Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України (КЕУ) та Офіс ефективного регулювання – BRDO розробили інтерфейс Інтерактивної платформи для підприємців. На фінальній стадії і робота над функціоналом публічної частини Платформи.
Наразі Інтерактивна платформа для МСБ активно наповнюється контентом, аби стати повністю функціональною вже протягом лютого. В процесі підготовки контенту експерти переглянули та проаналізували понад 200 нормативно-правових актів. Ґрунтовний аналіз дозволив системно впорядкувати інформацію за розділами для зручності користувачів. Публічний запуск Інтерактивної платформи заплановано на березень поточного року.
Заступниця керівника Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) Олеся Залуська зазначила:
«Інтерактивна платформа для МСБ стане комплексним інформаційним ресурсом, де підприємці зможуть отримати максимально повну інформацію про заплановані державні перевірки, підготуватися до їх успішного проходження, ознайомитись із інструментами правового захисту та навчитись мінімізувати ризики».
При розробці функціоналу Платформи максимально враховані запити майбутніх користувачів ресурсу, отримані в ході нещодавнього опитування підприємців щодо державних перевірок.
До послуг користувачів платформи, з моменту публічного запуску, будуть доступні наступні розділи:
«Ми прагнули зробити інтерфейс простим та зрозумілим. За лаконічністю дизайну стоїть широкий і зручний функціонал. Команда експертів ретельно відбирала та опрацьовувала контент, аби систематизувати його за зручними в користуванні розділами. Наша мета – надати користувачам платформи комплексну інформаційну допомогу: від підготовки до перевірки – до інструментів правового захисту», – зазначає експертка BRDO Яна Горюнова.
Прагнемо, аби наша держава впевнено крокувала до стабільності й процвітання, а кожен українець відчував себе важливим у цьому русі. А найважливіше – миру і злагоди!
У єдності – наша сила і наша перемога!
З Днем Злуки, українці!
Три найбільші оператори: Kyivstar, lifecell і Vodafone Ukraine подали до НКРЗІ спільну заяву щодо перерозподілу частот 900-го діапазону та окремі заяви на переоформлення ліцензій, що надасть можливість здійснити рефарминг для подальшого впровадження LTE-900.
Раніше діапазон частот 900 МГц був фрагментований і значна його частка була сконцентрована у одного з операторів телекомунікацій, що не дозволяло забезпечити послуги нового покоління 4G по всій Україні. Отже, спільне звернення операторів – це «низький старт» для впровадження LTE-900 на всій території України.
Які наступні кроки?
Cхвалений план заходів та регіональний розподіл дозволить з’явитися якісному 4G зв’язку протягом 2-х років у кожному населеному пункті, де проживає більше 2 000 осіб. Протягом ще 2-х років – на всіх міжнародних та національних автошляхах.
З нетерпінням чекаємо на просування, адже для громадян невеликих міст та сіл – це можливість повноцінного доступу до електронних адміністративних послуг, освіти, медицини та розкриття бізнес-потенціалу
Окремо слід зазначити, що компанія Інтертелеком, з огляду на те, що спектр, яким вона користується, не є фрагментованим, ще раніше подала до НКРЗІ заяву щодо дострокового впровадження нової радіотехнології LTE-900, тому вже з квітня цього року вона зможе почати розгортання власної мережі LTE-900.
Нагадаємо, що проблема необхідності перерозподілу частот була детально проаналізована BRDO під час дослідження ринку регулювання сфери РЧР та у червні минулого року були представлені та обговорені шляхи її вирішення. Після цього, у липні президент підписав Указ «Про деякі заходи покращення доступу до мобільного Інтернет», який затвердив план заходів для впровадження мобільного зв’язку третього та четвертого поколінь в діапазонах радіочастот 790-960 МГ. Для реалізації заходів на майданчику НКРЗІ була створена робоча група, до складу якої, окрім фахівців НКРЗІ та BRDO, увійшли представники провідних операторів мобільного зв’язку, профільних асоціацій та державних органів
Надзвичайно раді, що спільна робота приносить результати і вже незабаром ми зможемо зменшити цифровий розрив в країні!
Ми в BRDO переконані, що лише на принципах прозорості та відкритості можна створити ефективну систему взаємодії та кращі умови для бізнес-діяльності в Україні.
Наразі ми проводимо дослідження щодо антикорупційного та економічного потенціалу впровадження публічних електронних послуг у низці сфер. І в цьому нам дуже потрібна ваша допомога!
Розкажіть нам про випадки корупційних проявів чи дій, з якими ви стикалися при отриманні однієї з послуг:
✔️ Реєстрація, внесення змін та припинення фізичної особи-підприємця
✔️ Призначення допомоги при народженні дитини
✔️ Надання довідки про несудимість
✔️ Надання повідомлення про початок будівельних робіт. Декларації про готовність об’єкта до експлуатації
✔️ Оформлення декларації відповідності вимогам протипожежної безпеки. Отримання ліцензії на провадження протипожежної діяльності
✔️ Видача ліцензій на послуги з автоперевезень пасажирів та вантажів (розширення, звуження, анулювання). Повідомлення про зміну даних перевізника
✔️ Оформлення дозволу на спеціальне водокористування
Інформацію про такі випадки прохання надсилати на [email protected] до 15 лютого 2020 року включно.
Лише спільними зусиллями зможемо подолати корупцію та зробити країну успішнішою!
Листопад 2019 рoку став відправною точкою у розробці Інтерактивної платформи для МСБ, а вже за кілька місяців відбудеться її офіційний запуск завдяки активній співпраці BRDO, Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України (КЕУ)» та EasyBusiness.
У грудні, аби краще зрозуміти потреби підприємців під час роботи над функціоналом і наповненням Платформи, ініціатори розробки Платформи провели опитування представників МСБ, попередні висновки якого свідчать про наступне:
54% підприємців найчастіше шукають інформацію саме про те, як підготуватися до перевірок.
83% респондентів шукають інформацію про перевірки з різних інтернет джерел: від офіційних сайтів органів контролю – до різноманітних форумів та галузевих статей. До того ж, далеко не завжди знайдені дані є достовірними та актуальними.
58% респондентів переконані: суттєвим фактором, що заважає бізнесу дотримуватися вимог законодавства і проходити перевірки без порушень, є діяльність інспекторів, які вишукують будь-які підстави для фіксації порушень.
У той же час, третина опитаних вважає, що найбільшою проблемою при проходженні перевірок є власна необізнаність МСБ зі своїми правами та способами правого захисту.
«Переважна більшість підприємців не знає, де знайти повну й актуальну інформацію про перевірки. Її пошук займає багато часу і не дає змоги вчасно підготуватися до візиту інспектора. Інтерактивна платформа не тільки стане ресурсом, що міститиме всю необхідну інформацію, але й навчить підприємців захистити свої права у випадку зловживань», – підтверджує Яна Горюнова, експертка BRDO.
«Український малий та середній бізнес, у переважній більшості, не має великого штату кваліфікованих юристів, які б на постійній основі радили, як правильно проходити планові або позапланові перевірки та уникати зловживань зі сторони держорганів. Саме тому існує потреба в інструменті, який би надав принаймні базові знання кожному підприємцю, як не допустити зловживань інспекторів», – доповнює Кирило Криволап, експерт EasyBusiness.
Таким чином, невдовзі українські підприємці матимуть можливість знайти абсолютно всю необхідну інформацію про перевірки на єдиному ресурсі, максимально зручно та оперативно. Прозорість та ясність державних вимог до МСБ дозволять знизити рівень корупції та посилити підзвітність інспекційних органів.
Нагадаємо, з планом комплексних заходів держконтролю на 2020 рік можна ознайомитися на Інспекційному порталі за посиланням.
Взяти участь в опитуванні досі можна тут.
Довідково:
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (USAID КЕУ) підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також сприяє формуванню ефективної торгової політики, щоб забезпечити МСП можливістю скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
BRDO – провідний незалежний експертно-аналітичний центр з регуляторної політики в Україні.
EasyBusiness – незалежний аналітичний центр, сфокусований на покращення бізнес клімату в Україні.
