Схвалено низку важливих рішень на користь бізнесу та громадян

Сьогодні, 23 жовтня, відбулося перше дерегуляційне засідання нового складу Кабінету Міністрів.

Схвалено близько 20 важливих рішень на користь бізнесу, які покращать інвестиційний клімат в країні, приберуть застаріле регулювання, також дадуть старт запуску перших електронних послуги «Держави в смартфоні». Загальний вплив у грошовому еквіваленті оцінюється у більше ніж 300 млн гривень на рік.

Серед основних нововведень:
  1. Впровадження електронного посвідчення водія та свідоцтва на реєстрацію транспортного засобу. Цей процес відбуватиметься завдяки онлайн-сервісам державних послуг для водіїв, що запрацюють у тестовому режимі. Вже незабаром в рамках проєкту «Дія» буде випущений мобільний додаток з цими послугами.
  2. Скасування реєстрації контрактів про спільну інвестиційну діяльність, що усуне зайві бюрократичні перепони для входження іноземних компаній в Україну.
  3. Рішення про забезпечення роботи автоматизованої системи держконтролю (ІАС) за рахунок ресурсів міжнародної технічної допомоги, що зекономить 9,5 млн держбюджету.

“Розробкою та впровадженням ІАС «з нуля» наш Офіс займався разом з МЕРТ, тому особливо приємно, що тепер система повноцінно працюватиме для подальшого втілення інспекційної реформи,” –  зазначив керівник BRDO Олексій Дорогань.

  1. Ухвалення законопроєкту про саморегулювання, що нарешті законодавчо врегульовує діяльність СРО та делегує їм частину функцій регулювання. Документ, над розробкою наші експерти працювали декілька років, сприятиме більш ефективнішій діяльності у багатьох сферах економіки та зменшить витрати на держрегулювання.
Прийнято також низку важливих рішень за різними сферами господарської діяльності:
  • Створення конкурентних умов стимулювання зеленого виробництва через аукціони на Прозорро.Продажі. Рішення передбачає затвердження порядку проведення аукціонів із розподілу квот підтримки та відбору операторів електронних майданчиків для розподілу цих квот. Очікуваними результатами є пожвавлення ринку зеленої енергії, реалізація положень ЗУ “Про альтернативні джерела енергії” та доступність і відкритість аукціонів у сфері.
  • Запровадження електронних аукціонів на право спецкористування водними біоресурсами, а також на право їх розведення та вилову. Ці рішення підвищать інвестиційну привабливість рибальства та розвине конкуренцію у галузі, а також забезпечать прозорість та рівні права для учасників ринку.
  • Схвалення порядку надання спецдозволів на користування надрами та електронні аукціони з їх продажу. Орієнтовні надходження до бюджету за рахунок змін до постанови КМУ №848 складуть майже 200 млн грн, а за 3 роки видобуток газу зросте на 1 млрд. кубометрів.
  • Введення порядку органічного виробництва, що стане основою для сертифікації та збільшить обсяг виробництва органічної продукції.
  • Скасування дублювання регуляторних актів в сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоями, що призводило до корупційних проявів у сфері та матеріальних втрат бізнесу  близько 1,5 млн грн на рік.
Серед інших рішень:
  • Скасування обов’язкового маркування (голограми) оптичних дисків з аудіовізуальним контентом через зниження попиту на цей вид носіїв інформації та сумнівної ефективності такого захисту.
  • Скасування державної реєстрації договорів, як економічно неефективної після змін до Митного законодавства
  • Запровадження процедури розгляду документів, що підтверджують народження або смерті особи на окупованих територіях Луганської та Донецької областей.

Окрім того, Уряд також запровадив оновлені критерії ризику для двох сфер: автомобільного транспорту та ветеринарних препаратів. Для ветеринарних препаратів цими критеріями стали: дотримання вимог законодавства, обсяг виробництва та реалізації та ввезення на митну територію, а для автотранспорту вони пов’язані із видом транспорту та кількістю ДТП/порушень.

Ці рішення, розроблені за активної участі Офісу, зможуть полегшити життя бізнесу та  громадянам, а наша держава ставатиме все більш ефективною і прогнозованою.

[gview file=”https://brdo.com.ua/wp-content/uploads/2019/10/RISHENNYA-NA-KORYST-BIZNESU_23.10.19.pdf”]