Санітарно-епідеміологічні висновки для товарів, що ввозяться в Україну – зайве навантаження на бізнес чи “добробут” населення?

Зайве навантаження на бізнес чи “добробут” населення? Ми переконані, що отримання санітарно-епідеміологічних висновків для товарів, що ввозяться в Україну – це саме про останнє!

Наприклад, для мокасин потрібен один висновок, а вже для кедів – вже інший! Кожен висновок коштує від 3 до 15 тисяч гривень, і якщо одну і ту ж продукцію імпортують 50 компаній, кожна з них повинна отримати висновок, і окрім того, безповоротно надати зразок продукції для проведення експертизи. Такі правила особливо обтяжливі для малого та середнього бізнесу, а загалом виливаються в мільйонні витрати. При цьому продукція, що імпортується, здебільшого вже має подібні висновки з ЄС. Українські чиновники, ймовірно, вважають «що німцю – добре, українцю – смерть»? В результаті компанії несуть додаткові мільйонні витрати, компенсуючи їх у ціні, що сплачують споживачі.

«Для сприяння транскордонної торгівлі непродовольчими товарами було б правильно впровадити досвід ЄС, де не вимагається подібних висновків. На цьому збігаються думки експертів офісу та представників ринку e-commerce.

Вже сьогодні BRDO, в рамках перегляду регулювання ринку e-commerce, розпочинає анкетування для того, щоб виміряти реальні витрати бізнесу від даної обтяжливої процедури. Отримавши ці дані ми будемо домагатися скасування неефективного регулювання!

Відповісти на питання можна https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScLJ1ThUiPMUpkcjIMgNTEkOvRy3x_RQvJODL8LfZJCDKhnhg/viewform

Детально ознайомитись з  результатом системного аналізу ринку е-комерції та виявленою низкою бар’єрів, що перешкоджають розвитку ринку можна за посиланням  https://regulation.gov.ua/book/117-zelena-kniga-rinok-elektronnoi-komercii