Новини
01.06.2023

Процедуру отримання послуг, повʼязаних із будівельним паспортом, модернізовано

Послуги на основі будівельного паспорту є наймасовішими серед адміністративних сервісів, пов’язаних із будівництвом. Відколи послуги з будівництва зʼявилися на порталі Дія, майже 40% всіх заяв на їх отримання були пов’язані саме з будівельним паспортом.

Відтепер на порталі Дія доступні одразу 3 модернізовані послуги:

Будівельний паспорт – це документ, який визначає вимоги до розміщення і будівництва індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових та дачних будинків не вище двох поверхів з площею до 500 квадратних метрів, а також господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.

Ключовою новацією є можливість вносити зміни в уже подане повідомлення та можливість виправлення технічних помилок. 

Окрім цього, під час подання заяви більше даних будуть автоматично підтягуватися з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Це спростить процес заповнення документів і зменшить кількість відмов від органів контролю, адже саме технічні помилки, допущені під час внесення відомостей вручну замовниками, були основною причиною для відмов.

Будівельні послуги на основі будівельного паспорту з’явилися на порталі Дія ще в жовтні 2020 року. З того часу процес отримання послуг зазнав змін, проте це перша масштабна модернізація. 

Фахівці Офісу ефективного регулювання BRDO брали участь у розробці Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення порядку надання адміністративних послуг у сфері будівництва та створення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва», який запровадив можливість отримання послуг у сфері будівництва саме в електронній формі, а також Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

 

Модернізація послуги проведена у співпраці Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури та Міністерства цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS».