Вимагаємо спростування неправдивої інформації, поданої у деяких ЗМІ щодо кодексу електронних комунікацій

У відповідь на появу у декількох ЗМІ матеріалів, що містять неправдиву інформацію щодо діяльності Офісу, зокрема про Кодекс електронних комунікацій та законопроект 2320, наголошуємо:
Офіс ефективного регулювання BRDO (Better Regulation Delivery Office) є незалежним експертно-аналітичним центром, що у своїй діяльності неухильно дотримується принципів незаангажованості, відкритості та прозорості.

Суть наклепу – у законопроекті 2320 функція контролю за РЧР прописана під монополію приватної компанії.
Насправді – в проекті передбачено прямо протилежне: функція – за державним підприємством УДЦР (ст. 8; п. 7.6; ст. 45; 47 проекту Закону. “Заходи з радіочастотного моніторингу здійснюються Національним регулятором залученням уповноваженого державного підприємства, що знаходиться у сфері його управління”). Отже, функція нагляду закріплена за НКРЗІ, а моніторингу – за УГЦР. Більше того, текст нового законопроекту містить окрему статтю, де розписані повноваження УДЦР (ст. 49).

Законопроект 2320, що доступний на сайті ВРУ для усіх охочих, розроблений на базі останніх напрацювань ЄС у сфері комунікацій, а саме Європейського кодекса електронних комунікацій, та передбачає максимально збалансовану позицію усіх сторін. Адже над ним працювала широка робоча група у складі BRDO, УГЦР, операторів, провайдерів та регулятора. У проекті немає положень, що віддають функції у сфері нагляду і моніторингу РЧР будь-якій приватній компанії.

Від BRDO у розробці проекту брали участь Надія Костриба, Гліб Щеголь, Ігор Самоходський. Також проводилася робота з учасниками ринку у рамках робочих груп на базі BRDO (брали участь оператори, провайдери, УДЦР, НКРЗІ, асоціації). Володимир Смоляр, що у ЗМІ зазначається одним із учасників роботи над проектом, не брав участь у робочій групі і в розробці проекту. Поза робочою групою пан Смоляр також не був консультантом даного проекту.

Наголошуємо: У кожній сфері нашої експертизи, ми виступаємо за створення ефективного регулювання та конкурентного середовища. З цією метою ми реалізуємо інклюзивний та відкритий процес оптимізації регуляторних відносин, націлений на зміцнення довіри та партнерства держави і бізнесу.

Ми – за чесні й відкриті взаємовідносини з усіма зацікавленими сторонами і ЗМІ, тож вимагаємо спростування неправдивої інформації.