Новини
03.01.2024

Дослідник у проєкт SMURF

Центр досліджень фінансових злочинів і безпеки при Королівському інституті оборонних досліджень (Велика Британія) шукає дослідника у проєкт «Нагляд за фондами відбудови України та їх моніторинг» (Supervising and Monitoring Ukraine’s Reconstruction Funds – SMURF).

Детальніше – у розділі «Вакансії»:

Вакансії

Ми шукаємо кваліфікованого юриста або нормопроектувальника для розробки та вдосконалення нормативних актів в оборонній сфері. Ваша роль включатиме дослідження чинного законодавства, розробку нових правових норм, а також взаємодію з державними органами для удосконалення регуляцій, що мають ключове значення для розвитку сектору. 

Основні обов’язки:

  • Аналіз чинного законодавства України, зокрема в оборонній сфері.
  • Розробка проектів нормативних актів, включаючи інструкції, методичні рекомендації, накази, постанови уряду та законопроекти.
  • Перегляд та вдосконалення наявних правових норм.
  • Юридичний супровід проектів у сферах цифровізації та дерегуляції в оборонній політиці.
  • Оптимізація процесів надання публічних послуг у сфері оборони.
  • Розробка юридичних рекомендацій та аналіз змін у законодавстві.
  • Взаємодія з органами державної влади, юридичний супровід розробки публічних електронних послуг і створення державних електронних ресурсів.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр або спеціаліст) у сфері права або суміжних галузях (економіка, публічне управління, бізнес адміністрування).
  • Вільне володіння українською мовою, знання англійської на рівні не нижче Upper-Intermediate.
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних організаціях, підприємствах чи юридичних фірмах.
  • Ініціативність та бажання впливати на зміни в одній з ключових для нашої країни сфер.

Бажано:

  • Знання українського законодавства в сфері оборони, дозвільної системи, ліцензування, надання публічних електронних послуг, а також регулювання створення та функціонування державних електронних ресурсів.
  • Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг.
  • Досвід роботи зі створенням інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів.
  • Досвід співпраці з проектами неурядових організацій.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату з прив’язкою до валютного курсу.
  • Роботу, яка безпосередньо впливає на перемогу України.
  • Професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
  • Оплачувану відпустку та лікарняний.
  • Можливості для професійного зростання.
  • Можливість роботи в офісі в Києві або віддалено.

    Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Офіс ефективного регулювання BRDO — Офіс ефективного регулювання (BRDO) — незалежний експертно-аналітичний центр, що розробляє державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Ми активно впроваджуємо цифрові реформи, спрямовані на покращення бізнес-середовища.

Ключові завдання:

  • Впровадження AI в діяльність та проєкти BRDO та Мінекономіки у сфері державного управління, публічних послуг для підвищення ефективності та прозорості процесів.
  • Координація співпраці з українськими та міжнародними AI-компаніями для стимулювання інновацій та розвитку технологічної екосистеми.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід управління проєктами з впровадження AI або цифрових трансформацій.
  • Глибокі технічні знання у сфері будування та впровадження систем на основі штучного інтелекту.
  • Вміння проектувати, розробляти та інтегрувати AI-рішення у складні системи.
  • Глибокі знання сучасних AI-технологій та їх практичного застосування (нейронні мережі, обробка даних, комп’ютерне бачення тощо).
  • Досвід формування та управління командами, постановки цілей і досягнення результатів.
  • Розуміння принципів машинного навчання, Big Data, автоматизації та оптимізації бізнес-процесів.
  • Досвід роботи з хмарними платформами для впровадження AI-рішень (AWS, Azure, Google Cloud).
  • Досвід співпраці з державними органами або великими технологічними компаніями буде перевагою.
  • Розвинуті лідерські навички, стратегічне мислення та здатність працювати в умовах швидкозмінного середовища.
  • Володіння українською та англійською мовами на високому рівні.

Буде плюсом роботи в громадському секторі, зокрема робота з донорами.

