4 грудня 2019 року КМУ схвалив низку рішень на користь бізнесу, розроблених BRDO за підтримки Міністерства економіки, торгівлі та с/г, в рамках другого «дерегуляційного» Кабміну нового складу.
За підсумками засідання скасовано 76 застарілих актів, схвалено низку рішень на користь бізнесу, а також затверджено оновлені Плани заходів та дій із дерегуляції господарської діяльності, покращення інвестиційного клімату та підвищення позицій України в рейтингу Doing Business. За умови виконання Плану, прогнозоване зростання у рейтингу DB 2021 підніме країну до топ-30. Протягом кількох років, також прогнозується зростання за кожним із компонентів рейтингу.
Уряд прийняв надважливі рішення для лісогосподарської галузі, які чекали свого затвердження більше 3-х років. Це – моніторинг внутрішнього споживання лісоматеріалів на основі єдиної державної системи електронного обліку деревини (ЕОД) та запровадження пілотного проекту про реалізації деревини через систему «Прозорро.Продажі”. Впровадження цих рішень дозволить ефективно контролювати законність походження деревини, ліквідувати незаконні рубки і створить умови для знищення тіньового ринку, що сьогодні складає близько 30%. Таким чином, держава зможе вести повноцінний облік деревини, а додаткові надходження до бюджету країни від запровадження ЕОД складуть до 150 млн грн щороку.
Окрім того, важливою ініціативою стало ухвалення Постанови КМУ щодо запуску пілотного проекту із доступу приватних перевізників на ринок вантажних залізничних перевезень. Державна монополія у сфері вантажних перевезень залізничним транспортом не здатна ефективно задовольнити логістичні потреби виробників. Відтак, вихід на ринок приватних компаній дозволить залучити додаткові інвестиції у галузь, підвищити середньодобову швидкість руху, прискорити відвантаження продукції, а отже – збільшити обсяги виробництва та підвищити конкурентоздатність українського виробника.
Серед інших ухвалених рішень:
Окрім того, за підсумками засідання скасовано використання бланків ліцензій єдиного зразка, регламентовано вимоги до шумового випромінювання обладнання, а також внесено зміни до Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, зокрема, скасовано обов’язковість ведення книги відгуків та пропозицій на АЗС.
Також скасовано подвійні вимоги до порядку визначення вартості послуг з проведення оцінки відповідності стандартам технічних регламентів, визначено процедуру позбавлення еталону статусу національного і оптимізовано процедуру закупівлі обладнання для виготовлення офіційних документів.
[gview file=”https://brdo.com.ua/wp-content/uploads/2019/12/DKMU_business_05.12.19.pdf”]
У 2018 році BRDO провів ґрунтовне дослідження ринку нафтогазоносних надр. За результатами ми розробили і передали до Уряду пакет пропозицій щодо створення рівних умов доступу до надр, спрощення процедури продажу дозволів, можливості отримання геологічної інформації в оцифрованому вигляді, стимулювання видобутку та залучення інвестицій у галузь.
На сьогодні частина цих пропозицій нарешті імплементована. Зокрема, Уряд прийняв постанову №960, що передбачає продовження на рік експериментального проєкту з продажу спецдозволів на користування надрами через електронні аукціони. Такий порядок проведення торгів є більш ефективним та відкритим для інвесторів, а також знижує ймовірність зловживань з боку недобросовісних учасників.
Важливим нововведенням експерименту є зниження початкової ціни для ділянок, які виставляються на аукціон повторно, а також впровадження “голландського аукціону” (покрокове зниження початкової ціни лоту) для ділянок, які не були куплені двічі.
Крім того, прийнята постанова №928, що уповноважує Державну службу геології та надр України безпосередньо розглядати питання надання, продовження строку дії, зупинення, поновлення, переоформлення, анулювання дозволів на користування надрами. Раніше для цього створювалася спеціальна комісія у складі представників Секретаріату Кабміну, міністерств та інших ЦОВВ, що породжувало колективну безвідповідальність та корупцію. Відтепер Голова Держгеонадр персонально відповідає за порушення процедури видачі спецдозволів.
