Створення інтерактивної платформи для МСП за сприяння USAID (Помічник підприємця)
Період імплементації
листопад 2019– квітень 2020
Ключові стейкхолдери
Бізнес, зокрема малі та середні підприємства (МСП), громадяни України
Мета проекту
Створення інтерактивної платформи для МСП як «єдиного вікна» для взаємодії бізнесу з органами державного нагляду (контролю). Як результат: посилення спроможності МСП, управління їх ризиками; зниження рівня корупції в органах ДНК і підвищення їх прозорості та підзвітності, з особливою увагою щодо законності, відповідності та ефективності заходів ДНК у взаємодії МСП з регулюючими органами.
Ключові етапи проєкту
1. Юридична частина: підготовка контенту та матеріалів для платформи
2. Технічна частина: збір та погодження вимог до платформи, розробка дизайну, розробка функціоналу платформи.
3. Комунікаційна частина: підготовка інформаційних матеріалів про можливості платформи.
Опис проєкту
Проект передбачав створення інтерактивного Помічника для МСП для поліпшення взаємодії бізнесу з органами державного нагляду (контролю). Помічник мав на меті надати інформацію користувачам (МСП) щодо того, як відбувається перевірка, як якісно підготуватись до візиту інспектора, як навчитись захищати себе від можливих порушень органів перевірки, як оскаржити результати перевірки.
Під час виконання юридичної частини було здійснено:
- підготовку списку нормативних актів, що регулюють сферу проведення державних перевірок;
- підготовку переліку прикладів типових документів, що супроводжують процес проведення державної перевірки;
- підготовку зразків документів, які можуть супроводжувати заходи правового захисту МСП від порушень з боку посадовців;
- адаптацію інформації щодо алгоритму дій для попередження негативних наслідків проходження перевірок.
Під час виконання технічної частини було здійснено:
- збір та погодження вимог до структури платформи;
- розробку макетів та дизайну публічної частини та Е-кабінета підприємця;
- створення структури та розробка публічної частини платформи;
- створення структури та розробка Е-кабінету підприємця;
- створення чат-боту з викладеним алгоритмом дій для попередження негативних наслідків проходження перевірок.
- наповнення контентом всіх елементів розробленої платформи.
Під час виконання комунікаційної частини було здійснено:
- підготовку матеріалів для соцмереж;
- підготовку 2 промо-роликів щодо функціоналу платформи;
- підготовку та проведення презентації платформи.
Ключовими результатами проекту є:
Розроблений контент для платформи:
- перелік НПА, що регулюють проведення державних перевірок;
- перелік прикладів типових документів;
- зразки документів для правового захисту підприємців та оскарження результатів перевірок;
- посібник для підготовки до перевірок (алгоритм дій для підприємців).
2. Розроблений функціонал платформи:
- публічна частина платформи з довідниками та посібником для підготовки до перевірок;
- Е-кабінет користувача з персоналізованою інформацією про підприємство користувача.
- чат-бот зі зручним викладення алгоритму дій для попередження негативних наслідків проходження перевірок.
- генератор скарг та звернень (інтерактивний інструмент).
3. Готові та опубліковані в соціальних мережах інформаційні матеріали щодо платформи.
4. Готові 2 промо-ролики функціоналу платформи.
5. Проведена презентація платформи.