Ми пропонуємо:

  • Унікальна можливість формувати майбутнє штучного інтелекту в Україні та впливати на розвиток державних політик.
  • Робота в команді професіоналів, які прагнуть реальних змін та впровадження інновацій.
  • Можливість реалізувати амбітні проєкти, що сприяють розвитку економіки та покращенню життя громадян.
  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу;
  • Оплачувана відпустка та лікарняний;
  • Можливості професійного зростання;
  • Можливість роботи в офісі в Києві та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

BRDO є провідним експертно-аналітичним центром, який допомагає Україні стати демократичною та економічно розвиненою державою. Ми сприяємо розробці ефективних державних політик, що відповідають європейським стандартам та сприяють розвитку енергетичного сектору.

Основні обов’язки:

  • Керівництво сектором енергетики, координація всіх проєктів, пов’язаних з енергетичною інфраструктурою.
  • Аналіз державної політики, у тому числі розробка стратегій та впровадження регуляторних ініціатив для підвищення ефективності енергетичного сектору.
  • Взаємодія з стейкхолдерами, у тому числі державними органами, міжнародними партнерами, бізнесом, громадськими організаціями та експертами для адвокації необхідних реформ.
  • Забезпечення ефективної роботи команди аналітиків та експертів.
  • Моніторинг та аналіз актуальних змін в енергетичному законодавстві, підготовка пропозицій щодо їх удосконалення.

Вимоги:

  • 8+ років досвіду роботи в енергетичному секторі або суміжних галузях, зокрема на керівних посадах.
  • Глибоке знання українського та європейського енергетичного законодавства.
  • Досвід розробки та впровадження державних політик у сфері енергетики.
  • Відмінні навички управління командою та комунікації.
  • Вільне володіння українською та англійською мовами.
  • Проактивність, стратегічне мислення, відповідальність.

Бажані кваліфікації:

  • Досвід роботи з міжнародними організаціями та донорами.
  • Знання сучасних тенденцій у сфері енергетики, зокрема відновлюваних джерел енергії.
  • Досвід впровадження інноваційних проєктів у сфері енергетики.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату, прив’язану до курсу валюти.
  • Можливість реалізувати масштабні проєкти, що сприяють розвитку енергетичного сектору України.
  • Підтримуючий професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
  • Можливості для професійного росту та розвитку.
  • Гнучкі умови праці з можливістю працювати як віддалено, так і в офісі.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Офіс ефективного регулювання BRDO — один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Наразі наша команда шукає досвідченого старшого юриста для роботи у сфері сільського господарства. Ми шукаємо висококваліфікованого юриста для роботи в аграрній сфері, з фокусом на цифровізацію процесів та підготовку нормативно-правових актів. Якщо у вас є досвід у сфері правового регулювання сільського господарства, ви володієте англійською мовою на високому рівні і готові впроваджувати інноваційні рішення — ця пропозиція для вас!

Основні обов’язки:

  • Підготовка та супровід проектів законів та інших нормативно-правових актів в агросфері, зокрема з метою оцифрування публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг в агросфері (включаючи адміністративні послуги).
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
  • Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг).
  • Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
  • Аналіз та адаптація європейських та міжнародних стандартів до українського законодавства.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права.
  • Юридичний досвід не менше 5 років в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах. Перевага надаватиметься досвіду в аграрному секторі та цифровізації.
  • Високий рівень володіння англійською мовою (не нижче рівня В2), обов’язковий для ведення документації та спілкування з іноземними партнерами.
  • Досвід розробки та супроводу нормативно-правових актів, зокрема тих, що стосуються цифровізації, надання публічних електронних послуг (включаючи адміністративні послуги) та регулювання створення і функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо).
  • Глибоке знання українського законодавства в агросфері, сфері цифровізації та надання електронних (публічних електронних) послуг.
  • Досвід роботи з імплементацією законодавства ЄС у сфері аграрної політики.

