника аналітичної команди.
- Досвід роботи в оборонній сфері або суміжних галузях.
- Вміння працювати з великими обсягами даних та проводити комплексний аналіз.
- Прекрасні комунікаційні навички та здатність до самостійної роботи.
- Досвід управління командами.
Бажано:
- Глибоке знання нормативно-правової бази у сфері оборони. Досвід розробки нормативно-правових актів.
- Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг.
- Досвід роботи зі створення інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів.
- Досвід взаємодії з органами державної влади.
- Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій
Ми пропонуємо:
- Конкурентну винагороду.
- Роботу, що сприяє обороноздатності України.
- Професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
- Оплачувану відпустку та лікарняні.
- Можливості професійного зростання.
- Можливість роботи в офісі та віддалено.
Резюме і мотиваційний лист із зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Основні обов’язки:
- Керівництво ІТ-командою.
- Забезпечення технічної підтримки та супроводу ІТ-проєктів.
- Координація з іншими командами проєкту та підрядниками для забезпечення інтеграції рішень.
- Взаємодія з партнерами в оборонній сфері, включно з Міністерством оборони, Генеральним штабом і профільними комітетами Парламенту.
- Управління процесами впровадження ІТ-рішень та інтеграції систем.
- Збір та аналіз даних щодо ефективності впроваджених рішень.
Вимоги:
- Вища освіта у галузі інформаційних технологій, комп’ютерних наук або суміжних дисциплін.
- Мінімум 5 років досвіду роботи у сфері ІТ.
- Глибокі знання сучасних ІТ-технологій та інструментів.
- Досвід управління командами розробників та технічних спеціалістів.
- Відмінні комунікаційні та організаторські навички.
- Вміння працювати з великими обсягами даних та проводити комплексний аналіз.
- Вільне володіння українською мовою та знання англійської на рівні не нижче upper-intermediate.
Бажано:
- Досвід роботи в оборонній сфері або з проєктами цифровізації та дерегуляції.
- Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг.
- Досвід роботи зі створення інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів.
- Знання нормативно-правової бази у сфері ІТ та кібербезпеки.
- Досвід взаємодії з органами державної влади.
- Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій
Ми пропонуємо:
- Конкурентну винагороду.
- Роботу, що сприяє обороноздатності України.
- Професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
- Оплачувану відпустку та лікарняні.
- Можливості професійного зростання.
- Можливість роботи в офісі та віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Основні обов’язки:
- Аналіз регуляторних актів ЄС, що забезпечують гармонізовану доступність та ефективне використання спектра;
- Підготовка проєктів актів, що стосуються радіочастотного спектру та електронних комунікацій, та електронних комунікацій, а також пропозицій до них;
- Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з питаннями використання радіочастотного спектру, та у сфері електронних комунікацій.
Вимоги до кандидата:
- Знання законодавства у сферах радіочастотного спектра та електронних комунікацій;
- Базові знання регуляторних рамок ЄС для радіоспектральної політики та Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку;
- Досвід роботи на посадах пов’язаних з розподілом та/або користуванням радіочастотним спектром більше трьох років;
- Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його;
- Прекрасні комунікаційні навички;
- Прекрасне знання української мови, вміння працювати з англомовними документами;
Перевагами буде:
- Глибокі знання європейського законодавства у сфері радіочастотного спектра;
- Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі;
- Вільне володіння англійською мовою.
Ми пропонуємо:
- Конкурентну винагороду з прив’язкою до валютного курсу;
- Робота, що сприяє розвитку України;
- Оплачувана відпустка та лікарняні;
- Професійний колектив, позитивну робочу атмосферу;
- Можливості професійного зростання;
- Можливість роботи в офісі та/або віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Основні обов’язки:
- Аналіз процесів управління даними в організаціях, розробка рекомендацій (в тому числі щодо їх оприлюднення у формі відкритих даних);
- Збір інформації через аналіз відкритих джерел і нормативно-правових актів;
- Проведення інтерв’ю та анкетування;
- Підготовка звітів і досліджень, пов’язаних з тематикою відкритих даних.
Вимоги до кандидата:
- Хороші навички аналізу та написання аналітичних текстів;
- Досвід роботи на посаді аналітика, дослідника більше трьох років;
- Базові знання баз даних, засобів обробки даних (Python/Pandas, Matlab тощо);
- Висока організованість, здатність самостійно сформувати план дій і дотримуватись його;
- Прекрасні комунікаційні навички, здатність ефективно провести до 5 зустрічей за день;
- Прекрасне знання української мови;
- Місцезнаходження в Києві та готовність до відряджень.
Перевагами буде:
- Знання законодавства про доступ до публічної інформації, знайомство зі сферою відкритих даних;
- Досвід роботи на державній службі, в громадському секторі або GovTech;
- Навички візуалізації даних (Tableau, Power BI тощо).
Ми пропонуємо:
- Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу.
- Робота, що сприяє розвитку України.
- Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.
- Можливості професійного зростання.
- Можливість роботи в офісі та віддалено.
Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше половини сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.
Основні обов’язки:
- Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
- Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
- Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
- Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних)
- Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
- Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
- Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг)
- Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
Вимоги:
- Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
- Відмінне володіння українською мовою
- Володіння англійською мовою на рівні не нижче upper-Intermediate
- 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
- Глибоке знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
Бажано:
- Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
- Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг
- Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо
- Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів, інших нормативно-правових актів
Ми пропонуємо:
- стабільну та конкурентну оплату праці
- комфортні умови роботи
- дружній і професійний колектив
- цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
- комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)
Досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.
Резюме надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме надсилати українською та англійською мовами одночасно.
Вимоги:
- Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права;
- Відмінне володіння українською та добре володіння англійською мовою;
- 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах;
- Глибоке знання українського законодавства в енергетичному секторі, зокрема Законів України «Про ринок електричної енергії», «Про ринок природнього газу», «Про теплопостачання»
Основні обов’язки:
- Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів;
- Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв;
- Розробка рекомендацій і проектів правових документів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними та необхідними і надмірно обтяжують роботу бізнесу в пріоритетній сфері.
Бажано:
- Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні;
- Обізнаність з міжнародними тенденціями в регулюванні сектора.
- Аналіз енергетичних і споріднених ринків в частині тенденцій якості регулювання, наявних проблем та шляхів їх вирішення
Ми пропонуємо:
- стабільну та конкурентну оплату праці
- комфортні умови роботи
- дружній і професійний колектив
- цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
Знання енергетичного сектору ЄС та досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.
Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.