Однозначно підтримуємо Уряд у запровадженні цих змін! Проте наголошуємо, що кількість перспективних ділянок для користування надрами, що можуть бути запропоновані інвестору, наразі є доволі обмежена.
Держава має раціонально використовувати ресурсну базу задля посилення енергетичної безпеки, в т.ч. за рахунок збільшення видобутку енергоресурсів. Тому вкрай необхідно стимулювати компанії, що отримали спецдозволи, до ефективного їх використання. Ті суб’єкти господарювання, що не можуть виконати взяті на себе зобов’язання щодо видобутку ресурсів, мають бути стимульовані до відмови від отриманих спецдозволів. Так держава зможе виставити ці ділянки на аукціон для залучення ефективного інвестора та більш раціонального використання надр.
Відповідні пропозиції вже розроблені Офісом та передані відповідальним держорганам для розгляду та опрацювання. Чекаємо на подальше впровадження змін, необхідних для повноцінного реформування сфери!
“Білий BIM чорне вухо” в українській будівельній сфері – це коли сучасні технології існують, але в Україні вони не використовуються. Але тепер будуть!
На днях підписано Меморандум щодо Дорожньої карти із впровадження ВІМ-технологій (Building Information Model) – інформаційного моделювання будівельних об’єктів на українському ринку.
Що це дасть?
✅ Вищу якість контролю будівельних робіт
✅ Прогноз впливу різних факторів на кожному етапі будівництва
✅ Вищу безпеку зведення об’єктів
✅ Реалізацію інноваційних проектів
Підписанти – BRDO, Мінрегіон, Конфедерація будівельників України, УЦСС та Міждержавна гільдія інженерів консультантів. Спільними зусиллями зміни впроваджуються ефективніше!
«Від цього виграють усі. Це круто не тільки у короткостроковому періоді, на конкретних проєктах, це круто для кожного споживача. За ВІМ майбутнє, наше завдання – найшвидше принести його в українську нормативку», – відзначив Олексій Дорогань, голова Офісу ефективного регулювання.
У час, коли основним каталізатором системних змін стає динамічний розвиток ІСТ і перехід більшості процесів в онлайн, забезпечення широкосмугового доступу (ШСД) до Інтернет на всій території України стане драйвером розвитку української економіки та суспільства.
Міжнародні тренди інформатизації, інноваційні розробки та сфери їх застосування, виклики та необхідні кроки для ефективної трансформації України за допомогою цифрових технологій – таким став фокус Міжнародного форуму «Цифрова трансформація 2019», що пройшов 26 листопада у Києві. Організатором заходу виступила компанія Huawei Ukraine у партнерстві з Офісом ефективного регулювання.
Під час свого виступу Голова BRDO Олексій Дорогань наголосив, що якісна трансформація країни неможлива без забезпечення якісного зв’язку, доступу до мережі Інтернет та сучасних онлайн-сервісів та послуг для громадян.
Саме тому однією із цілей новоствореного Міністерства цифрової трансформації є забезпечення ШСД до мережі на всій території України протягом 3-х років. Для реалізації такого амбітного плану, на думку голови BRDO, необхідно:
✔️Оновити законодавчу базу в галузі електронних комунікацій.
✔️ Створити актуальну інтерактивну карту покриття ШСД всієї території України, зокрема віддалених сільських районів.
✔️ Розробити Концепцію державної політики у сфері, на її основі – затвердити План реалізації заходів, із конкретними показниками і термінами виконання.