Бажано:

  • Досвід роботи в галузі побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів тощо.
  • Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів і нормативно-правових актів.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу;
  • Робота, що сприяє розвитку України;
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера;
  • Оплачувана відпустка та лікарняний;
  • Можливості професійного зростання;
  • Можливість роботи в офісі в Києві та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Офіс ефективного регулювання BRDO – один із ключових незалежних експертно-аналітичних центрів в Україні. Ми розробляємо державні політики для перетворення України на європейську демократичну державу з ефективним управлінням та розвиненою економікою.

Основні обов’язки:

  • Організація документації, ведення бази даних адміністративних документів;
  • Збір та організація кадрової документації; 
  • Участь у проведенні закупівель, комунікації з підрядниками, організації укладання або продовження дії договорів;
  • Організація відряджень;
  • Супровід організації під час проходження аудитів;
  • Виконання інших доручень керівника.

Вимоги: 

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст), перевагою буде юридична або економічна освіта;
  • Досвід адміністративної роботи більше 2 років;
  • Відмінні навички усного та письмового спілкування англійською (обов’язково) та українською мовами;
  • Хороші навички міжособистісного спілкування;
  • Знання Microsoft Office і Google Apps;
  • Хороші організаторські здібності та обачність у поводженні з конфіденційною інформацією;
  • Здатність справлятися зі складним навантаженням;
  • Здатність працювати самостійно та ініціативно.

Досвід роботи в міжнародній або місцевій неурядовій організації буде перевагою.

Що ми пропонуємо:

  • Конкурентна зарплата з прив’язкою до валютного курсу.  
  • Робота, що сприяє розвитку України. 
  • Професійний колектив. Позитивна робоча атмосфера.  
  • Можливості професійного зростання.  
  • Комбінований формат роботи (в офісі та віддалено). 

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки:

  • Керівництво аналітичною командою.
  • Аналіз наявних проблем та політик в оборонній сфері.
  • Розробка концептуальних шляхів вирішення виявлених проблем.
  • Координація з іншими командами проєкту для забезпечення інтеграції рішень.
  • Взаємодія з партнерами в секторі оборони, включно Міністерством оборони, Генеральним штабом та профільними комітетами Парламенту.
  • Розробка рекомендацій для вдосконалення нормативно-правової бази, підготовка аналітичних звітів та досліджень.
  • Збір та аналіз даних щодо ефективності впроваджених рішень.

Вимоги:

  • Вища освіта у галузі економіки, управління, ІТ або суміжних дисциплін.
  • Відмінне володіння українською мовою
  • знання англійської на рівні не нижче upper-intermediate.
  • Мінімум 5 років досвіду роботи на посадах аналітика або керівника аналітичної команди.
  • Досвід роботи в оборонній сфері або суміжних галузях.
  • Вміння працювати з великими обсягами даних та проводити комплексний аналіз.
  • Прекрасні комунікаційні навички та здатність до самостійної роботи.
  • Досвід управління командами.

Бажано:

  • Глибоке знання нормативно-правової бази у сфері оборони. Досвід розробки нормативно-правових актів.
  • Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг.
  • Досвід роботи зі створення інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів.
  • Досвід взаємодії з органами державної влади.
  • Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну винагороду.
  • Роботу, що сприяє обороноздатності України.
  • Професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
  • Оплачувану відпустку та лікарняні.
  • Можливості професійного зростання.
  • Можливість роботи в офісі та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист із зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки:

  • Керівництво ІТ-командою.
  • Забезпечення технічної підтримки та супроводу ІТ-проєктів.
  • Координація з іншими командами проєкту та підрядниками для забезпечення інтеграції рішень.
  • Взаємодія з партнерами в оборонній сфері, включно з Міністерством оборони, Генеральним штабом і профільними комітетами Парламенту.
  • Управління процесами впровадження ІТ-рішень та інтеграції систем.
  • Збір та аналіз даних щодо ефективності впроваджених рішень.

Вимоги:

  • Вища освіта у галузі інформаційних технологій, комп’ютерних наук або суміжних дисциплін.
  • Мінімум 5 років досвіду роботи у сфері ІТ.
  • Глибокі знання сучасних ІТ-технологій та інструментів.
  • Досвід управління командами розробників та технічних спеціалістів.
  • Відмінні комунікаційні та організаторські навички.
  • Вміння працювати з великими обсягами даних та проводити комплексний аналіз.
  • Вільне володіння українською мовою та знання англійської на рівні не нижче upper-intermediate.