На території України розташовується близько 3,3% світових запасів вугілля, проте щорічний обсяг вітчизняного видобутку складає лише 0,1% запасів і дедалі швидше скорочується. Поточна державна політика у галузі вуглевидобування як не створює умов для її розвитку, так і не пропонує шляхів для галузевої реструктуризації чи заміщення вугілля іншими енергоресурсами.
Які умови потрібні для забезпечення енергетичної незалежності України у вугільній галузі? Як підвищити ефективність державних вугледобувних підприємств і стимулювати їх до екологізації виробництва? Які кроки допоможуть зменшити споживання вугілля і прийти до декарбонізації економіки?
Відповіді представники влади і бізнесу шукатимуть в рамках Круглого столу «Трансформація вугільної галузі: кроки до ефективності та екологізації». Експерти BRDO презентують системний аналіз галузі та пропозиції щодо вирішення проблематики ринку.
До участі запрошені:
Місце: Klitschko Expo (Київ, вул. Велика Васильківська, 55)
Час: 10:00-12:00, 30 січня 2020 року.
Програма заходу тут.
Реєстрація учасників за посиланням. Детальна інформація за номером 063 440 47 07.
Акредитація ЗМІ на [email protected].
Детальніше – на www.regulation.gov.ua. Долучайтеся до діалогу!
Довідково:
Ініціаторами регуляторної реформи є Міністерство економічного розвитку і торгівлі та Державна регуляторна служба за сприяння BRDO. Підтримку процесу надає ЄС в рамках ініціативи EU4Business/ FORBIZ.
BRDO – провідний незалежний експертно-аналітичний центр з регуляторної політики в Україні.
Публічний Діалог між владою та бізнесом має за мету вдосконалення державного регулювання та поліпшення бізнес-клімату в Україні.
Він триватиме 1 рік, а вже у 2021 році пайова участь у будівництві буде повністю скасована за виключенням сплати пайової участі за договорами, які укладені до 1 січня 2020 року. Такі договори є дійсними та продовжують свою дію до моменту їх повного виконання.
Натомість у 2020-му існуватимуть чіткі правила сплати пайової участі:
Сплата відбуватиметься грошовими коштами. Вони йтимуть виключно на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури відповідного населеного пункту.
Відміна пайової участі дозволить просунутися Україні у рейтингу Doing Business. У цьому році за показником “Отримання дозволів на будівництво” Україна посіла 20-те місце.
Більше матеріалів за темою:
З 1 січня 2020 року відбудеться офіційний запуск бета-тестування програмного РРО “пРРОсто”. Це безкоштовний софт, розроблений Державною податковою службою спільно з BRDO та Fintellect для спрощення розрахункових процедур для продавців та споживачів.
Програмне рішення «пРРОсто» взаємодіятиме через мережу Інтернет з фіскальним сервером ДПС і виконуватиме всі визначені для РРО функції: формування, підпис, відправлення та видачу чеків встановленого формату, відкриття та закриття зміни тощо.
Для формування чека продавцю буде достатньо просканувати штрих-код товару або ввести дані вручну та підтвердити продаж на своєму смартфоні. Далі – на екрані з’являється номер фіскального чека з QR-кодом. Просканувавши його, покупець отримає чек на своєму смартфоні, що вже міститиметься на сайті tax.gov.ua.
Подати заявку на бета-тестування додатку можна за посиланням: https://prrosto.kmu.gov.ua/. Програмне рішення доступне для смартфонів та планшетів із операційними системами Android та iOS. Запрошення до апробації учасники-апліканти отримають після 9 січня 2019 року.
За підсумками тестування та по завершенню можливого доопрацювання програмне рішення «пРРОсто» буде запущене на безкоштовній основі для ведення господарської діяльності.
При цьому наголошуємо, що Закон №1053-1 «Про внесення змін до ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» передбачає можливість використання як класичного, так і програмного РРО, відсутність обмежень з боку держави на розробку програмних РРО, реєстрацію програмного РРО через Електронний кабінет.
Таким чином, запропоноване програмне рішення не є ексклюзивним, наявність відкритого публічно доступного програмного інтерфейсу (API) дозволяє розробникам програмного забезпечення пропонувати підприємцям та застосовувати для власних потреб альтернативні розробки. Сервіс не потребує сертифікації, технічної експертизи та включення до Державного реєстру моделей – для такого додатку достатньо виконувати вимоги законодавства, формувати, підписувати та реєструвати чеки у встановленому форматі і надавати їх покупцям товарів та отримувачам послуг, в тому числі в електронному форматі.