Про відповідну законодавчу ініціативу – розроблений BRDO Законопроєкт «Про розвиток інфраструктури для цифрової трансформації економіки та суспільства», що зареєстрований у ВРУ за №2320, Олексій детальніше розповів під час панельної дискусії «Можливості та виклики для розвитку FBB в Україні». Документ враховує останні напрацювання ЄС та вимоги Директиви (ЄС) 2018/1972 щодо Європейського кодексу е-комунікацій. Прийняття законопроекту дозволить реалізувати мету держави забезпечити доступність ШСД до інтернет на всій території держави, а також забезпечити законодавчу стабільність у сфері. Наразі законопроект доопрацьовується робочою групою у складі експертів BRDO, профільних асоціацій, бізнесу та представників держорганів при Комітеті цифрової трансформації ВРУ.
При цьому Олексій Дорогань наголосив: «Розробити і прийняти хороший закон – недостатньо. Необхідно забезпечити дієвий механізм його реалізації. Тому передусім потрібна концепція держполітики у сфері, на її основі – План реалізації заходів. Це дозволить встановили цілі з конкретними показниками та зафіксувати чіткий план їх досягнення, визначити відповідальних, а потім оцінити досягнуті результати».
Нагадаємо, ще у 2017 році BRDO провів Комплексне дослідження ринку ШСД до мережі інтернет. Серед інших напрацювань Офісу у напрямку цифрової трансформації країни:
З презентацією можна ознайомитися за посиланням.
Розпорядженням Кабміну експерт BRDO Володимир Головатенко призначений на посаду заступника міністра енергетики та захисту довкілля України.
У BRDO Володимир очолював сектор «Ринковий контроль і нагляд», команда якого займається комплексним аналізом способів та інструментів держрегулювання, підготовкою концептуальних документів з ефективного регулювання. Під його керівництвом було підготовано низку правових норм, направлених на спрощення ведення підприємницької діяльності, зокрема у сферах ліцензування та дозвільної системи.
На новій посаді експерт буде опікуватися питаннями формування державної політики та налагодженням більш ефективної взаємодії між міністерством та органами виконавчої влади, відповідальними за реалізацію державної політики у галузі енергетики та екології.
Бажаємо Володимиру плідної роботи на новому місці та професійних успіхів на користь усій галузі та країні!
Голова BRDO Олексій Дорогань розповів про корисні інструменти, що дозволять розвивати бізнес-діяльність у громадах, в рамках конференції партнерів програми USAID Ukraine – USAID Україна DOBRE «Стратегічний розвиток та інвестиції». (більше…)
В Україні крок за кроком набирає обертів інспекційна реформа. У 2017 р. Офісом ефективного регулювання за сприяння Державної регуляторної служби України та МЕРТ було запущено Інспекційний портал inspections.gov.ua як інструмент трансформації інспекційної системи до ризикоорієнтованого підходу. (більше…)
Кабінет міністрів прийняв постанову, яка встановлює механізм реалізації рішення, запровадженого нещодавніми змінами до Закону України “Про карантин рослин”. У розробці обох документів Офіс ефективного регулювання брав активну участь.
Відтепер власники вантажів з рослинною продукцією зможуть обирати між державною чи приватною лабораторією, а сама процедура проходження фітосанітарної експертизи стане гнучкішою, якіснішою та швидшою.
Зміниться і система контролю за об’єктами регулювання, що перейде до ризик-орієнтованого підходу з урахуванням критеріїв вибірковості. Це підвищить рівень довіри до контролюючих органів, дозволить мінімізувати кількість контактів із органами державної влади та полегшить проходження фітосанітарних заходів при імпорті рослин та продуктів рослинного походження.
Окрім того, рішення гармонізують українське законодавство з Директивою Ради 2000/29/ЄС, Регламентами Європейського Парламенту та Ради 2016/2031 та 625/2017.
За матеріалами Уніан
Український будівельний ринок багато років страждає від корупції та корупціонерів. Президент Зеленський поставив завдання за два місяці реформувати цю галузь. УНІАН розбирався, на яких етапах виникають корупційні ризики, та як з цим планує боротися влада.
Президент України Володимир Зеленський поставив чергове амбітне завдання: до кінця 2019 року ліквідувати тотальну корупцію в сфері державного архітектурно-будівельного контролю та містобудування. Відповідне доручення голова держави дав міністру розвитку громад і територій Олені Бабак.