Бажано:

  • Досвід роботи в оборонній сфері або з проєктами цифровізації та дерегуляції.
  • Досвід роботи у сфері цифровізації публічних послуг.
  • Досвід роботи зі створення інформаційно-комунікаційних систем та реєстрів.
  • Знання нормативно-правової бази у сфері ІТ та кібербезпеки.
  • Досвід взаємодії з органами державної влади.
  • Досвід співпраці з проєктами неурядових організацій

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну винагороду.
  • Роботу, що сприяє обороноздатності України.
  • Професійний колектив та позитивну робочу атмосферу.
  • Оплачувану відпустку та лікарняні.
  • Можливості професійного зростання.
  • Можливість роботи в офісі та віддалено.

Резюме і мотиваційний лист з зазначенням очікуваного розміру чистої винагороди (не більше сторінки) надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте.

Основні обов’язки:

  • Збір, обробка та аналіз даних щодо визначеної проблематики
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв
  • Аналіз пропозицій щодо удосконалення правового регулювання у відповідному секторі, що надходять від бізнес-спільноти та експертних кіл тощо
  • Проведення реінжинірингу процесів надання публічних послуг (в тому числі адміністративних) 
  • Розробка рекомендацій щодо оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою оцифрування публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)
  • Комунікація з органами державної влади (держателями реєстрів, власниками інформаційно-комунікаційних систем, надавачами послуг)
  • Юридичний супровід процесу розробки публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних) та створення державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права
  • Відмінне володіння українською мовою 
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче upper-Intermediate 
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
  • Глибоке знання українського законодавства у сфері дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг (в тому числі адміністративних послуг), регулювання створення та функціонування державних електронних інформаційних ресурсів (інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо)

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні
  • Досвід роботи у сфері оцифрування публічних послуг
  • Досвід роботи у сфері побудови інформаційно-комунікаційних систем, реєстрів, тощо
  • Досвід комунікації з органами державної влади та супроводу проектів законів, інших нормативно-правових актів

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання
  • комбінований формат роботи (в офісі та віддалено)

Досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. У темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме надсилати українською та англійською мовами одночасно.

Вимоги:

  • Вища освіта (магістр, спеціаліст) у сфері права;
  • Відмінне володіння українською та добре володіння англійською мовою;
  • 3+ років успішного досвіду роботи в органах державної влади, міжнародних неурядових організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах;
  • Глибоке знання українського законодавства в енергетичному секторі, зокрема Законів України «Про ринок електричної енергії», «Про ринок природнього газу», «Про теплопостачання»

Основні обов’язки:

  • Підготовка проектів законів та інших нормативно-правових актів;
  • Перегляд правових норм, що впливають на діяльність бізнесу на основі чітких, стандартизованих критеріїв;
  • Розробка рекомендацій і проектів правових документів щодо спрощення / скасувати правових норм, які не є законними та необхідними і надмірно обтяжують роботу бізнесу в пріоритетній сфері.

Бажано:

  • Досвід розробки нормативно-правових актів та знання інституційної бази в Україні;
  • Обізнаність з міжнародними тенденціями в регулюванні сектора.
  • Аналіз енергетичних і споріднених ринків в частині тенденцій якості регулювання, наявних проблем та шляхів їх вирішення

Ми пропонуємо:

  • стабільну та конкурентну оплату праці
  • комфортні умови роботи
  • дружній і професійний колектив
  • цікаві завдання, можливості для професійного розвитку та зростання

Знання енергетичного сектору ЄС та досвід співпраці з проектами неурядових організацій буде перевагою.

Резюме надсилайте на адресу [email protected]. В темі листа обов’язково зазначайте назву посади, на яку претендуєте. Резюме бажано надсилати українською та англійською мовами одночасно.