Забезпечення розробки програмного рішення для програмних РРО та можливості його тестування здійснюється ДПС на виконання Указу Президента України №837/2019 від 8 листопада 2019 року.
Розпорядженням №1348-р Кабміну керівник сектору «Сільське господарство» BRDO Андрій Заблоцький був призначений на посаду Голови Державного агентства лісових ресурсів України.
Протягом роботи в Офісі, під керівництвом Андрія було проведено низку ґрунтовних досліджень агроринків, а також підготовлено та впроваджено більше 20 законодавчих ініціатив, спрямованих на вдосконалення їх регулювання.
Зокрема, закладено засади для системних змін у лісовій галузі: електронний облік деревини та впровадження прозорих правил її продажу, боротьба з незаконними рубками, переведення дозвільних документів в електронний формат і створення інтерактивних карт відображення лісогосподарської діяльності підприємств.
Сподіваємось, ці та інші важливі ініціативи, необхідні для оновлення галузі, будуть реалізовані!
Вітаємо Андрія та бажаємо йому успіхів на новій посаді!
У відповідь на появу у декількох ЗМІ матеріалів, що містять неправдиву інформацію щодо діяльності Офісу, зокрема про Кодекс електронних комунікацій та законопроект 2320, наголошуємо:
Офіс ефективного регулювання BRDO (Better Regulation Delivery Office) є незалежним експертно-аналітичним центром, що у своїй діяльності неухильно дотримується принципів незаангажованості, відкритості та прозорості.
Суть наклепу – у законопроекті 2320 функція контролю за РЧР прописана під монополію приватної компанії.
Насправді – в проекті передбачено прямо протилежне: функція – за державним підприємством УДЦР (ст. 8; п. 7.6; ст. 45; 47 проекту Закону. “Заходи з радіочастотного моніторингу здійснюються Національним регулятором залученням уповноваженого державного підприємства, що знаходиться у сфері його управління”). Отже, функція нагляду закріплена за НКРЗІ, а моніторингу – за УГЦР. Більше того, текст нового законопроекту містить окрему статтю, де розписані повноваження УДЦР (ст. 49).
Законопроект 2320, що доступний на сайті ВРУ для усіх охочих, розроблений на базі останніх напрацювань ЄС у сфері комунікацій, а саме Європейського кодекса електронних комунікацій, та передбачає максимально збалансовану позицію усіх сторін. Адже над ним працювала широка робоча група у складі BRDO, УГЦР, операторів, провайдерів та регулятора. У проекті немає положень, що віддають функції у сфері нагляду і моніторингу РЧР будь-якій приватній компанії.
Від BRDO у розробці проекту брали участь Надія Костриба, Гліб Щеголь, Ігор Самоходський. Також проводилася робота з учасниками ринку у рамках робочих груп на базі BRDO (брали участь оператори, провайдери, УДЦР, НКРЗІ, асоціації). Володимир Смоляр, що у ЗМІ зазначається одним із учасників роботи над проектом, не брав участь у робочій групі і в розробці проекту. Поза робочою групою пан Смоляр також не був консультантом даного проекту.
Наголошуємо: У кожній сфері нашої експертизи, ми виступаємо за створення ефективного регулювання та конкурентного середовища. З цією метою ми реалізуємо інклюзивний та відкритий процес оптимізації регуляторних відносин, націлений на зміцнення довіри та партнерства держави і бізнесу.
Ми – за чесні й відкриті взаємовідносини з усіма зацікавленими сторонами і ЗМІ, тож вимагаємо спростування неправдивої інформації.
Загальна протяжність українських доріг складає 169,6 тис. км. Понад 90% з них, за результатами дослідження World Bank Group, знаходяться у зношеному стані та потребують негайного ремонту або заміни. При цьому, 39% доріг державного значення не відповідають вимогам за міцністю, а 51% – за рівністю.