Зеленський наголосив на необхідності перевести надання адміністративних послуг в будівництві в електронний формат і ввести автоматичну реєстрацію в реєстрі дозвільних документів. Також ввести виключно судовий порядок оскарження права здійснення підготовчих, будівельних робіт за вказаними дозвільними документами і скасування декларації готовності об’єкта до експлуатації.
Поставлені завдання стосуються діяльності Державної архітектурно-будівельної інспекції (ДАБІ), до сфери відповідальності якої належить архітектурно-будівельний контроль, дозвільні та реєстраційні функції і ліцензування.
З моменту заснування ДАБІ отримала славу одного з найкорупційніших державних органів.
За словами виконавчого директора Офісу ефективного регулювання (BRDO) Олексія Дороганя, значні корупційні ризики виникають на етапі видачі документів, які дають право будувати.
«Наприклад, ви як підприємець отримуєте дозвіл на виконання робіт. Ви надаєте ДАБІ проект, який вже пройшов експертизу. Вона здійснюється лише експертами, які мають сертифікат від самої ДАБІ. Але це не заважає ДАБІ повторно читати цей проект і шукати недоліки. Дуже часто вона знаходить незначні помилки та відмовляє у видачі дозволів», – говорить він.
За словами Дороганя, кількість відмов в наданні дозволів на будівництво складає майже половину всіх заяв. Так, в першому кварталі поточного року 46 відсотків заяв завершилися відмовами, у другому – 34 відсотки.
Найцікавіше, що у преважній більшості випадків обґрунтування відмов містить формальні причини і багато пунктів повторюються у всіх відмовах.
«Наприклад, склад проектної документації не відповідає пункту наказу Мінрегіону. Або наданий не оригінал документу про експертизу, або копія не засвідчена в установленому порядку. Також існують не поодинокі випади, коли за такими самими причинами отримують відмови навіть загальнодержавні проекти. Наприклад, будівництво доріг, реконструкція лікарень», – зазначив Дорогань.
Звісно, можна припустити, що якась кількість заяв має помилки. Але, за словами Дороганя, коли кількість формальних причин доходить до половини всіх відмов, то все виглядає, як створення умов для вимагання хабаря.
Виконавчий директор BRDO переконує, що забудовники постійно скаржаться на прояви корупції в ДАБІ.
«Неможливо сказати точні дані хабарів. Ми збирали інформацію за 2018 рік, яку не можемо перевірити, то в середньому корупційні збори ДАБІ коштують 4,5 долари за квадратний метр», – зауважив він.
Дорогань зазначив, що сприяє корупції відсутність відкритої інформації про причину відмови. Таким чином, не можна врахувати чужі помилки при подачі заяви.
«Цей процес не прозорий. Дуже багато видається дозволів, але ніхто не бачить на підставі яких документів. Таким чином, не можна навіть врахувати чужі помилки. Тобто з одного боку, інспектори непрозоро чіпляються до документів, які вже пройшли експертизу, а з іншого – конкуренти не можуть отримати інформацію про успішні документи», – зауважив експерт.
Як наслідок, забудовник повинен йти на повторну подачу документів. І так до того часу, коли проект не стане ідеальним, або настрій працівників ДАБІ не зміниться.
Детальніше читайте на УНІАН
Як розпочати власний відео-продакшн? Де знайти клієнтів? Як зібрати команду мрії?
Про все це і більше дізнаватимемося на майстер-класі з Ілоною Станкевич, співзасновницею та PR-директоркою PaperPlanes Production.
Говоритимемо про:
Коли: 14 листопада, 2019, 16:00 (реєстрація з 15:30)
Де: Освітня станція 31В1 (вул. Пушкінська, 31в1, Київ)
Реєстрація обов’язкова за посиланням: https://forms.gle/GkN9cNVr7tVKDF7LA
Кількість місць обмежена! Очікуйте підтвердження реєстрації.
Ілона Станкевич – співзасновниця та PR-директорка PaperPlanes Production. Серед робіт продакшну – відеоролики і фільми для John Deere, ABB, Інтертоп, Посольства Швеції і Данії, соціальні відеопроекти для UNDP, WHO, Red Cross, а також документальні фільми про Василя Ломаченка і ГО Дивовижні.
Захід проходить в рамках Європейського тижня підприємництва в Україні, що є частиною загальноєвропейської кампанії з розвитку малого та середнього бізнесу, сприяння підприємництву та інформування про підтримку ЄС для розвитку приватного сектору. Календар подій доступний тут: http://bit.ly/SMEweek-events
Причина – неефективність використання енергоресурсів промисловими підприємствами, що є неприпустимим в умовах високої імпортозалежності країни.
Як змінити ситуацію? Сьогодні експерти BRDO презентували наше бачення і Зелену книгу «Стимулювання промислових підприємств до енергоефективності та захисту довкілля» під час круглого столу, присвяченого проблематиці.
Виділили основні проблеми на шляху до енергоефективності та способи їх вирішення:
«Зміна підходу промислових підприємств до енергоефективності має відбуватися комплексно: держава і бізнес разом мають працювати на зменшення енергоспоживання, і, таким чином, створювати комфортні умови для розвитку технологій та захисту навколишнього середовища,» – зазначив голова BRDO Олексій Дорогань.
Приєднуйтесь до діалогу!
Запис онлайн-трансляції круглого столу доступний тут: переглянути
Житлові недобудови в українських реаліях – не рідкість. За ними – не менше 200 тисяч родин, що інвестували у будівництво, але житла так і не отримали.
Чому? Бо законодавче регулювання відносин у сфері має низку прогалин і неефективне. Звідси – відсутність дієвої системи гарантування виконання зобов’язань перед інвесторами, можливість незаконного будівництва об’єктів, нецільове використання коштів інвесторів, неналежний контроль зі сторони контролюючих та правоохоронних органів за діяльністю забудовників тощо.
Як результат – права інвесторів житлового будівництва практично не захищені від дій недобросовісних забудовників. Часто-густо інвестори не можуть ані отримати у власність об’єкти нерухомого майна, ані повернути кошти, залучені у їх будівництво.
З метою вирішення проблем постраждалих інвесторів сьогодні відбулися парламентські слухання ВР, в яких взяв участь Голова BRDO Олексій Дорогань. Ще декілька років тому за участю BRDO був розроблений законопроект №7084, спрямований на захист інвестицій у будівельні об’єкти та запобігання виникненню проблемних забудов.
Він передбачає, зокрема:
▪ встановлення виключного переліку способів залучення коштів від фізичних та юросіб для будівництва житлової нерухомості;
▪ запровадження механізму державної реєстрації права власності на об’єкти, що будуються;
▪ нікчемність договору купівлі об’єкта будівництва, якщо право власності на цей об’єкт не зареєстровано в Держреєстрі речових прав на нерухоме майно;
▪ врегулювання порядку укладення, виконання та розірвання договорів купівлі-продажу об’єктів, що будуються;
▪ необхідність узгодження з інвестором істотних змін до проектів будівництва, які безпосередньо впливають на його права та інтереси (зміна кількості поверхів , загальної площі, плану тощо)
▪ прозорість інформації про будівництво та фінансування об’єкта (зокрема, документів, пов’язаних із будівництвом, його станом, запланованою датою прийняття в експлуатацію тощо).
Сподіваємось, найближчим часом документ буде доопрацьовано і винесено на розгляд ВРУ.
Підсумкова фінансово-правова конференція пройде 22 листопада у Києві. Під слоганом «Аналізуємо 2019. Плануємо 2020» IT Ukraine Association запрошує юристів, фінансистів та топ-менеджерів ІТ-компаній взяти участь у щорічній підсумковій конференції. Разом з топовими експертами від ІТ-бізнесу та уряду розберемо події, які визначили розвиток сфери ІТ в 2019, і розглянемо фактори, що впливатимуть на нього надалі.