Серед причин погано розвиненої дорожньої інфраструктури та низької якості доріг в Україні – недофінансування, неналежна експлуатація доріг, недієвість контролю за використанням коштів, низька конкуренція на ринку та корупція. Як наслідок – така ситуація гальмує економічний розвиток та є перешкодою для посилення конкурентоспроможності країни на міжнародному ринку.
Шляхи вирішення проблем дорожньої галузі в Україні представники держави та бізнесу обговорювали 18 грудня під час Круглого столу «Будівництво і ремонт автомобільних доріг: як вирішити одвічну українську проблему?». Організатором заходу виступив BRDO за підтримки EU4Business|FORBIZ, в рамках Публічного діалогу #PROДіалог.
«Стан українських доріг досяг піку зношеності, що гальмує економічний розвиток країни. Якісно покращити ситуацію можна, лише кардинально змінивши підходи до усіх етапів робіт, починаючи з планування і до експлуатаційного утримання доріг. Потрібно запровадити середньо- та довгострокове планування дорожніх робіт, в тому числі, бюджетного фінансування, а також створити конкурентні умови серед підрядників та замовників», – відзначив керівник сектору «Транспорт та інфраструктура» BRDO Владислав Притоманов.
Із необхідністю підвищення стандартів дорожнього будівництва в Україні погоджується і керівник відділу програм допомоги «Економічне співробітництво, енергетика, інфраструктура та довкілля» Представництва ЄС в Україні Йоханнес Баур: «Гармонізація із міжнародними стандартами якості у галузі є критичною для створення ефективної європейської інфраструктурної мережі. Ми вже підтримуємо зусилля України в цьому напрямку, а на майбутній період маємо плани щодо розширення програм підтримки обсягом до 400 млн євро».
Експерти BRDO провели системний аналіз ринку будівництва та ремонту автомобільних доріг і виявили, що існуючі інструменти регулювання не досягають цілей держрегулювання у сфері. Вони стосуються здебільшого будівництва в цілому, а не будівництва і реконструкції доріг, зокрема ремонтних робіт. В той же час, переважаючими видами робіт у сфері за останні 5-ть років були середній, поточний, і ямковий ремонти, а також експлуатаційне утримання доріг, які через відсутність відповідних правових інструментів знаходяться поза контролем держави. Загалом, регуляторне поле ринку складається з 50 НПА, 22% з яких є неактуальними, а 6% – мають ознаки незаконних. Чинні стратегічні документи не містять чітких вимірюваних показників та механізмів моніторингу досяжності цілей.
Окремим проблемним аспектом ринку є низька конкуренція. Так, більше 50% ринку дорожніх робіт, що проводяться відповідно до бюджетних програм і проходять на тендерній основі через PROZORRO, займають лише 5 підрядників, один з яких – іноземний. У більшості областей, у тендерах беруть участь не більше 2-3 компаній, а в Івано-Франківській, до прикладу, більше 80% ринку охоплює лише 1 компанія. Тобто, реальна конкуренція практично відсутня.
Необхідними кроками для системних змін у галузі, за оцінкою Офісу, є наступні:
1. Розробка державної методики визначення пріоритетних об’єктів будівництва, реконструкції, ремонту автодоріг із зазначенням чітких критеріїв відбору.
2. Запровадження довгострокового бюджетного планування у сфері.
3. Забезпечення прозорості планування, замовлення, виконання робіт та гарантійного обслуговування об’єктів будівництва, реконструкції, ремонту автомобільних доріг. Зокрема, через впровадження міжнародних критеріїв відбору підрядників і створення публічного порталу системи управління та моніторингу робіт в режимі реального часу.
4. Залучення незалежних інженерів-консультантів на усіх етапах, а також включення до договорів про виконання робіт з будівництва, реконструкції та ремонту автодоріг умов про страхування об’єктів такого будівництва.
Окрім того, для приведення українських доріг у належний стан, за розрахунками BRDO, необхідно інвестувати близько 5 трильйонів гривень протягом 10 років. Відповідно, Державний дорожній фонд має бути збільшений у 10 разів, порівняно з обсягом 2018 року. Такі інвестиції можливо залучити за допомогою міжнародних фінансових інститутів та державно-приватного партнерства, зокрема концесії, з розподілом витрат бюджету на 10-20 років.
Саме ці міри дозволять побудувати розгалужену системи автодоріг з якісним дорожнім покриттям, збільшити відсоток будівництва, реконструкції та капітального ремонту доріг порівняно з ямковим ремонтом, забезпечити краще збереження доріг, а вищу ефективність та безпечність перевезень.
У заході взяли участь голова BRDO Олексій Дорогань, представники Міністерства інфраструктури України, голова державної агенції «Укравтодор» Олексій Кубраков, Президент Всеукраїнської дорожньої Асоціації Артем Гриненко, Президент Національної Асоціації Дорожників України Тарас Сиротинський, представники бізнесу та громадськості.
Довідково:
Ініціаторами регуляторної реформи є Міністерство економічного розвитку і торгівлі та Державна регуляторна служба за сприяння BRDO. Підтримку процесу надає ЄС в рамках ініціативи EU4Business/ FORBIZ.
BRDO – провідний незалежний експертно-аналітичний центр з регуляторної політики в Україні.
[gview file=”https://brdo.com.ua/wp-content/uploads/2019/12/BUDIVNYTSTVO-TA-REMONT-AVTOMOBILNYH-DORIG_fin.pptx”]
Ця історія розпочалася більше року тому, коли ми в BRDO вирішили провести “експеримент на прозорість” ДАБІ.
Спроба подачі необхідних документів до регулятора стала справжнім викликом для команди, а статистика відмов від цього органу била усі рекорди. Остаточно переконавшись, що зміни без нас не запустяться, 15 листопада 2018 зібрали першу зустріч зі стейкхолдерами для обговорення ідеї створення е-системи у будівництві. Вже 28 листопада була розроблена перша редакція відповідного законопроекту, яка одразу ж була надана експертному середовищу для консультацій. Далі – копітка робота над законодавчою базою, численні зустрічі й погодження.
І от нарешті – частина сучасної системи нарешті запрацювала! Е-кабінет знаходиться за посиланням: https://e-dabi.gov.ua/
Наразі вона дозволяє, зокрема:
На першому етапі ці послуги доступні для об’єктів класу ризику СС1. Як свідчить статистика сайту, з моменту запуску системи у п’ятницю уже 10 об’єктів введено в експлуатацію, а 23 отримали дозволи на будівництво через неї!
На наступних етапах ми плануємо також запровадити:
1) включення до електронної системи інформації про показники будівельних виробів, які вводяться в обіг на ринку України;
2) прив’язку до кожного багатоквартирного житлового будинку інформації про управляючу організацію (ОСББ), тарифи на комунальні послуги, постачальників комунальних послуг, а також створення так званої «папки будинку», до якої увійде уся технічна документація на будинок.
Раді, що позитивні ідеї, ініційовані Офісом та дужу потрібні для розвитку будівельної галузі, втілюються в життя! Не перемикайтесь!
97% дорожньої мережі України знаходиться у зношеному стані й потребує негайного ремонту або заміни. Так, 39% доріг державного значення не відповідають вимогам за міцністю та 51% – за рівністю. За показником якості доріг Україна традиційно займає останні сходинки у міжнародних рейтингах. Нерозвинена дорожня інфраструктура гальмує економічний розвиток і є однією з перешкод для посилення конкурентоспроможності країни на міжнародному ринку.
Як виправити поточну ситуацію? Яким чином забезпечити чесну конкуренцію на ринку? Як забезпечити дієвий контроль якості збудованих та відремонтованих автомобільних доріг?
Відповіді представники влади і бізнесу шукатимуть в рамках Круглого столу «Будівництво і ремонт автомобільних доріг: як вирішити одвічну українську проблему?». Експерти BRDO представлять системний аналіз ринку «Будівництво та ремонт автомобільних доріг» зі своїми пропозиціями до вирішення проблематики.
До участі запрошені:
Владислав Криклій, Міністр інфраструктури України
Йоханнес Баур, керівник відділу програм допомоги «Економічне співробітництво, енергетика, інфраструктура та довкілля» Представництва ЄС в Україні
Наталія Форсюк, заступниця Міністра інфраструктури України
Олексій Кубраков, голова державної агенції «Укравтодор»
Олексій Дорогань, голова BRDO
Владислав Притоманов, керівник сектору «Транспорт та інфраструктура» BRDO
Представники бізнесу та громадськості
Місце: готель «Воздвиженський» (Київ, вул. Воздвиженська 60, 5 поверх).