Ігор Самоходський, керівник сектору “ІТ та Телеком” Офісу ефективного регулювання, візьме участь у панельній дискусії “Податкові виклики ІТ-сфери: загрози і можливості”. Під час панелі обговорюватимуться шляхи стимулювання розвитку ІТ-бізнесу, регуляторні і юридичні їх аспекти. Серед спікерів також є Костянтин Васюк, виконавчий директор IT Ukraine Association, Кіра Рудик, перший заступник голови Комітету ВРУ з питань цифрової трансформації, Олександр Борняков, заступник Міністра з цифрової трансформації, Олександр Кубраков, депутат від партії “Слуга народу”, Павло Ходаковський, заступник Міністра фінансів.
Коли: 22 листопада, 9:00-18:00
Де: DAN.IT Education, проспект Павла Тичини, 1В (Київ)
Квитки: http://finance-legal-conference.com/
28-30 жовтня 2019 року делегація високопосадовців ЄС відвідує Маріуполь для участі у заходах в рамках Маріупольського інвестиційного форуму RE:THINK. З початку цього року ЄС посилив свою підтримку Приазовському регіону, аби допомогти пом’якшити вплив дестабілізаційних дій Росії. Конкретним новим кроком є відкриття Офісу проєктів ЄС у Маріуполі, про що вперше було оголошено під час саміту Україна-ЄС в липні 2019 року і яке стало особливим заходом під час Форуму.
Очолює європейську делегацію Крістіан Даніельссон, Гендиректор Генерального директорату з питань сусідства і переговорів з розширення, якого супроводжують Пітер Вагнер, директор, керівник Групи підтримки України, Жан-Ерік де Загон, Голова Постійного представництва Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) в Україні та посол Матті Маасікас, Голова Представництва Європейського Союзу в Україні.
Пан Даніельссон зранку приєднався до відкриття Інвестиційного Форуму RE:THINK, а пізніше разом із Президентом Володимиром Зеленським взяв участь у відкритті Офісу проєктів ЄС у Маріуполі.
Під час церемонії відкриття Крістіан Даніельссон зазначив:
«Офіс проєктів ЄС забезпечує фізичну присутність Європейського Союзу в Маріуполі та є контактним пунктом для жителів регіону Приазов’я. Офіс слугуватиме центром заходів ЄС у регіоні, і сприятиме перетворенню Маріуполя та решти цього регіону України на краще місце для життя, навчання чи ведення бізнесу».
В Офісі проєктів ЄС в Маріуполі буде представлено дві флагманські програми ЄС: Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», яку спільно із ЄС фінансують і країни-члени ЄС: Німеччина, Данія, Польща, Швеція та Естонія, а також – Антикорупційна ініціатива ЄС в Україні (EUACI). Ці програми надаватимуть подальшу підтримку і підсилюватимуть процеси децентралізації та протидії корупції в Маріуполі та в цілому регіоні Приазов’я. Ця діяльність буде відчутним і постійним сигналом солідарності з боку ЄС та сприятиме посиленню порядку денного реформ у країні. Інші програми ЄС до роботи Офісу можуть приєднатися пізніше.
Особливим заходом, організованим ЄС в рамках Маріупольського інвестиційного форуму, стала «Підприємницька подорож програмами EU4Business», що зібрала більше 130 підприємців-початківців регіону з метою ознайомлення з можливостями створення, розвитку та підтримки бізнесу, які пропонує ЄС. Цей захід є одним із ключових, що проходить у регіоні в рамках Європейського тижня підприємництва в Україні в 2019 році, та організований за сприяння Офісу ефективного регулювання BRDO.