Час: 10:00-12:00, 18 грудня 2019 року.
Програма заходу тут.
Реєстрація учасників за посиланням. Детальна інформація за номером 063 440 47 07.
Акредитація ЗМІ на [email protected].
Детальніше – на www.regulation.gov.ua. Долучайтеся до діалогу!
Довідково:
Ініціаторами регуляторної реформи є Міністерство економічного розвитку і торгівлі та Державна регуляторна служба за сприяння BRDO. Підтримку процесу надає ЄС в рамках ініціативи EU4Business/ FORBIZ.
BRDO – провідний незалежний експертно-аналітичний центр з регуляторної політики в Україні.
Публічний Діалог між владою та бізнесом має за мету вдосконалення державного регулювання та поліпшення бізнес-клімату в Україні.
Саме малий і середній бізнес – основа економічного зростання будь-якої держави.
В Україні МСБ становлять сьогодні 99,98% від всіх підприємства за кількістю, 82% – за зайнятістю та 65% – за обсягами реалізації товарів та послуг. Це – далеко не межа, якщо забезпечити бізнесу більш сприятливі умови діяльності.
У рамках ІІІ Національного форуму розвитку МСБ 2019: #ЗРОЙСТАЙМОРАЗОМ розповідали про інструменти для розвитку підприємницького потенціалу, реалізовані ініціативи та плани на 2020-й разом із європейськими партнерами, експертами та представниками влади.
Голова BRDO Олексій Дорогань поділився основними регуляторними здобутками Офісу для покращення бізнес-клімату:
✔️ Будівництво: Офісом розроблено законодавчу базу для запровадження єдиної державної е-системи взаємодії за принципом «єдиного вікна» у будівельній сфері.
✔️ Агросектор: запроваджено електронний облік та моніторинг деревини, скасовано монополію держави на фітосанітарну експертизу, запроваджено легальний ринок органічної продукції, а ще – спрощено процедуру реєстрації засобів захисту рослин.
✔️ Доступ до ринків: спрощено процедуру отримання ліцензій, що економить бізнесу час та гроші. Відкрито космічну галузь для приватного сектору.
✔️ Транспортна сфера: запроваджено електронні товарно-транспортні накладні для вантажних перевезень; створено законодавчу базу для середньострокового бюджетного планування у сфері дорожнього будівництва;
✔️ IT&Telecom: спрощено доступ до інфраструктури для операторів зв’язку; створено умови (застосування 900-го діапазону) для забезпечення всієї країни якісним зв’язком.
Щодо планів на майбутнє, то Олексій акцентував увагу на важливості продовження діалогу щодо питань зменшення податкового тягаря на МСБ. А ще – наголосив на важливості максимального спрощення адміністрування для бізнесу.
Голова BRDO розповів і про проекти та ініціативи Офісу, що значно полегшують життя українського підприємця вже сьогодні, серед яких: #StartBusinessChallenge, Інспекційний портал та #PROДіалог, а також поділився планами найближчим часом запустити у співпраці з USAID Інтерактивну платформу для МСБ.
«Загалом, від початку 2017 року нашим Офісом проведено 45 ґрунтовних досліджень за різними напрямами та ринками. А головне – в активній співпраці із Урядом за цей період часу нами розроблено та впроваджено більше 50 рішень на користь бізнесу! І ми однозначно продовжимо рух за цим напрямком».
[gview file=”https://brdo.com.ua/wp-content/uploads/2019/12/Sproshhennya-vedennya-biznesu-ta-deregulyatsiya-dlya-MSP.pdf”]
Вітаємо наших військовослужбовців зі святом! Ви – наш приклад мужності, відданості й сили!
У кожного з нас є своя зброя – гідність, відповідальність, добре зроблена робота – яку ми щодня маємо застосовувати у боротьбі за незалежну й успішну Україну.
Дякуємо нашим військовим – захисникам і захисницям, що боронять для нас мир, і продовжуємо боротьбу!