Посол Маасікас зазначив:
«ЄС має зобов’язання підтримувати розвиток підприємництва та покращення ділового клімату в Україні. Наша ініціатива EU4Business також забезпечує кращий доступ до знань і фінансування малих та середніх підприємств – ми хочемо переконатися, що нинішні та потенційні підприємці в регіоні Азовського моря усвідомлюють ці можливості та користуються ними».
Під час заходу учасники ознайомилися з можливостями підтримки на різних етапах підприємницького розвитку: як розпочати і зареєструвати бізнес, удосконалити професійні навички, отримати фінансові ресурси і розпочати експорт до ЄС та світових ринків за підтримки програм EU4Business. BRDO також презентував #StartBusinessChallenge – платформу покрокових інструкцій із реєстрації власної справи.
Представляючи інфосервіс, Голова BRDO Олексій Дорогань відзначив:
«Наша платформа дає просту і зрозумілу відповідь на головне питання підприємців: що я повинен зробити, аби виконати всі вимоги держави до започаткування і ведення своєї справи та спокійно працювати. Ми допомагаємо МСБ якісно виконати «домашню» підготовчу роботу, необхідну для створення успішного бізнесу».
В рамках програми візиту, Прем’єр-міністр Олексій Гончарук, пан Даніельссон, пан де Загон також відкриють Маріупольську бібліотеку, відремонтовану за допомогою Програми раннього відновлення ЄІБ. Європейський Інвестиційний банк (ЄІБ) – банківська установа ЄС, надав кредит у розмірі 190 000 євро для реконструкції бібліотеки. Окрім, власне бібліотеки, у цьому приміщенні розмістяться конференц-зал та ІТ-хаб, який буде використовуватися громадською організацією SocialBoost.
Пан Жан-Ерік де Загон відзначив:
«Ряд важливих інфраструктурних проектів, які ми наразі реалізовуємо в Маріуполі, спрямовані на вирішення найбільш нагальних викликів регіону – від підключення до Мережі, до доступу до чистої питної води. Відновлення цієї бібліотеки – справа не менш важлива, вона спрямована на забезпечення процвітаючого та успішного майбутнього регіону. Капітальний ремонт перетворив цей заклад на сучасну електронну бібліотеку з необмеженими можливостями для місцевої громади щодо доступу до різних джерел інформації, навчання та отримання нових знань».
Наприкінці свого візиту 30 жовтня пан Даніельссон відкриє новий Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) у смт. Комишуваха Запорізької області. Центр створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою», фінансованої коштом ЄС. Цього ж дня пан Вагнер зустрінеться зі студентами Бердянського державного педагогічного університету, представниками місцевої влади та організацій громадянського суспільства.
Сьогодні, 23 жовтня, відбулося перше дерегуляційне засідання нового складу Кабінету Міністрів.
Схвалено близько 20 важливих рішень на користь бізнесу, які покращать інвестиційний клімат в країні, приберуть застаріле регулювання, також дадуть старт запуску перших електронних послуги «Держави в смартфоні». Загальний вплив у грошовому еквіваленті оцінюється у більше ніж 300 млн гривень на рік.
“Розробкою та впровадженням ІАС «з нуля» наш Офіс займався разом з МЕРТ, тому особливо приємно, що тепер система повноцінно працюватиме для подальшого втілення інспекційної реформи,” – зазначив керівник BRDO Олексій Дорогань.
Окрім того, Уряд також запровадив оновлені критерії ризику для двох сфер: автомобільного транспорту та ветеринарних препаратів. Для ветеринарних препаратів цими критеріями стали: дотримання вимог законодавства, обсяг виробництва та реалізації та ввезення на митну територію, а для автотранспорту вони пов’язані із видом транспорту та кількістю ДТП/порушень.
Ці рішення, розроблені за активної участі Офісу, зможуть полегшити життя бізнесу та громадянам, а наша держава ставатиме все більш ефективною і прогнозованою.
[gview file=”https://brdo.com.ua/wp-content/uploads/2019/10/RISHENNYA-NA-KORYST-BIZNESU_23.10.19.pdf”]